Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Niet eens iets wat daar ook maar in de buurt komt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:48 schreef KoningStoma het volgende:
Improved netcodetm
[ afbeelding ]
Stel je voor dat het komt omdat het spel prut is. Nee, dat kan niet hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:22 schreef very het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Niet eens iets wat daar ook maar in de buurt komt.
Zal wel een cheater zijn ofzo.
Want het is natuurlijk meer regel dan uitzonderingquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stel je voor dat het komt omdat het spel prut is. Nee, dat kan niet hoor.
Met een ping van 500 kan ik de hele avond dat soort filmpjes maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:48 schreef KoningStoma het volgende:
Improved netcodetm
[ afbeelding ]
Ga singleplayer spelen man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef very het volgende:
[..]
Altijd maar dat gezeik en haten op EA...koop dat spel dan lekker niet en ga COD spelen
Ga buiten spelen man.quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:30 schreef very het volgende:
[..]
Mobiliseer een stille tocht met klaag-spandoeken langs het hoofdkantoor van EA, man.
Mobiliseer een stille tocht met klaag-spandoeken langs het hoofdkantoor van EA, man.quote:
Onbegrijpelijk dat ze enkel je teammembers en squadmembers met een kleurtje hebben aangeduid, enemy en server messages vallen daardoor totaal niet op. Best een lullig foutje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
als de server als regel heeft dat je engels moet spreken lijkt me dat logisch ja.
Die regel kent mijn clan ook op eigen servers. Al zul je wel een waarschuwing hebben gehad hoop ik.
filter gewoon op rogue transmission en TDM en/of domination + profit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:01 schreef Photomorti het volgende:
Echt jammer dat er geen roque transmission 24/7 TDM of domination server isvind die map echt super chill
1 vd minste maps voor die modes imo..... lol.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:01 schreef Photomorti het volgende:
Echt jammer dat er geen roque transmission 24/7 TDM of domination server isvind die map echt super chill
ja maar dan speel je 5 minuten en dan is er een mapchangequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:07 schreef ems. het volgende:
[..]
filter gewoon op rogue transmission en TDM en/of domination + profit?
Heel de avond maar niks gedaan door die update.quote:WE ARE INVESTIGATING AN ISSUE WITH SPAWNING, IF YOU ARE EXPERIENCING THIS ISSUE IN-GAME PLEASE UPDATE YOUR PUNKBUSTER FILES.
gifje van een paar seconden zegt ook meer dan duizenden uren aan youtube footage waar niks aan de hand is, mongool. gewoon een andere game zoeken om te jethoeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stel je voor dat het komt omdat het spel prut is. Nee, dat kan niet hoor.
Als ik een ping van 16 heb komt dit nog wel eens voorquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Met een ping van 500 kan ik de hele avond dat soort filmpjes maken.
Oftewel, sterk overdreven.
Weet wel zeker dat je tegenstander toen geen ping van 16 hadquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als ik een ping van 16 heb komt dit nog wel eens voor
Jij speelt battlefield zonder ogen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
gifje van een paar seconden zegt ook meer dan duizenden uren aan youtube footage waar niks aan de hand is, mongool. gewoon een andere game zoeken om te jethoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |