Kan ik me prima voorstellen, maar tja. Zo ben ik. En ik kan er niks aan doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja, en ik weet dat dat niet grappig is, maar zo'n valse opmerking en zo'n niet valse stem. Ik weet niet, het matcht gewoon zo grappig in mijn hoofd.
Ja, want dat heb ik ook recentelijk gedaanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan beter om een topickaap janken ja
2?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet een beetje denken aan cijfers variërend van een 2 tot een 6.
Was maar een inkoppertje johquote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat heb ik ook recentelijk gedaan
Ik weet niet wat EBR is maar dat schijnt een essentieel vak te zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik: 1x herkansing gehad, 6x 6 en 6x hoger
Pax: 0x herkansing gehad, 1x 6, 11x hoger.
Ik sla deze wel even op. Kan ik je eraan herinneren wanneer je irritant doetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik me prima voorstellen, maar tja. Zo ben ik. En ik kan er niks aan doen.Vind het behoorlijk sneu om mensen daardoor belachelijk te maken als je weet dat de ander daar niks aan kan doen.
Ze maakt je (op dit moment) toch niet belachelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik me prima voorstellen, maar tja. Zo ben ik. En ik kan er niks aan doen.Vind het behoorlijk sneu om mensen daardoor belachelijk te maken als je weet dat de ander daar niks aan kan doen.
God ik ben de link weer kwijtquote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes_Vermeer heeft ook een aantal interessante Ronaldo gifs
Ik maak je niet belachelijk hoor. Als ik je belachelijk zou maken, zou ik bij alles wat je zegt, zeggen dat je idioot klinkt. En dat doe ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Advocaten onder elkaar hequote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo agressief te worden.
Ik dus ook anders had ik de gifs zelf wel gepostquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God ik ben de link weer kwijt
Dat is het ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat EBR is maar dat schijnt een essentieel vak te zijn
Het ging primaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch kan je zo'n sneer niet uitdelen eigenlijk...
Ja weet ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze maakt je (op dit moment) toch niet belachelijk. Ze zegt alleen dat ze dat niet vindt kloppen enzo
Mij!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Als ik één iemand in mn leven mocht vermoorden, dan weet ik al wie dat zou zijn!
Daar is de studievertraging die hij zo vreesde.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is het ook.
En Paxcon heeft daarin gefaald. Dat maakt mij zorgen.
Dat zijn jouw interpretaties naar omstandigheden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo agressief te worden.
Oh, ja maar daat reageer je niet op dus dat moet je ook niet omhoog halen want nu posten jullie langs elkaar heenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar ik doel ook vooral op in het verleden wat hier is gepost.
Nee, weet ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk hoor. Als ik je belachelijk zou maken, zou ik bij alles wat je zegt, zeggen dat je idioot klinkt. En dat doe ik niet.
Uhhhhquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Als ik één iemand in mn leven mocht vermoorden, dan weet ik al wie dat zou zijn!
Nou.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Hij heeft EBR wel gehaald hoor, maar met een zesje. Ik met een acht. Ik hoop dat je snapt waarom ik daar elke keer over begin als hij weer eens arrogant bezig is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is de studievertraging die hij zo vreesde.
Geil. Ik ga nu douchen en alleen aan jou denken.quote:
wat dan wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef arachide. het volgende:
En etsu: ik vind niet dat je idioot klinkt. Ik vind dat je niet dreigend klinkt.
ik lees nu de posts een voor een en dan reageer ik daarop en dan staan de nieuwe 20 klaar, dus laat mequote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar daat reageer je niet op dus dat moet je ook niet omhoog halen want nu posten jullie langs elkaar heen.
Mag ik het je leren?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou wel willen liplezen tho. Lijkt me vet tof dat je iemand op een afstand die je niet kan horen wel kan weten wat ie zegt
Oke, maar ik praat ook tegen je op fbquote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik lees nu de posts een voor een en dan reageer ik daarop en dan staan de nieuwe 20 klaar, dus laat me
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Etsu staat wel met een lekker sletje op zijn profielfoto op FB zeg
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geil. Ik ga nu douchen en alleen aan jou denken.
x0x0x0x
Heb je stijve tepels?quote:
oh. niet gemerkt. ik ben druk bezig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar ik praat ook tegen je op fb
ik ben weer thuis na een reis van meer dan 24 uurquote:
Goed nieuws ik heb het gevondenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dus ook anders had ik de gifs zelf wel gepost
jawel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja van mij wel maar is dat niet beetje onbegonnenwerk?
Whyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Stuart het volgende:
Waarom zijn trouwende de UI's uit de OP
fijn dat je weer terug bentquote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben weer thuis na een reis van meer dan 24 uur
hoe was mechico?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sup?
[..]
vooral koude voeten
Ja, maar bij jou was het ook gewoon heel belangrijk omdat te leren omdat het echt heel veel bij zou dragen.. bij mij is dat niet zoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel.
maar hoe heb ik het geleerd denk je?
focking focking focking vetquote:
Hallo. Knap dat je de busreizen hebt weten te overleven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben weer thuis na een reis van meer dan 24 uur
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
focking focking focking vet![]()
mooiste reis tot nu toe
ik heb vanaf 0,0 geleerd en totzover sta ik nu hier. en ik kan prima liplezenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou was het ook gewoon heel belangrijk omdat te leren omdat het echt heel veel bij zou dragen.. bij mij is dat niet zo.
hoe leer je dat danquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vanaf 0,0 geleerd en totzover sta ik nu hier. en ik kan prima liplezen
dus als ik t kan, kan jij t ook
Jamaar weet niet of ik die motivatie kan opbrengen. IK zou ook wel gebarentaal willen leren want dat is ook tof, maarjaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vanaf 0,0 geleerd en totzover sta ik nu hier. en ik kan prima liplezen
dus als ik t kan, kan jij t ook
zijn niet gevaarlijk daar, behalve in een paar gebieden in het noorden maar daar pakt dan ook niemand de nachtbusquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo. Knap dat je de busreizen hebt weten te overleven.
En dan zet niemand het meer terugquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
CookieSlikker vond dat een goed idee.
Kutkloon
euhm neequote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]nog zeep laten vallen voor een dikke mexicaan met sombrero?
Ga maar eerst een 8 halen voor EBR, dan praten we verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etsuquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
ALDO OMYGODik heb je gemist en ik zag je niet want ik was DRUKDRUKDRUK met overal reageren enzooo omg.
hoi
rawrrrr meeten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar weet niet of ik die motivatie kan opbrengen. IK zou ook wel gebarentaal willen leren want dat is ook tof, maarja!
Ik ben wel iest meer overtuigd van een 1 - 1 date dan voorheen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
rawrrrr meeten?ik heb jordy ook weleens gebarentaal geleerd en volgens mij kan die er nog wel wat van
Die kan ik zonder link ook nog wel vinden maar inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig staan de statistieken er nog wel in.
Etsu krijgt hier een stijfje van waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
topper die CR7 he
[ afbeelding ]
luisterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel iest meer overtuigd van een 1 - 1 date dan voorheen.
Wat een topatleetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
topper die CR7 he
[ afbeelding ]
Jammer van die nare policy hier, dus de net iets te expliciete afbeeldingen moet hij helaas missen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu krijgt hier een stijfje van waarschijnlijk.
Valt Etsu op mannen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu. Ik heb naar de bodem van die site weten te scrollen. Ik denk echt dat die dates tussen ons wel lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |