Dat kunnen ze überhaupt nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef themole het volgende:
Beslagleggen, dat kunnen ze echt niet zomaar.
Dat accentje ook van die vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef themole het volgende:
Dit klinkt echt als pauperincassobureaus.
Vies dik wijf man.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:09 schreef themole het volgende:
Ze maakt zich kenbaar als deurwaarder. Dat macht niet zomaar.
Je bedoelt een hijgsessiequote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
geen harde confrontaties zoals bijv. Alberto Stegeman....
Nee dat zou een enorme meerwaarde hebben inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
Misschien(weet ik ook niet hoor) hadden ze heel veel contact met de 'schuldeisers' of andere mensen die jan de bontquote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Ik had echt het idee dat groot deel in scene was gezet, wel heel toevallig ben je bij tennisclub in je rolstoel als ze langskomen.
Net alsof hij hele weken in die rolstoel zit, want ze komen echt niet binnen paar dagen bij je langs.
Ik denk dat ze die incassobureaus uitvoerig hebben ingelicht over zijn verblijfplaatsen en zijn afspraken, zodat ze ongeveer konden inschatten wanneer ze iemand konden verwachten of niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Ik had echt het idee dat groot deel in scene was gezet, wel heel toevallig ben je bij tennisclub in je rolstoel als ze langskomen.
Net alsof hij hele weken in die rolstoel zit, want ze komen echt niet binnen paar dagen bij je langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |