Wordt frisser, maar ook droger (gelukkig)... Winterweer vind ik alleen fijn als er geen kans is op gladheid en dat er dus ook nergens die pekeltroep op de weg gestrooid hoeft te worden.quote:
Heb ik nu al, op m'n vingertoppenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wordt frisser, maar ook droger (gelukkig)... Winterweer vind ik alleen fijn als er geen kans is op gladheid en dat er dus ook nergens die pekeltroep op de weg gestrooid hoeft te worden.
Aan de andere kant... van heel droog winterweer krijg ik ook last van een droge huid.
Prachtig inderdaad!quote:Deze prachtige mamatusveld zal ik nooit meer vergeten. Vooral de omvang hiervan was bizar maar wel prachtig! 28-8-2009
pekel wordt ook gewoon gestrooid als het droog is in NLquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wordt frisser, maar ook droger (gelukkig)... Winterweer vind ik alleen fijn als er geen kans is op gladheid en dat er dus ook nergens die pekeltroep op de weg gestrooid hoeft te worden.
Aan de andere kant... van heel droog winterweer krijg ik ook last van een droge huid.
yep, zoals gisterenochtend......quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Blik het volgende:
[..]
pekel wordt ook gewoon gestrooid als het droog is in NL
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nu echt kouder worden dan?
Droger, zeg je. Het is de laatste dagen al kurkdroog en zonnig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wordt frisser, maar ook droger (gelukkig)...
Ja, volgende week wordt het kouderquote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nu echt kouder worden dan?
Zit zeer fraaie plaatjes tussenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn collectie weerfoto's van afgelopen jaren
ECMWF heeft na ieder weekend te veel gezopen zo te zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de kans dit terug te moeten nemen zeg ik: ''Dag winter, probeer het ergens eind november maar weer''
Op naar level 3's and squall lines![]()
Was ook erg indrukwekkend zo'n veld. Normaal zie je ze niet in deze getallen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zit zeer fraaie plaatjes tussen!
Hoogstens boven de 2500 meterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe gaat de winter in Bulgarije?
Ligt er al veel sneeuw?
En dan nog 4 weken te gaan en dan is het alweer maart! Op naar de lentequote:KNMI:
Dinsdag 21 januari tot en met dinsdag 28 januari
Grote kans, rond 70%, op een wisselvallig weertype met temperaturen rond normaal. De kans op winterweer van betekenis blijft onveranderd klein.
Een keer zal het toch uitkomen. Al moeten we er tot de volgende winter op wachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, volgende week wordt het kouder
(en volgende week blijkt het uitgesteld te zijn en wordt het de week erna kouder, enz, enz.)
En dan is het maart en begint eindelijk de winterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan nog 4 weken te gaan en dan is het alweer maart! Op naar de lente
Laten we dat maar gewoon niet doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:43 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan is het maart en begint eindelijk de winterkan ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |