Ik denk niet dat Jabhat al Nusra met ISIS gaan vechten, waarom zouden ze dat wel doen ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Veldkamp het volgende:
Wat denken jullie?
Zal Jabhat al Nusra met ISIS het gevecht aangaan?
Al-Golani en Al-Baghdadi zouden met elkaar strijden om de leiding in het Emiraat Syri van de toekomst ()
http://english.al-akhbar.(...)-over-levant-emirate
Zonde, vrouwen horen niet te vechten.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Veldkamp het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouwelijke NDF-vrijwilligers met hun wapens in het gouvernement Hama op wacht.![]()
![]()
![]()
Isral popt de champagne.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Veldkamp het volgende:
Voor de tweede nacht protesteren gesoleerde en ingesloten Palestijnen en Palestijnse jongeren in het PA vluchtelingenkamp Yarmouk bij Damascus tegen de terroisten van VSL en JAN die zich in Yarmouk verscholen houden en de burgers erbinnen uithongeren en geen voorraden binnenlaten door constante gevechten....
[ afbeelding ]
Naast PFLP-GC en PLO maken nu zelfs delen van Hamas (vooral de gewapende tak) en andere Palestijnen volop deel uit van de Assad-sympathisanten.
De Palestijnen binnen Syri zijn slechts voor een klein deel ten prooi gevallen aan takfiri-salafisme en radicaal-islamistische ideologie. De meesten zijn gematigder of seculier en willen dat Syri hen blijft steunen.
De Palestijnen van Yarmouk als burgers haten nu de opstandelingen. De hongersnood is enorm.
Mwa, zij hebben natuurlijk het meeste te vrezen van een takfiri overname...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zonde, vrouwen horen niet te vechten.
Iedereen die niet de gedachten van de jihadistische salafisten deelt moet vrezen voor de takfiri overname.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa, zij hebben natuurlijk het meeste te vrezen van een takfiri overname...
Mag dat niet van jou?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zonde, vrouwen horen niet te vechten.
Ik ga niemand iets verbieden. Als een vrouw graag wil vechten, dan moet ze dat doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mag dat niet van jou?
Bij mij liever ook niet. Ik houd van mooie gelakte nagels bij Arabische vrouwen. Die worden zo te rafelig en gebroken.
Maar goed.
Alles voor al-Watan en al-Wataniyeh!![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga niemand iets verbieden. Als een vrouw graag wil vechten, dan moet ze dat doen.
Maar ik heb het liever niet. Ik ben van mening dat de vrouw een te mooi schepsel is om te vechten, mannen moeten vechten.
Wat opmerkingen:quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Veldkamp het volgende:
Nieuwe kaart van de situatie in Aleppo:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat opmerkingen:
De kaart klopt niet helemaal ten noorden van base 80. de route naar Al-Naqqarin is ook in handen van het leger. Dat is nu niet goed zichtbaar. Ook zou er daarvandaan terrein zijn gewonnen in Hanano, maar dat kan ik niet bevestigen.
Tot slot hoor ik net via Ziad dat het industrieterrein is ingenomen, dat zou mooi zijn als het waar is (dan kan de gevangenis ontzet worden).
Nee Hanano basis is in Midan blijkbaar... Nou ja, in elk geval het platteland dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Eens.
Industriestad Sheikh Najjaf? Helemaal? Is wel optimistisch hoor.
Basis 80 heeft uitvalsroute?
Deze kaart is de beste die er is. Meer heb ik niet.
Picsquote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn foto met die vlag is mooier.
In een ideale wereld zou niemand moeten vechten, ook mannen niet. Want voor mannen kan een oorlog minstens net zo zwaar zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga niemand iets verbieden. Als een vrouw graag wil vechten, dan moet ze dat doen.
Maar ik heb het liever niet. Ik ben van mening dat de vrouw een te mooi schepsel is om te vechten, mannen moeten vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |