En dan zet niemand het meer terugquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
CookieSlikker vond dat een goed idee.
Kutkloon
euhm neequote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]nog zeep laten vallen voor een dikke mexicaan met sombrero?
Ga maar eerst een 8 halen voor EBR, dan praten we verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etsuquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
ALDO OMYGODik heb je gemist en ik zag je niet want ik was DRUKDRUKDRUK met overal reageren enzooo omg.
hoi
rawrrrr meeten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar weet niet of ik die motivatie kan opbrengen. IK zou ook wel gebarentaal willen leren want dat is ook tof, maarja!
Ik ben wel iest meer overtuigd van een 1 - 1 date dan voorheen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
rawrrrr meeten?ik heb jordy ook weleens gebarentaal geleerd en volgens mij kan die er nog wel wat van
Die kan ik zonder link ook nog wel vinden maar inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig staan de statistieken er nog wel in.
Etsu krijgt hier een stijfje van waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
topper die CR7 he
[ afbeelding ]
luisterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel iest meer overtuigd van een 1 - 1 date dan voorheen.
Wat een topatleetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
topper die CR7 he
[ afbeelding ]
Jammer van die nare policy hier, dus de net iets te expliciete afbeeldingen moet hij helaas missen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu krijgt hier een stijfje van waarschijnlijk.
Valt Etsu op mannen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |