Ja voor kerst al. Was ook een van de laatsten die uitgerekend was. Er zijn er zelfs al drie bevallen! Eentje binnen een uur, van een ventje van 4100gr...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef Burdie het volgende:
Heb jij je laaste pufles al gehad eigenlijk, Mo?
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef DJMomo het volgende:
Ja voor kerst al. Was ook een van de laatsten die uitgerekend was. Er zijn er zelfs al drie bevallen! Eentje binnen een uur, van een ventje van 4100gr...
Dat magquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Kimpossible het volgende:
Bur, dan lijkt loslaten me inderdaad helemaal lastig. Icm een groot verantwoordelijkheidsgevoel en iets wat dan ook nog eigen is, pfoeh! Mag ik vragen in welke sector/vakgebied je zelfstandige bent? Het maakt me nieuwsgierig. Tijdens je verlof wel lekker verloffen hoor, al kan ik me voorstellen dat dat lastig is. Je hebt er gewoon recht op en dat is niet voor niets!
Leuk! Fijn ook dat het zo toch een beetje door kan blijven draaien, dat moet geruststellen!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb een communicatieadviesbureau, en exploiteer van daaruit een tweetal webwinkels (waarvan eentje nu tijdelijk gesloten is).
Het scheelt een heel stuk dat een groot deel van mijn bedrijf redelijk autonoom kan blijven draaien en met minimale input een redelijk stabiele onderlaag aan omzet kan genereren. Anders had het denk ik niet gekund zo.
En ja, ik ga echt mijn best doen om zo goed mogelijk écht verlof te houden, maar dat is wel lastig met kantoor aan huis.
Een uur, dat lijkt me nou niet erg prettig. Liever wat gedoseerder!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja voor kerst al. Was ook een van de laatsten die uitgerekend was. Er zijn er zelfs al drie bevallen! Eentje binnen een uur, van een ventje van 4100gr...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat naar van alle dingen die mislopen
TAP mooie droomDie heb ik ook een keer gehad idd, pas na een dag voeding geven
![]()
Gm ah het gaat al wat beter dus??Kan je al wat meer binnenhouden?
Vervelend van je probleempje.. ist al over nu?
Roomsnoes whihi ik hoop dat al je kwaaltjes nu idd weggaan!
Twink 12 weken en een goeie meting zag ik!
Weet niet of je het gezegd had, maar heb je nu een medische indicatie ivm D. toen? Of iets anders?
Dyre ik vond het idd best verhelderend die oei ik groeineem 't wel met een flinke korrel zout wat kinderen soms zouden kunnen, maar de timing van sprongen was hier heel fijn om te weten. Oh, het is een sprong, ze zit dus niet lekker in dr vel. Gewoon even om te weten wat er aan de hand is
Bolletje fijn!!
Soesa jaaaaa! Wat supergaaf, gefeliciteerd meid!!![]()
![]()
Ongeduldig whaha ja die vragenWij ook idd. 'Het was wel gepland toch?'
Ik kan niet anders dan serieus reageren, maar eigenlijk zou ik willen zeggen; gaat je niks aan, en wat dan nog als het niet gepland was? Dan was het nog steeds welkom
Maja.
Stefanie wat een schattig/lief kamertje!!
Kyara leuk dat boek, ik ga eens kijken! Klopt daar meer van dan dan van Oei ik groei?
Momo whihi meldplicht
Musique achgos nu al aan de steunkousen
Hier vandaag de 20 weken echo gehadHet is nog steeds een mevrouw
en verder alles goed kunnen zien. Echt heel leuk weer, deze keer duurde het een stuk korter had ik het idee dan bij mn andere dochter
En deze mevrouw ligt in stuit, met de benen omhoog, dus niet zo gek dat ik nu al niks kan hebben qua eten ivm maagzuur
![]()
Wel jammer, had me juist zo verheugd op het bunkeren
Dochter lag heel lang dwars dus had toen ook echt een andere vorm buik.
En we zijn er ook uit wat voor kleuren we in de babykamer doen. We waren op zoek naar ook een leuk knuffeltje voor haar en kwamen een leuke rood/wit/grijze muis tegen, en dat worden de kleurtjes van de kamer.Dus een lichtrode muur gok ik, grijs kleedje, rode doos voor doekjes, grijze en witte hoezen voor verschoonkussen en ledikant
![]()
Helemaal blij!I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfvoor je 20 weken echo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Voor het bekijken of scheren?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Gelukkig heb ik mijn man voor dat soort dingen :p
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef DJMomo het volgende:
Ik vind het zo knap dat je daar nu pas voor zakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zakte al met 20 weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gm fijn!!Haha ja soms is het 't waard he
![]()
![]()
Heb hier vandaag maar wat extra pillen gekocht tegen het maagzuur, de rennies werken niet meerNet al 1 genomen, werkt goed.
Kim: ja leuk he
Hm, lastigheeft hij kluun niet gelezen? Of juist te goed?
Whaha het hormonster
Maar jammer dat ie je niet serieus neemt dan.. snap dat dat irritant is!
Ik heb echt best slechte ogen en doe het sowieso altijd al op gevoel want zien doe ik het nooitdus als ik zwanger ben lukt dat ook vaak prima
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
*noteert*quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Enfermera het volgende:
Oh moet ik even kijken zo ze staan al boven in de badkamer.
Editie: Regla pH heet t
Heb je 'm nodig?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef DJMomo het volgende:
Heeft iemand nog een fijne weeën timer app (iPhone)?
De term is ontstaan nav deze post:quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Dyre het volgende:
Weer een nieuw woord geleerd hier: Limonetestdaar zou ik het achterliggende verhaal wel eens van willen horen haha
Kwisted wat fijn! Ik kan ook niet wachten tot wij het hartje kunnen horen
Klopt, ervaring mee en die timer werkt heel goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef NoBoNo het volgende:
Meld!
En het schijnt dat de ZwangerApp van Isis wel een goede weeën timer heeft, maar ja nog nooit uitgeprobeerd natuurlijk, want het is nog niet zover!
Of je mag bevallen in het ziekenhuis van jouw keuze of dat zij normaliter naar een specifiek ziekenhuis gaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:02 schreef Dyre het volgende:
Fijn dat alles goed was nummer_zoveel!
Ik heb vanavond een intake bij de verloskundige. Nou leek het mij wel handig om alvast wat vragen op papier te zetten, maar eigenlijk kan ik zo niks verzinnen, behalve wat praktische zaken over kraamzorg enzo.
Hebben jullie nog ideetjes over vragen die ik kan stellen?
Ik zie het wel weer gebeuren dat ik nu niks weet en morgen ineens op allemaal vragen kom
Ik voel echt geen verschil tussen alle stompen die ik krijg. Ik stel me voor dat kriebeltjes zijn handjes zijn, maar geen idee of dat ook klopt. Hij was gisteren wel heel druk en af en toe voelde ik een hard stuk ergens, dus misschien was hij ook even aan het koppeltjeduikenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:02 schreef Burdie het volgende:
Fijn dat ie is ingedaald, nummer zoveel.
De limonetest is hier ook al heel lang hopeloos, ik laat de bever maar gewoon groeien.
Mini was gisteren maf aan het doen trouwens, ging tijdens de gym ineens overdwars liggen. En later op de avond voelde ik weer vrolijk een koppie bovenin
. Toen is 'ie nog de halve nacht bezig geweest met woelen, ik kon er niet van slapen. En vanmorgen lag ie geloof ik weer goed. Hopelijk is ie na de geboorte wat minder vermoeiend
.
Ja, dat heb ik ook wel. Op het eind van je zwangerschap is je baarmoeder de sterkste spier in je lichaam las ik net nog in een boekje bij de vk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef Kimpossible het volgende:
Gmorning!
Alle meldplichtigen zijn weer gesignaleerd zie ik!
Nummer goedgekeurd door de vk! Top!
Hier heb ik snachts veel last van m'n buik. Als ik omdraai of op m'n rug wil gaan liggen volgt bijna standaard een harde buiken een rottig gevoel. En als ik een volle blaas heb dan heb ik daar sowieso 100% kans op.
Herkenbaar, anyone?
Ik voel ook niet of het nu een handje, voetje, knietje of wat dan ook is. Ik vind het knap bij dames die het wel voelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik voel echt geen verschil tussen alle stompen die ik krijg. Ik stel me voor dat kriebeltjes zijn handjes zijn, maar geen idee of dat ook klopt. Hij was gisteren wel heel druk en af en toe voelde ik een hard stuk ergens, dus misschien was hij ook even aan het koppeltjeduiken
Vaak voel ik ook geen verschil hoor, maar soms wel heel duidelijk. Dan voel ik onderin gekriebel, en bovenin hard geschop, dan kan het denk ik niet anders dan handjes en voetjes zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik voel echt geen verschil tussen alle stompen die ik krijg. Ik stel me voor dat kriebeltjes zijn handjes zijn, maar geen idee of dat ook klopt. Hij was gisteren wel heel druk en af en toe voelde ik een hard stuk ergens, dus misschien was hij ook even aan het koppeltjeduiken
Die ligt bij mij linksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Burdie het volgende:
Ligt trouwens ook aan de locatie van je placenta, geloof ik. Als die voor ligt, kan je het ook lastiger voelen.
Op hoeveel weken zit jij nu? Ik vond dat er veel verschil zat tussen bijv. 25 en 30 weken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Die ligt bij mij links
De vk moest best hard drukken om te voelen hoe hij lag, dus misschien is hij ook gewoon nog niet groot genoeg.
Heftig die vermoeidheid he GM. In mijn vorige zwangerschap had ik daar heel erg last van van w8 t/m 14. Zo erg dat ik echt maar halve dagen kon werken .. thuis kwam en dan sliep tot de wekker ging de volgende dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
even n minivoor mezelf! 9 weken vandaag, dat klinkt al zoveel beter dan 4weken...
verder snap ik nu wat ze bedoelen met moeheid.... pffft kan de hele dag wel slapen!![]()
ik weet dat het erbij hoort, maar verbaas me over de intensiteit ervan, het is idd niet eens te vergelijken met nachten doorhalen ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heftig die vermoeidheid he GM. In mijn vorige zwangerschap had ik daar heel erg last van van w8 t/m 14. Zo erg dat ik echt maar halve dagen kon werken .. thuis kwam en dan sliep tot de wekker ging de volgende dag.
Die vermoeidheid is ook nergens mee te vergelijken. Zelfs 5 dagen carnaval inclusief de gebruikelijke alcohol en slaaptekort voelde lang nirt zo vervelend.
In deze zwangerschap heb ik er gelukkig pas sinds de 11e week last van (ben nu 12 weken). Vorige week de vroege dienst gehad (werk fulltime) van 5.30 - 14.15 maar daarna was ik compleet afgedraaid en ging ik elke dag tegelijk met mijn dochter naar bed om 7 uur.
Deze week late van 14.15 - 23.00 . Ik dacht dat ik het kwaaier zou krijgen. Uiteindelijk om 22.00 naar huis kunnen gaan omdat de werkzaamheden dat toe lieten gelukkig.
En het helpt ook niet echt dat ik de laatste 1.5 week standaard tussen 3 en 4 klaarwakker was..
Maar het wordt beter meid! Even tanden op elkaar en doorzetten.
31quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op hoeveel weken zit jij nu? Ik vond dat er veel verschil zat tussen bijv. 25 en 30 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door flowerbox op 14-01-2014 20:34:54 (weg) ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Lieve zwangere dames,
Morgen is onze jongste telg van de familie alweer 2 weken oud. Tijd om dit topic dus vaarwel te gaan zeggen. Ik heb met veel plezier hier mee gepost en hoop dat jullie snel volgen in het babytopic!
Djmomo, dyre, enferme, musique, burdie, nobono en de vele vele anderen, ik blijf jullie volgen.![]()
Plaatje bij het praatje:Wat hebben jullie een prachtige dochter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind je t erg als de mijne nog ff blijft zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef flowerbox het volgende:
Die foto's waren een poging om al jullie baby's er alvast uit te rammelen.![]()
Ze is mooi he? En ook nog heel relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |