Heb je stijve tepels?quote:
oh. niet gemerkt. ik ben druk bezig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar ik praat ook tegen je op fb
ik ben weer thuis na een reis van meer dan 24 uurquote:
Goed nieuws ik heb het gevondenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dus ook anders had ik de gifs zelf wel gepost
jawel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja van mij wel maar is dat niet beetje onbegonnenwerk?
Whyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Stuart het volgende:
Waarom zijn trouwende de UI's uit de OP
fijn dat je weer terug bentquote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben weer thuis na een reis van meer dan 24 uur
hoe was mechico?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sup?
[..]
vooral koude voeten
Ja, maar bij jou was het ook gewoon heel belangrijk omdat te leren omdat het echt heel veel bij zou dragen.. bij mij is dat niet zoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel.
maar hoe heb ik het geleerd denk je?
focking focking focking vetquote:
Hallo. Knap dat je de busreizen hebt weten te overleven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben weer thuis na een reis van meer dan 24 uur
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
focking focking focking vet![]()
mooiste reis tot nu toe
ik heb vanaf 0,0 geleerd en totzover sta ik nu hier. en ik kan prima liplezenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou was het ook gewoon heel belangrijk omdat te leren omdat het echt heel veel bij zou dragen.. bij mij is dat niet zo.
hoe leer je dat danquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vanaf 0,0 geleerd en totzover sta ik nu hier. en ik kan prima liplezen
dus als ik t kan, kan jij t ook
Jamaar weet niet of ik die motivatie kan opbrengen. IK zou ook wel gebarentaal willen leren want dat is ook tof, maarjaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vanaf 0,0 geleerd en totzover sta ik nu hier. en ik kan prima liplezen
dus als ik t kan, kan jij t ook
zijn niet gevaarlijk daar, behalve in een paar gebieden in het noorden maar daar pakt dan ook niemand de nachtbusquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo. Knap dat je de busreizen hebt weten te overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |