Mij!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Als ik één iemand in mn leven mocht vermoorden, dan weet ik al wie dat zou zijn!
Daar is de studievertraging die hij zo vreesde.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is het ook.
En Paxcon heeft daarin gefaald. Dat maakt mij zorgen.
Dat zijn jouw interpretaties naar omstandigheden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo agressief te worden.
Oh, ja maar daat reageer je niet op dus dat moet je ook niet omhoog halen want nu posten jullie langs elkaar heenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar ik doel ook vooral op in het verleden wat hier is gepost.
Nee, weet ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk hoor. Als ik je belachelijk zou maken, zou ik bij alles wat je zegt, zeggen dat je idioot klinkt. En dat doe ik niet.
Uhhhhquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Als ik één iemand in mn leven mocht vermoorden, dan weet ik al wie dat zou zijn!
Nou.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Hij heeft EBR wel gehaald hoor, maar met een zesje. Ik met een acht. Ik hoop dat je snapt waarom ik daar elke keer over begin als hij weer eens arrogant bezig is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is de studievertraging die hij zo vreesde.
Geil. Ik ga nu douchen en alleen aan jou denken.quote:
wat dan wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef arachide. het volgende:
En etsu: ik vind niet dat je idioot klinkt. Ik vind dat je niet dreigend klinkt.
ik lees nu de posts een voor een en dan reageer ik daarop en dan staan de nieuwe 20 klaar, dus laat mequote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar daat reageer je niet op dus dat moet je ook niet omhoog halen want nu posten jullie langs elkaar heen.
Mag ik het je leren?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou wel willen liplezen tho. Lijkt me vet tof dat je iemand op een afstand die je niet kan horen wel kan weten wat ie zegt
Oke, maar ik praat ook tegen je op fbquote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik lees nu de posts een voor een en dan reageer ik daarop en dan staan de nieuwe 20 klaar, dus laat me
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Etsu staat wel met een lekker sletje op zijn profielfoto op FB zeg
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geil. Ik ga nu douchen en alleen aan jou denken.
x0x0x0x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |