Daar zou ik ook niet minder op slapen maar het gaat om het idee dat mensen zwarte zwart noemen omdat ze ons blank noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Kola het volgende:
Dan noemen ze ons (superieuren) toch wit? BIG ASS DEAL
Nee, blanken hebben juist geen big ass.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Kola het volgende:
Dan noemen ze ons (superieuren) toch wit? BIG ASS DEAL
quote:
de intentie bedoel ik dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het me om de vergelijking en ik begrijp niet hoe je het woord " zwarte " op zoveel manieren uit zou kunnen spreken
quote:
Zoals jij of Geertjequote:
Je moet alles niet zo zwart wit zienquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch ook niet zwart?
Zoveel vooroordelen waar gaat dit heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, blanken hebben juist geen big ass.
Hij is zo zwart akon is er jaloers opquote:
Dus hij is ook pedoquote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij is zo zwart akon is er jaloers op
En die negroïde medemensen op van die photobomb foto's? Waarbij je ze in eerste instantie niet ziet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch ook niet zwart?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Nederlanders zijn gewoon racisten... Geen haar veranderd in twee eeuwen.
Die zou je wel zwart kunnen noemen (hoewel ze eigenlijk donkerbruin zijn).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
En die negroïde medemensen op van die photobomb foto's? Waarbij je ze in eerste instantie niet ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |