abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135506792
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Niet echt. Je moet het anders zien. Zij respecteren dat wij homo's op dat punt meer vrijheden toekennen, wij moeten dan gewoon begrijpen dat dat in Rusland niet zo gaat.
En zij moeten dan begrijpen dat wij hun manier van met homo's omgaan niet respecteren, toch? Vandaar de cirkelredenering.

Voor de rest interesseert al dat gezeik om homo's en rusland me verder geen zier, trouwens.
Conscience do cost.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:35:41 #177
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135506950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:29 schreef ems. het volgende:

[..]

En zij moeten dan begrijpen dat wij hun manier van met homo's omgaan niet respecteren, toch? Vandaar de cirkelredenering.

Voor de rest interesseert al dat gezeik om homo's en rusland me verder geen zier, trouwens.
Neu, ik erger me alleen echt aan de hypocrisie van het wel bezoeken van andere landen waar ze homo's doden.

Ik zal nu maar eens slapen. :z
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135507120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Neu, ik erger me alleen echt aan de hypocrisie van het wel bezoeken van andere landen waar ze homo's doden.
Dat sowieso. Het is überhaupt nooit een goed idee om om wat voor reden dan ook het contact te verbreken met andere landen.
Conscience do cost.
pi_135510602
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Inderdaad, wetenschapjournalistiek is altijd heel nauwkeurig enzo..... :')

Ze doen geen absolute uitspraken, juist omdat er nog geen "zekerheid" is omtrent homoseksualiteit met erfelijkheid en epigenetica.

Zo is er ook een studie die uitwijst dat homoseksualiteit wel aangeboren is maar dat het niet erfelijk is, en dat het dus voornamelijk epigenetisch wordt geregeld.
Het kan natuurlijk ook gewoon meerdere oorzaken/redenen hebben.
quote:
Maar de wetenschap is er wel over uit dat men niet op een bepaalde leeftijd gaat denken "he laat ik eens homo worden ". Het is wel degelijk iets waar je niets aan kan doen.
En zelfs dan nog...... Ik geloof dat er best homos zullen zijn die het misschien niet aangeboren zullen hebben meegekregen, en wat dan nog!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_135513370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op dit kaartje is goed te zien welke landen tegen homorechten zijn. Het zijn met name de middeleeuwse islamitische landen zo te zien:

[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_at_the_United_Nations
Weet niet hoe oud het plaatje is, maar opvallend dat Oekraine voor homorechten is. Ik dacht dat men in Oekraine ook begon te praten over anti-homowetten.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:40:23 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135513642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Weet niet hoe oud het plaatje is, maar opvallend dat Oekraine voor homorechten is. Ik dacht dat men in Oekraine ook begon te praten over anti-homowetten.
Dat soort gekken heb je in Frankrijk ook
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135513705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat soort gekken heb je in Frankrijk ook
Nee, volgens mij ging het in Oekraine over regeringspartijen in het parlement. Niet over een partij die wel groot is in Frankrijk maar nauwelijks in het Franse parlement vertegenwoordigd is.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:46:15 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135513835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:42 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Nee, volgens mij ging het in Oekraine over regeringspartijen in het parlement. Niet over een partij die wel groot is in Frankrijk maar nauwelijks in het Franse parlement vertegenwoordigd is.
Of ze in het parlement zitten is niet van belang, het gaat erom dat in Frankrijk ook stemmen zijn, net als in de oekraine om homo rechten terug te draaien cq in te bannen.
Hier in D zijn de gekken ook weer uit het houtwerk gekropen nu de Voetballer Thomas Hitzlsperger uit de kast kwam.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135513907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Of ze in het parlement zitten is niet van belang, het gaat erom dat in Frankrijk ook stemmen zijn, net als in de oekraine om homo rechten terug te draaien cq in te bannen.
Hier in D zijn de gekken ook weer uit het houtwerk gekropen nu de Voetballer Thomas Hitzlsperger uit de kast kwam.
In tegenstelling tot Oekraine zijn de meeste mensen in Frankrijk niet puur anti-homo, alleen een grote minderheid heeft met name bijzonder grote problemen met homoadoptie en in mindere mate met het homohuwelijk. Dat zijn de verschillen met Nederland.
pi_135519564
Goodluck Jonathan luistert naar reggae.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')