Maar ook geen 500...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef Convict het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je tegenstander toen geen ping van 16 had
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Jij speelt battlefield zonder ogen?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Photomorti het volgende:
Blegh knoop doorgehackt en bf4 uninstalled , na 9 uur helemaal spuugzat ik kan me draai totaal niet vinden in het spel , ik vind de community een drama , de maps zijn niet mijn ding ik weet het niet , heb enorm veel lol beleefd aan battlefield 3 maar dit deel had ik beter kunnen laten voor wat het is , misschien na een half jaar weer eens proberen nadat er wat patches overheen gegooid zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!
Kheb er echt nog nooit last van gehad... speel dan ook wel op servers die hoge pingers script kicken.quote:
ik maal nog geregeld mee dat ik iemand vol op de korrel heb en daar een half magazijn in pomp waarna die persoon mij met het eerste salvo op de grond heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef Convict het volgende:
[..]
Kheb er echt nog nooit last van gehad... speel dan ook wel op servers die hoge pingers script kicken.
Ik zit gewoon in een game en kan gewoon spawnen hoor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef Photomorti het volgende:
&*!@#^^!@#^&!@#^&!# nu kun je weer niet fucking spawnen godverdomme wat een vies teringhoerenspel is dit dat dit wangedrocht in deze staat uitgebracht kon worden wat een onzin er komen steeds meer fucking bugs bij
Dude, get a gripquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef Photomorti het volgende:
&*!@#^^!@#^&!@#^&!# nu kun je weer niet fucking spawnen godverdomme wat een vies teringhoerenspel is dit dat dit wangedrocht in deze staat uitgebracht kon worden wat een onzin er komen steeds meer fucking bugs bij
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
gifje van een paar seconden zegt ook meer dan duizenden uren aan youtube footage waar niks aan de hand is, mongool. gewoon een andere game zoeken om te jethoeren.
Nou ik en vele duizenden anders niet gadverdamme ik moet denk gewoon weer een battlefield 3 installeren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in een game en kan gewoon spawnen hoor?
Of naar een andere server te gaan, maar ga niet zeggen dat het een goed product is...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:45 schreef VelitoX het volgende:
Overigens is die spawnbug eenvoudig te fixen door gewoon punkbuster te updaten.
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of naar een andere server te gaan, maar ga niet zeggen dat het een goed product is...
Kunnen we er dan van uitgaan dat we ook vier maanden van je gezeik af zijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Photomorti het volgende:
Yeah battlefield 3 is aan het installerenkijk over een maandje wel of 4 wat beter is
Je doet haast alsof het stom is dat je dat niet zelf kom bedenken, terwijl het gewoon een game is die na 2,5 maanden nog steeds niet lekker werkt en qua spelervaring nog steeds minder presteert dan zijn voorganger.quote:
Ehm nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:50 schreef Photomorti het volgende:
Zijn jullie ook alweer zo klaar met de maps in battlefield 4?
En toch vind ik de maps lang niet allemaal even sterk, of het moet aan de wapens liggen, maar als infantry ben je al snel de sjaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ehm nee.Bazenspel op wat kleine euvels na.
Vooral vallen over iets wat je zelf nooit zal tegen komen in je spel.quote:
Waarom lees je het hier dan van enkele mensen terug dat ze het zelf ook zien gebeuren? Ik vind het iig lastig te verkroppen dat het spel qua ervaring oneerlijk aanvoelt in veel gevallen, wat dan technisch zo blijkt te liggen terwijl ik er in andere spellen en ook in de BF-reeks (staan immers niet bekend als de meest efficiente engines/netcodes) nooit zoveel last van had als in BF4.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Convict het volgende:
[..]
Vooral vallen over iets wat je zelf nooit zal tegen komen in je spel.
COD alleen SP gespeeld omdat ik de Q3 Arena-snelheid van de MP gewoon niet bij de setting vind passen of lekker vind spelen. Als ik een twitch-shooter wil, start ik die wel op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Iwanius het volgende:
Ja,maar dat is dus precies wat ik al eerder ooit zei: BF is geen MW of COD.
BF is juist een spel voor veel hardware spul i.c.m. infanterie. Dus alle tank-vliegtuig-heli'whores' komen in dat spel het best aan hun trekken.
Ik wel hoor, meerdere malen, maar om nu dit BF4 topic om te toveren in een fucking klaagbaak, met een oneindige discussie met mensen die niet bij DICE of EA werken en er dus geen ruk aan kunnen doen, de tering zeg, stelletje ouwe wijven ...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef Convict het volgende:
[..]
Kheb er echt nog nooit last van gehad... speel dan ook wel op servers die hoge pingers script kicken.
+1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik wel hoor, meerdere malen, maar om nu dit BF4 topic om te toveren in een fucking klaagbaak, met een oneindige discussie met mensen die niet bij DICE of EA werken en er dus geen ruk aan kunnen doen, de tering zeg, stelletje ouwe wijven ...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik wel hoor, meerdere malen, maar om nu dit BF4 topic om te toveren in een fucking klaagbaak, met een oneindige discussie met mensen die niet bij DICE of EA werken en er dus geen ruk aan kunnen doen, de tering zeg, stelletje ouwe wijven ...
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:25 schreef Photomorti het volgende:
Net even een potje battlefield 3 gespeeld na 56 uur battlefield 4 en wat een verademingeindelijk weer goeie gameplay
Dit komt vast in BF4 ook wel hoor alleen het duurt even omdat vliegen wat anders geworden isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Net dit nogOnly in Battlefield 3.
Dit had ik serieus eergisteren nog in BF4quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Net dit nogOnly in Battlefield 3.
Dan moet je niet bailen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef very het volgende:
[..]
Dit had ik serieus eergisteren nog in BF4
quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik was niet degene die bailde, ik was degene die de bailer uit de lucht schoot
Ik heb vaker een tank of ifv vast zien staan op een paaltje of railing dan elk geklaag van jullie bij elkaar en daar hoor je niemand over. dit dat iemand onsterfelijk lijkt komt nauwlijks voor en is een 1ste wereld probleem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom lees je het hier dan van enkele mensen terug dat ze het zelf ook zien gebeuren? Ik vind het iig lastig te verkroppen dat het spel qua ervaring oneerlijk aanvoelt in veel gevallen, wat dan technisch zo blijkt te liggen terwijl ik er in andere spellen en ook in de BF-reeks (staan immers niet bekend als de meest efficiente engines/netcodes) nooit zoveel last van had als in BF4.
Zo ff potje grand bazaar gedaan wat een spel dat battlefield 3 , ik snap echt niet hoe ze een spel zoveel kutter kunnen maken zal het komen puur door het pushen van EA om de game zo snel mogelijk uit te krijgen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:45 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik ben nu eigenlijk alweer verpest
Ja dat komt door EAquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Zo ff potje grand bazaar gedaan wat een spel dat battlefield 3 , ik snap echt niet hoe ze een spel zoveel kutter kunnen maken zal het komen puur door het pushen van EA om de game zo snel mogelijk uit te krijgen?
Clipping problemen danwel onverklaarbaar onverwoestbare planten/palen/balke terwijl alles daaromheen kapot kan is iets anders dan problemen met netcode en performance die nagenoeg hetzelfde zouden moeten zijn als in de voorganger BF3 die de kinderziektes wel te boven is en uitontwikkeld is (al was die netcode alweer radicaal anders en minder effectief als de laatste BC2-update).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Convict het volgende:
[..]
Ik heb vaker een tank of ifv vast zien staan op een paaltje of railing dan elk geklaag van jullie bij elkaar en daar hoor je niemand over. dit dat iemand onsterfelijk lijkt komt nauwlijks voor en is een 1ste wereld probleem.
Tevens wat Kroodje Bip zegt. verplaats dit topic maar naar KLB
Ja, want COD/aandeelhouders.quote:
Nee, hier mag gekut worden op BF4 omdat ze de lessen van 3 niet hebben meegenomen of compleet nieuwe fouten makenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:07 schreef CocaColaLight het volgende:
Yep vroeger was alles beter, toen waren de Batavieren nog met zijn vijven, de lucht was nog schoon en seks was nog vies.
Maar was er niet een topic voor BF3?
Ja meestal wel maar dat is algemeen bekend in het spel dat er nog een onzichtbare rand zit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef Photomorti het volgende:
Hebben jullie trouwens ook vaak dat je vlak naast een muurtje zit je vervolgens op jouw beeld gewoon met je crosshair eroverheen of ernaast schiet op een vijand maar je dan op een ontzichtbare muur zit te knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |