abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 22:36:21 #51
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_135460087
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nog zo iemand met een verknipte zienswijze.
Ik geloof in God, in reincarnatie, maar ik heb een enorme afkeer van kerken. Kerken prediken het woord van God namelijk niet, maar het woord van de overheid, de regering.
God houdt niet van corruptie en niet van farizeeers en de kerk van nu is niet meer dan de farizeeers van destijds, die verantwoordelijk zijn voor de dood van Jezus.
pi_135460156
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En scammen. En een phishverbod lijkt me ook wel iets.

[..]

Nou ja, het gaat natuurlijk om een land in een continent dat in de loop der jaren al niet bepaald het toonbeeld van beschaving was en is, dus in dat licht gezien past dit verbod nog wel.
Ongetwijfeld. Maakt mijn ideeën van de wereld er niet beter op. Laat het hooguit iets minder 'sterk' dalen. Spijtig dat er zulke dingen gebeuren.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:37:45 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135460157
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:
Dus als Nederland tegen Nigeria moet tijdens het WK, dan spelen we niet omdat we vinden dat andere landen net zo moeten denken als wij? :')
_O_
pi_135460220
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik geloof in God, in reincarnatie, maar ik heb een enorme afkeer van kerken. Kerken prediken het woord van God namelijk niet, maar het woord van de overheid, de regering.
God houdt niet van corruptie en niet van farizeeers en de kerk van nu is niet meer dan de farizeeers van destijds, die verantwoordelijk zijn voor de dood van Jezus.
Staan mensen er wel eens bij stil, dat wanneer je religie in zijn geheel doet verdwijnen, de wereld waarschijnlijk een mooiere plek wordt?
pi_135460293
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Staan mensen er wel eens bij stil, dat wanneer je religie in zijn geheel doet verdwijnen, de wereld waarschijnlijk een mooiere plek wordt?
Staan mensen er wel eens bij stil, dat wanneer je geweld in zijn geheel laat verdwijnen, de wereld zeker een veel mooiere plek wordt?
pi_135460336
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Staan mensen er wel eens bij stil, dat wanneer je geweld in zijn geheel laat verdwijnen, de wereld zeker een veel mooiere plek wordt?
Uiteindelijk zou het het meest optimaal zijn wanneer de mensheid in zijn geheel verdwijnt.
pi_135460362
Terecht. Als iedereen homo is, sterft de mensheid uit.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:41:25 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_135460371
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afrikaanse uitleg van hommo's _O_

Zo, dan is mijn essay nog mild. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 13 januari 2014 @ 22:41:36 #59
pi_135460381
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Herkoloniseren en de knoet erover, daarnaast alle grondstoffen ophalen, daar kunnen die zwartjes toch niet mee omgaan.
Beter juist dekolonialiseren en alle Amerikanen met hun Bijbel (die ze toch alleen maar misbruiken voor geldelijk gewin en macht, ze vervloeken de Ware God en Jezus dagelijks met hun spotternij en verering van Mammon) moeten oprotten.
En dan graag weer als vanouds, de religie van oorsprong, in harmonie met de natuur.

Alle Europeanen, alle Yankees eruit, al het plastic en andere rommel eruit en weer terug naar hoe het voor de komst van de stinkende Europeanen was.

Ze lijden wel vrijwel allemaal aan het Stockholm-syndroom, hetgeen een beetje sneu is. :')
pi_135460431
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Uiteindelijk zou het het meest optimaal zijn wanneer de mensheid in zijn geheel verdwijnt.
Wel raar dat je dan van alle dingen die je je kunt bedenken religie noemt.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:43:05 #61
pi_135460458
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Leonos het volgende:
Terecht. Als iedereen homo is, sterft de mensheid uit.
Een Zegen voor PanchaMama, Moeder Aarde. We zijn al met teveel.
Was iedereen maar zoals wij FOK¡kers, maagd voor altijd, dan werd het rustiger op deze prachtige planeet met haar compleet gestoorde mensenrasbevolking. :7
pi_135460470
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel raar dat je dan van alle dingen die je je kunt bedenken religie noemt.
Zal vast niet gerelateerd zijn aan de post van diegene die ik heb gequote.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:47:43 #63
pi_135460702
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker.
Religie is de vijand van God, de vijand der mensheid, de vijand van Moeder Aarde. Ja en dat zeg ik als gelovige, maar ik ben fel tegen religie.
In landen met veel kerken is ook veel misdaad. Polen is zeer religieus, Maria hier en Maria daar, maar zeer crimineel (ik ben er 3 maal opgelicht van de 4 keer dat ik Polen heb bezocht), Tsjechie is zeer atheistisch en zeer veilig.
Mexico, Guatemala, Honduras (Tegucigalpa moordhoofdstad ter wereld met San Pedro Sula een goede tweede plaats :') ) zeer onveilig en zeer vroom gelovig (katholiek en wederom de zwakzinnigen van de Pinkstergemeenten). Religie is een vloek. :{w
  maandag 13 januari 2014 @ 22:50:21 #64
pi_135460836
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het kan nog gekker, in Zuidafrika denken heel veel mannen dat wanneer je AIDS hebt, en 5 keer een baby neukt je er vanaf bent, no joke.
Ivo O en Joris D. hebben geen AIDS, begrijp ik? :P
  maandag 13 januari 2014 @ 22:50:57 #65
pi_135460870
quote:
15s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Juist door kolonisatie is Afrika deels christelijk geworden. Al die 3 Abrahamtische godsdiensten veroordelen homoseksualiteit, dus daar heb je het probleem al.
Dit.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:52:19 #66
pi_135460943
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je ziet in Zuid Afrika wat er gebeurt als er negers aan de macht komen, niets dan ellende, Zimbabwe zelfde verhaal.
Het ging goed voordat de Mzunga-Mzunga* arriveerden. :7

* De blanke man in het Swahili
pi_135461147
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Het ging goed voordat de Mzunga-Mzunga* arriveerden. :7

* De blanke man in het Swahili
Ging enorm, voorlopig gaat het niet zo, zou jij trouwens niet naar Bolivia emigreren?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 januari 2014 @ 23:01:19 #68
pi_135461396
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ging enorm, voorlopig gaat het niet zo, zou jij trouwens niet naar Bolivia emigreren?
Ik ben nu in Mexico, dus redelijk in de buurt. :P

Maar ik word gek van de reli-idioten hier, dus dit land wordt het in elk geval niet. :') De bus gaat niet verder dan Panama, waarna ik te voet door de jungle moet richting Colombia en vandaar is het makkelijk om met een paar bussen richting Bolivia te gaan. O+

Maar ik heb weer heimwee. :'( Het is gewoon te eenzaam alleen in het buitenland, geen idee hoe El_Matador het doet in zijn uppie, ik heb echt iemand nodig een vriend of zo die meegaat. :@ Niemand wil mee, al mijn vrienden willen in het ijskoude Fryslan blijven. ;(

Fysiek overleef ik het wel allemaal, maar ik word gek van eenzaamheid. Hier hebben ze het alleen over de Amerikaanse variant van God (se Dios te bendiga), voetbal en andere zottigheden. :{
pi_135461463
quote:
It also warns that anyone who registers, operates or participates in gay clubs, societies and organisations or who directly or indirectly makes a public show of a same-sex relationship will break the law. Punishment is up to 10 years in prison, it adds.

Al Jazeera English
Evangelical Christianity :7 O+ O+ O+ >:) >:) >:) :s) :s) :s) Nog meer zendelingen naar zwart-Afrika!

Zullen die Evangelicals in Amerika wel jaloers zijn...de Afrikanen krijgen voor elkaar wat hen als Evangelicals in Amerika niet lukt.

"Indirectly makes a public show of a same-sex relationship will break the law and punishment is up to 10 years in prison" :'( Hopen dat daar niet zoals in andere delen van de wereld vrienden ook weleens hand in hand lopen :D
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 13 januari 2014 @ 23:05:21 #70
pi_135461617
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Evangelical Christianity :7 O+ O+ O+ >:) >:) >:) :s) :s) :s) Nog meer zendelingen naar zwart-Afrika!

Zullen die Evangelicals in Amerika wel jaloers zijn...de Afrikanen krijgen voor elkaar wat hen als Evangelicals in Amerika niet lukt.

"Indirectly makes a public show of a same-sex relationship will break the law and punishment is up to 10 years in prison" :'( Hopen dat daar niet zoals in andere delen van de wereld vrienden ook weleens hand in hand lopen :D
De Evangelische kerken zijn opgezet door de CI@ om het volk in toom te houden. Aangezien de meeste mensen erg dom zijn, wereldwijd een euvel, is de opzet goed geslaagd. ;(
  maandag 13 januari 2014 @ 23:17:11 #71
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135462253
Ik vind die hele verbod op homoseksualiteit echt goed. ^O^ ^O^ ^O^

Ze mogen het van mij ook in Turkije verbieden. *O* *O* *O*

Verbieden dat onzedelijke gedrag. ~O> ~O> ~O> ~O>
  maandag 13 januari 2014 @ 23:25:28 #72
pi_135462640
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef Baklava95 het volgende:
Ik vind die hele verbod op homoseksualiteit echt goed. ^O^ ^O^ ^O^

Ze mogen het van mij ook in Turkije verbieden. *O* *O* *O*

Verbieden dat onzedelijke gedrag. ~O> ~O> ~O> ~O>
Ik ben van mening dat de regering, of welke regering dan ook, homoseksualiteit niet moet promoten (zoals soms in Nederland een beetje het geval is), maar ook niet moet verbieden. Zeden en seks dient iets te zijn waar de staat zich niet mee moet bemoeien. Promotie ervan is net zo goed bemoeizucht als een verbod erop.

Het is gewoon irrelevant en wordt normaliter gebruikt als afleiding voor binnenlandse problematiek (in Nigeria ligt dit er wel erg dik boven op, want dit is een 100% faalstaat in zo´n elk opzicht :') ).

In het begin van de Sovjet-Unie en in Albanie was seksualiteit vrij, het was gewoon geen onderwerp vaan discussie voor de staat. Er zijn belangrijke zaken waar je je als staat mee dient te bemoeien en Nigeria is een tyfuszooi (ook door de olie-boringen), ga je daar mee bemoeien, voldoende zaken die niet of slecht geregeld zijn in Nigeria, maar laat seksualiteit over aan de verantwoordelijkheid van de burgers.

En schop alle reli-idioten (Evangelisch en Moslim) het land uit, die verzieken het land namelijk behoorlijk (en zijn levensgevaarlijk met hun aanslagen overal). Creer een atheistische staat met vrijheid van geloof (maar geloof binnenshuis, niet in kerken en moskeeen).
  maandag 13 januari 2014 @ 23:48:46 #73
198365 Morendo
The Real Deal
pi_135463818
quote:
15s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Zienswijze het volgende:
Het christelijke Uganda heeft onlangs ook al anti-homowetten aangenomen. Er staat levenslange gevangenisstraf op.

http://www.nu.nl/buitenland/3659220/uganda-neemt-antihomowet.html
Ik zie een nieuw tv-programma voor me: Geer en Goor in Uganda.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_135463986
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik zie een nieuw tv-programma voor me: Geer en Goor in Uganda.
Bijkomend voordeel; de show is na 2 afleveringen voorbij.

En wat Nigeria besluit te doen, is hun zaak. Wij progressieve Nederlanders zijn het er wellicht niet mee eens, maar dat zal voor 99% van de in het buitenland geldende wetten gelden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:54:39 #75
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_135466044
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef Rezania het volgende:
Weer? Trouwens beetje raar dat die landen zich de verkeerde kant op ontwikkelen.
Ik ben van mening dat het onder blank bewind veel beter was geweest, we hadden daar nooit weg moeten gaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')