21:55 - 22:30 op NED 3.quote:'RAMBAM' neust in vertrouwelijke dossiers klanten ABN-AMRO
'RAMBAM' heeft de hand weten te leggen op een tas met vertrouwelijke dossiers van vermogende ABN AMRO-klanten, zo valt aanstaande maandag in de uitzending te zien. De dossiers lagen in een kast van een oud bankgebouw in Amsterdam en zijn door medewerkers van de bank vergeten mee te nemen. De dossiers hebben hier waarschijnlijk meer dan een jaar gelegen.
In de dossiers staan alle bankgegevens van een aantal rijke, zogenaamde 'preferred banking'-klanten vermeld, inclusief hun spaartegoeden. Ook staan er klachten in, soms zelfs met paspoortgegevens erbij. Overduidelijk privé-informatie, die nooit zomaar naar buiten zou mogen komen. In de uitzending van 'RAMBAM' op 27 februari vragen de makers opheldering aan de bank en brengen zij de dossiers op gepaste wijze weer terug.
om 4:11 verstuurdquote:
Enorm slecht inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Politie die zijn eigen mening geeft
rutte heeft 20 jarige studentes die dat voor hem uitzoekenquote:
elke week hetzelfde clubjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef rubbereend het volgende:
dus dat is het groepje mensen waarvoor de premier zijn persconferenties doet
quote:Met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft hij die het wapen van het Zwitserse Eedgenootschap of een teken hetwelk een nabootsing daarvan vormt, gebruikt:
1. hetzij als fabrieks- of handelsmerk of als onderdeel van zulk een merk;
2. hetzij met een doel, strijdig met de eerlijkheid in de handel;
3. hetzij onder omstandigheden die het Zwitserse nationale gevoel zouden kunnen krenken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef themole het volgende:
3. hetzij onder omstandigheden die het Zwitserse nationale gevoel zouden kunnen krenken.
Was alleen op de radio ja. Misselijke grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef ddx het volgende:
Hmms niet teruggekomen in programma.
Politie geeft Rambam standje na nepmelding
die reactiesquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef ddx het volgende:
Is vanochtend al uitgezonden. Was voor Rambam-radio.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef ddx het volgende:
Was met hetzelfde thema. Een of andere regel over overlast. Rambam belt naar politie. Politie zegt: een blaffende hond, daar komen wij niet voor. Beller zegt: dan los ik het zelf wel op. Vervolgens het geluid van een machinegeweer. Politieman: eh meneer, wat was dat voor geluid?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
Ah wist niet dat er ook een rambam radio was.
Waardoor die agent onnodig met spoed naar die plek toe moest. Leuk joh.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Was met hetzelfde thema. Een of andere regel over overlast. Rambam belt naar politie. Politie zegt: een blaffende hond, daar komen wij niet voor. Beller zegt: dan los ik het zelf wel op. Vervolgens het geluid van een machinegeweer. Politieman: eh meneer, wat was dat voor geluid?
Ik lees nu pas dat ze het serieus namen. Op de radio klonk het nogal nep. Niet verwacht dat ze echt dachten dat er werd geschoten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waardoor die agent onnodig met spoed naar die plek toe moest. Leuk joh.
Er lopen genoeg gekken rond in Nederland helaas.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat ze het serieus namen. Op de radio klonk het nogal nep. Niet verwacht dat ze echt dachten dat er werd geschoten.
Zoals gezegd: het schieten klonk nogal nep.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er lopen genoeg gekken rond in Nederland helaas.
Dat kunnen ze überhaupt nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef themole het volgende:
Beslagleggen, dat kunnen ze echt niet zomaar.
Dat accentje ook van die vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef themole het volgende:
Dit klinkt echt als pauperincassobureaus.
Vies dik wijf man.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:09 schreef themole het volgende:
Ze maakt zich kenbaar als deurwaarder. Dat macht niet zomaar.
Je bedoelt een hijgsessiequote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
geen harde confrontaties zoals bijv. Alberto Stegeman....
Nee dat zou een enorme meerwaarde hebben inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
Misschien(weet ik ook niet hoor) hadden ze heel veel contact met de 'schuldeisers' of andere mensen die jan de bontquote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Ik had echt het idee dat groot deel in scene was gezet, wel heel toevallig ben je bij tennisclub in je rolstoel als ze langskomen.
Net alsof hij hele weken in die rolstoel zit, want ze komen echt niet binnen paar dagen bij je langs.
Ik denk dat ze die incassobureaus uitvoerig hebben ingelicht over zijn verblijfplaatsen en zijn afspraken, zodat ze ongeveer konden inschatten wanneer ze iemand konden verwachten of niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Ik had echt het idee dat groot deel in scene was gezet, wel heel toevallig ben je bij tennisclub in je rolstoel als ze langskomen.
Net alsof hij hele weken in die rolstoel zit, want ze komen echt niet binnen paar dagen bij je langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |