(dit was tijdens de laatste patch)quote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF heeft nooit snelle gameplay gehad...
heimwee naar die goede mapsquote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef jhoopie het volgende:
[..]
(dit was tijdens de laatste patch)
deze gameplay
Strike at karkand inf onlyquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF heeft nooit snelle gameplay gehad...
haha mja battlefield werd competitief na een jaar alleen nog maar infantry only gespeeld, net als bf4 nu... alleen destijds leek het nog niet op cod, nu wel. (deze voor jou dan)quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef neo2000 het volgende:
Hoge framerate == snelle gameplay? Een teambased tactische shooter spelen als Unreal Tournament maakt het geen snelle shooter. Heb het filmpje even doorgenomen, zie volgens mij ook helemaal geen vehicles? Volgens mij doet Battlefield daar soms iets mee..?
Was ook niet snel ivm Quake/UT...quote:
Dat is sowieso een montage dus alle dode momenten zijn eruit geknipt. Dan lijkt het dus een stuk sneller.quote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef jhoopie het volgende:
[..]
(dit was tijdens de laatste patch)
deze gameplay
Zo dan! een 'veteraan' zo te lezen van de BF saga die ermee ophoudt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Photomorti het volgende:
Blegh knoop doorgehackt en bf4 uninstalled , na 9 uur helemaal spuugzat ik kan me draai totaal niet vinden in het spel , ik vind de community een drama , de maps zijn niet mijn ding ik weet het niet , heb enorm veel lol beleefd aan battlefield 3 maar dit deel had ik beter kunnen laten voor wat het is , misschien na een half jaar weer eens proberen nadat er wat patches overheen gegooid zijn.
Wat, iemand die bf3 heeft gespeeld is opeens veteraanquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
Zo dan! een 'veteraan' zo te lezen van de BF saga die ermee ophoudt.
Geeft te denken
Ik speel wel al battlefield games sinds battlefield 1942 , heb bad company 2 heel fanatiek gespeelt , bf3 vond ik ook een topgame maar bf4quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan! een 'veteraan' zo te lezen van de BF saga die ermee ophoudt.![]()
Geeft te denken....
Dat is mij ook al te vaak overkomen ... ik ga maar weer Dayz spelen, het is een Alpha, maar speelt fijner dan BF4quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef Photomorti het volgende:
Dit is dus waar ik constant tegen aan liep toen ik het speelde
quote:Game disconnected: you were kicked by FairFight. Stated reason: Restricted Area!
Als ik met al die handelingen klaar ben, ben ik ondertussen al geknifed door een engi/assault of supportquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:50 schreef SeanFerdi het volgende:
Woei, heerlijk countersnipen altijd op Hainan resort.
http://battlelog.battlefi(...)790052352/327062936/
(net geen MVP verdorie, op bf3 met minder gespeelde uren 9x gehaald, met bf4 nog geen één)
gouden tip: in de PLD (recon night vision binocular) kijken tot je een scope glint ziet, globale afstandsschatting aflezen en instellen, inzoomen met de 40x scope, afstand precies aflezen met de rangefinder, schatten waar hij op je rangemarks in de scope zit, en "Boom! Headshot!"
je moet natuurlijk wel lekker bushwookie spelen in de buurt van je spawnquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik met al die handelingen klaar ben, ben ik ondertussen al geknifed door een engi/assault of support
Ik heb de irritante neiging om verder in de map te gaan, toch maar eens afleren als ik recon speel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:03 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel lekker bushwookie spelen in de buurt van je spawn
M'n meeste headshots zitten tussen de 500m en de 849m.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb de irritante neiging om verder in de map te gaan, toch maar eens afleren als ik recon speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |