waarom niet?quote:
piye is een pure chocoladebonbon en zijn piemel is groter dan die van jullie allemaalquote:
Je kijkt altijd dwars door me heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Kola het volgende:
[..]
piye is een pure chocoladebonbon en zijn piemel is groter dan die van jullie allemaal
maar hij is bescheiden en zo'n voordeel wil hij niet misbruiken tegen zijn fokvrienden
Kruip nog verder in zijn negerkont, ga niet z3hma highclass doenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Kola het volgende:
[..]
piye is een pure chocoladebonbon en zijn piemel is groter dan die van jullie allemaal
maar hij is bescheiden en zo'n voordeel wil hij niet misbruiken tegen zijn fokvrienden
Gast, blank is gewoon synoniem voor wit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef eend112 het volgende:
Ik bedoel het tegenovergesteld van zwart is wit, en het tegenovergestelde van blank is zou ik eerder donker of getint noemen.
Dus moet je niet zeggen dat zij jou ook blanke mogen noemen maar dat ze jou "witte" mogen noemen.
Klacht: verkeerde vergelijkingen
Toch is het een ander woord en denk ik dat mensen het minder leuk vinden als ze witte genoemd worden dan blanke dus je zou gewoon witte als vergelijking moeten gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Gast, blank is gewoon synoniem voor wit.
En dan klagen over verkeerde vergelijkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef SpecialK het volgende:
Het tegenovergestelde van licht zalm roze, lieve mensjes...
[ afbeelding ]Bedankt voor deze bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
zolang je het met een gekke bek zegt, en ze weten dat je er verder niks mee bedoelt, dan kan je alles tegen ze zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:38 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ben leraar maar wanneer ik niet op de naam kom van negroide leerlingen roep ik gewoon: ''Heey zwarte!'' door de klas. Of vraag ik aan een leerling 'hoe die zwarte heet die naast hem zit'
Tjah, zo rollen we tegenwoordig.
kquote:
?quote:
Hey Keith, ga je nog lekker daar in de isoleercelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Gast, blank is gewoon synoniem voor wit.
En dan klagen over verkeerde vergelijkingen
Wat jij denkt maakt het nog niet waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toch is het een ander woord en denk ik dat mensen het minder leuk vinden als ze witte genoemd worden dan blanke dus je zou gewoon witte als vergelijking moeten gebruiken
Je bent gewoon een racist, geef nu maar toe, TS.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef eend112 het volgende:
Heel vaak hoor ik mensen zeggen dat ze donkere mensen zwarten mogen noemen omdat zij ons ook blanke noemen. Maar die vergelijking klopt toch eigenlijk niet? Ik bedoel het tegenovergesteld van zwart is wit, en het tegenovergestelde van blank is zou ik eerder donker of getint noemen.
Dus moet je niet zeggen dat zij jou ook blanke mogen noemen maar dat ze jou "witte" mogen noemen.
Klacht: verkeerde vergelijkingen
- Overigens staat mijn mening hier los van het gaat mij om de onjuiste vergelijking
quote:
Het is goed om te zien hoe anderen dan op je reageren, altijd ruzie en wellicht geweld van de ander gegarandeerd.quote:
Oké man..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Barachem het volgende:
[..]
Het is goed om te zien hoe anderen dan op je reageren, altijd ruzie en wellicht geweld van de ander gegarandeerd.![]()
Of denk je niet dat racisten altijd ruzie krijgen en wellicht geweld?quote:
Ga ergens anders trollen, debieltje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef Barachem het volgende:
[..]
Of denk je niet dat racisten altijd ruzie krijgen en wellicht geweld?
Oh ja, alleen als de racisten blank zijn.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |