Als dat waar is zou dit nog wel eens verstrekkende gevolgen voor de regio kunnen hebben...twitter:DefenceMinRu twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 13:18:14UNCONFIRMED. NORTH KOREAN LEADER KIM JONG UN ASSASSINATED. REPORTS FROM RUSSIAN MILITARY SOURCES IN THE AREA. reageer retweet
Als het waar was dan was het allang bekender/confirmed enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Intrepidity het volgende:
Als dat waar is zou dit nog wel eens verstrekkende gevolgen voor de regio kunnen hebben...twitter:DefenceMinRu twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 13:18:14UNCONFIRMED. NORTH KOREAN LEADER KIM JONG UN ASSASSINATED. REPORTS FROM RUSSIAN MILITARY SOURCES IN THE AREA. reageer retweet
het is een fake account hartstikke leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als bron voor een gerucht werkt het prima. Héél gerucht-achtig, maar toch meldenswaardig, imo
Waar kan ik 'm ophalen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Hey jongens, ik heb zojuist de loterij gewonnen en ik wil iedereen op fok een ijsje geven!
Nee, alleen meldenswaardig als het een bevestigd account is. Dat is deze niet, dus kun je er vanuit gaan dat dit account niet van die minister is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als bron voor een gerucht werkt het prima. Héél gerucht-achtig, maar toch meldenswaardig, imo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is een fake account hartstikke leuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |