?quote:
lol K-pop?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
één orange caramel crewlid voor je post
[ afbeelding ]
Ten eerste gaat het me om de vergelijking en ik begrijp niet hoe je het woord " zwarte " op zoveel manieren uit zou kunnen sprekenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt.
Scheel blij wijfquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
één orange caramel crewlid voor je post
[ afbeelding ]
Negroïde.quote:
Hey hallo welkom?quote:
Ik vind het leuk om er neger-oid van te maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Negroïde.
Overigens is het in het Engels "logischer": black and white.
Daar zou ik ook niet minder op slapen maar het gaat om het idee dat mensen zwarte zwart noemen omdat ze ons blank noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Kola het volgende:
Dan noemen ze ons (superieuren) toch wit? BIG ASS DEAL
Nee, blanken hebben juist geen big ass.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Kola het volgende:
Dan noemen ze ons (superieuren) toch wit? BIG ASS DEAL
quote:
de intentie bedoel ik dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het me om de vergelijking en ik begrijp niet hoe je het woord " zwarte " op zoveel manieren uit zou kunnen spreken
quote:
Zoals jij of Geertjequote:
Je moet alles niet zo zwart wit zienquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch ook niet zwart?
Zoveel vooroordelen waar gaat dit heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, blanken hebben juist geen big ass.
Hij is zo zwart akon is er jaloers opquote:
Dus hij is ook pedoquote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij is zo zwart akon is er jaloers op
En die negroïde medemensen op van die photobomb foto's? Waarbij je ze in eerste instantie niet ziet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch ook niet zwart?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Nederlanders zijn gewoon racisten... Geen haar veranderd in twee eeuwen.
Die zou je wel zwart kunnen noemen (hoewel ze eigenlijk donkerbruin zijn).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
En die negroïde medemensen op van die photobomb foto's? Waarbij je ze in eerste instantie niet ziet.
waarom niet?quote:
piye is een pure chocoladebonbon en zijn piemel is groter dan die van jullie allemaalquote:
Je kijkt altijd dwars door me heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Kola het volgende:
[..]
piye is een pure chocoladebonbon en zijn piemel is groter dan die van jullie allemaal
maar hij is bescheiden en zo'n voordeel wil hij niet misbruiken tegen zijn fokvrienden
Kruip nog verder in zijn negerkont, ga niet z3hma highclass doenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Kola het volgende:
[..]
piye is een pure chocoladebonbon en zijn piemel is groter dan die van jullie allemaal
maar hij is bescheiden en zo'n voordeel wil hij niet misbruiken tegen zijn fokvrienden
Gast, blank is gewoon synoniem voor wit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef eend112 het volgende:
Ik bedoel het tegenovergesteld van zwart is wit, en het tegenovergestelde van blank is zou ik eerder donker of getint noemen.
Dus moet je niet zeggen dat zij jou ook blanke mogen noemen maar dat ze jou "witte" mogen noemen.
Klacht: verkeerde vergelijkingen
Toch is het een ander woord en denk ik dat mensen het minder leuk vinden als ze witte genoemd worden dan blanke dus je zou gewoon witte als vergelijking moeten gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Gast, blank is gewoon synoniem voor wit.
En dan klagen over verkeerde vergelijkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef SpecialK het volgende:
Het tegenovergestelde van licht zalm roze, lieve mensjes...
[ afbeelding ]Bedankt voor deze bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
zolang je het met een gekke bek zegt, en ze weten dat je er verder niks mee bedoelt, dan kan je alles tegen ze zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:38 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ben leraar maar wanneer ik niet op de naam kom van negroide leerlingen roep ik gewoon: ''Heey zwarte!'' door de klas. Of vraag ik aan een leerling 'hoe die zwarte heet die naast hem zit'
Tjah, zo rollen we tegenwoordig.
kquote:
?quote:
Hey Keith, ga je nog lekker daar in de isoleercelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Gast, blank is gewoon synoniem voor wit.
En dan klagen over verkeerde vergelijkingen
Wat jij denkt maakt het nog niet waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toch is het een ander woord en denk ik dat mensen het minder leuk vinden als ze witte genoemd worden dan blanke dus je zou gewoon witte als vergelijking moeten gebruiken
Je bent gewoon een racist, geef nu maar toe, TS.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef eend112 het volgende:
Heel vaak hoor ik mensen zeggen dat ze donkere mensen zwarten mogen noemen omdat zij ons ook blanke noemen. Maar die vergelijking klopt toch eigenlijk niet? Ik bedoel het tegenovergesteld van zwart is wit, en het tegenovergestelde van blank is zou ik eerder donker of getint noemen.
Dus moet je niet zeggen dat zij jou ook blanke mogen noemen maar dat ze jou "witte" mogen noemen.
Klacht: verkeerde vergelijkingen
- Overigens staat mijn mening hier los van het gaat mij om de onjuiste vergelijking
quote:
Het is goed om te zien hoe anderen dan op je reageren, altijd ruzie en wellicht geweld van de ander gegarandeerd.quote:
Oké man..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Barachem het volgende:
[..]
Het is goed om te zien hoe anderen dan op je reageren, altijd ruzie en wellicht geweld van de ander gegarandeerd.![]()
Of denk je niet dat racisten altijd ruzie krijgen en wellicht geweld?quote:
Ga ergens anders trollen, debieltje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef Barachem het volgende:
[..]
Of denk je niet dat racisten altijd ruzie krijgen en wellicht geweld?
Oh ja, alleen als de racisten blank zijn.![]()
![]()
Boos dat je erin gestonken bent en van me verloren hebt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen, debieltje.
Ik heb op dit moment geen zin in een eindeloze discussies maar ik wil hier morgen best nog even op terug komenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Wat jij denkt maakt het nog niet waar.
Het is sowieso niet leuk om alsmaar anders aangesproken te worden dan met de naam die bij je hoort, of de naam die je hebt verdient, of de naam die je aan jezelf hebt toegeschreven. Daar zijn namen gvd voor bedacht![]()
Alleen domme mensen gebruiken de generaliserende term.
Ja godverdommequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef Barachem het volgende:
[..]
Boos dat je erin gestonken bent en van me verloren hebt?
Wil je echt dat God je verdoemt?quote:
Godverdomme betekent God, verdoem het. Dat zou een christentroll als jij toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
Wil je echt dat God je verdoemt?
Niet zo boos zijn hoor, je wilt toch niet dat je weer eens lekt, maarr ja, welllicht is dat deel van die verdoemenis waar je om wenst.
Waarom dan niet godverdomhe?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme betekent God, verdoem het. Dat zou een christentroll als jij toch wel moeten weten.
Je info is onjuist, godverdomme is een samentrekking van "God verdoem me."quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme betekent God, verdoem het. Dat zou een christentroll als jij toch wel moeten weten.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je info is onjuist, godverdomme is een samentrekking van "God verdoem me."
Je moet snel de plano glazen van je hipsterbril vervangen met glazen van de juiste sterkte.
quote:
Is prima ik ben ook net gekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen zin in een eindeloze discussies maar ik wil hier morgen best nog even op terug komen
En huilen doe je maar bij je moeder.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kent de term "uitlokken"? Zoek het anders eens op. Als het zo blijft gooi ik het dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |