quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
The Beatles
![]()
En ja, die mogen zeker vaker op 3FM.
Zijn vast niet de core artiestenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
The Beatles
![]()
En ja, die mogen zeker vaker op 3FM.
Adele heeft een ruim aandeel, die spreekt dan ook een breed scala aan luisteraars aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn vast niet de core artiestenGelukkig is Ed Sheeran dat wel.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele heeft een ruim aandeel, die spreekt dan ook een breed scala aan luisteraars.
Dat vindt wilbert dik in orde.
Ach, maak je niet dik.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele heeft een ruim aandeel, die spreekt dan ook een breed scala aan luisteraars aan.
Dat vindt wilbert dik in orde.
twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 13-01-2014 om 12:00:16Man belt meldkamer na burenruzie blaffende hond. Zegt het zelf op te lossen en centralist hoort vervolgens schoten. Verbinding verbroken 1/2 reageer retweet
Dit was vanochtend bij Giel.twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 13-01-2014 om 12:00:36Blijkt na onderzoek toneelstukje journalist. Reden? Wil checken hoe politie er mee omgaat. #bizar 2/2 reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 13-01-2014 om 12:00:16Man belt meldkamer na burenruzie blaffende hond. Zegt het zelf op te lossen en centralist hoort vervolgens schoten. Verbinding verbroken 1/2 reageer retweet
Dit was vanochtend bij Giel.twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 13-01-2014 om 12:00:36Blijkt na onderzoek toneelstukje journalist. Reden? Wil checken hoe politie er mee omgaat. #bizar 2/2 reageer retweet
Rambam.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef alors het volgende:
[..]Sjonge jonge dan heb je het ook echt niet begrepen.
Ik dacht serieus aan BJquote:
Ik denk ook wel eens aan een BJquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef Pino112 het volgende:
'Cher'
Kanjer op met je Cher. Volgens mij vinden ze die slogan ook maar niks
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens aan een BJ
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens aan een BJ
quote:
Yoquote:
Het regent pijpen, pijpen, PIJPENstelenquote:
Koest SC. Het is nog maar maandagquote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het regent pijpen, pijpen, PIJPENstelen
quote:
Daarom heb ik liever Roar.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dark horse is nog kutter dan Raar
Bart de Graaff jonguhquote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Koest SC. Het is nog maar maandag
Wil jij even een blikje cola schudden, hem dan openen en dan je t-shirt uit doen?quote:
Je bedoelt Giel de la Tourettequote:
iddquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil jij even een blikje cola schudden, hem dan openen en dan je t-shirt uit doen?
Nou ik zie er verre van zo uit als die dude uit de reclame hoorquote:
Die mag je ook wel delen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik zie er verre van zo uit als die dude uit de reclame hoor
Ik heb geen six pack, verre van
Ja in m'n koelkast
Denk dat je dat wel nodig hebt voordat je mijn buik kan waarderenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mag je ook wel delen hoor
Nou.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Daft Punk
Dit is een goede track.
Dank jequote:
Die met Moroder ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef rubbereend het volgende:
dat is inderdaad de beste van het album ja
Als dit jouw beste post is dan hoef ik ook niet meer posts van jou te lezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als dat het beste is dan hoef ik dat album niet beluisteren.
quote:
Dacht dat je niet serieus was.quote:
Dat denkenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat denken.
Ik was sowieso op de site bezig, ook met dat tijdsverschil. Ook maar meteen bij Wim gekeken.
Ik zag hem voorbij komen.Maar het is het terugkijken waard dus?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef Pandaplint het volgende:
Mooie docu trouwens afgelopen vrijdag
Yep, ik vond het mooi gedaan. Vooral de gesprekken met z'n vader en moeder.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zag hem voorbij komen.Maar het is het terugkijken waard dus?
Oké cool, ga ik hem terugkijken.Bedanktquote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep, ik vond het mooi gedaan. Vooral de gesprekken met z'n vader en moeder.
twitter:MartijnKonings twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:38:29Als je erop gaat letten, valt je pas op hoe vaak #3FM iets van The Cure draait. reageer retweet
Wat? Ik miste ff ietsquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:58 schreef Holenmens het volgende:
https://scontent-a.xx.fbc(...)124_1737413207_n.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Charmante foto ook..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef alors het volgende:
Staat ook gewoon op de homepage van Arsenal.
http://www.arsenal.com/home
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had Sander het over, hahaha
Dat waren nog es tijden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en/of de track met Moroder.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
contact is sowieso het beste nummer van die daft punk plaat
Draaiden ze Contact ook?quote:
Ik hoor dat geluidje erbij nog in mijn hoofdquote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, Instant Crush.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaiden ze Contact ook?
Hopelijk vaker, fantastisch nummer.
Jammer.quote:
Tja.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer.
Niet de juiste keuze
quote:
Ja ik heb daar gewoon niks mee. Ik hoor wel dat het niet slecht is, maar ik vind er echt niks aan.quote:
Kaiser Chiefs, Maximo Park, Pulp zelfde verhaal?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb daar gewoon niks mee. Ik hoor wel dat het niet slecht is, maar ik vind er echt niks aan.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, Maximo Park, Pulp zelfde verhaal?
Ik vind de Kaiser Chiefs ook wel erg saai, een beetje een trucje. Franz Ferdinand is daarentegen muzikaal een stuk sterker. Pulp vind ik ook op een paar albums na veel te zeikerig, en Maximo steekt er wel bovenuit. Apply Some Pressurequote:
2300 likes alquote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef remcoP het volgende:
https://www.facebook.com/JOEPCoolWoolDesigns?fref=ts
Ik denk dat hij even wat bejaarden aan het werk moet zettenquote:
Hij is succesvolquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef ddx het volgende:
Ok en wat is hier nieuw aan, er zijn al tig van dat soort 'shops'
Jelly?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef ddx het volgende:
Tja dat zijn die andere shops ook hoor, heb 2 van die custom beanies hier liggen
Pics van je muts!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef ddx het volgende:
Laatste muts heb ik trouwens via http://www.j9beanies.nl/ besteld.
(vorige bij iemand hier in de buurt, maar die is ermee gestopt, omdat het denk idd veel tijd kost/weinig oplevert)
twitter:Domien twitterde op maandag 13-01-2014 om 17:34:26HIT, de nieuwe track van Rihanna en Shakira! Hoor je vanavond natuurlijk in de avondshow @ditisdomien. #3FM reageer retweet
Zijn ze homo?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 2 huisgenoten die een van de belangrijkste studentenhuisregels hebben overtreden: begin nooit wat met je huisgenoot.
Het is dikke mik met die 2. Dus dat is een boel gekwijl en gefriemel en zulks in huis.
Owja en ze hebben het ons nog niet verteld.
Oooh.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jongetje en een meisje zijn het
Mijn excuses voor de verwarring taalnazi.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oooh.
Ze begonnen allebei iets met hun huisgenoot namelijk.
Bahquote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 2 huisgenoten die een van de belangrijkste studentenhuisregels hebben overtreden: begin nooit wat met je huisgenoot.
Het is dikke mik met die 2. Dus dat is een boel gekwijl en gefriemel en zulks in huis.
Idd... Ik had ze nog gewaarschuwd en ook dat het ongemakkelijk wordt enzo maar luisteren naar deze wijze vrouw ho maar.quote:
Nog naar het FEC geweest afgelopen weekend?quote:
Ach, wat gebeurt, dat gebeurt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Je houdt die hormonen toch niet tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Whehe Rámonquote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
Godver Sirolf, wat weet jij hiervan?:
[ afbeelding ]
Namen en rugnummers aub!
Een redacteur met humor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Zaktabak het volgende:
Godver Sirolf, wat weet jij hiervan?:
[ afbeelding ]
Namen en rugnummers aub!
* Slingert facebouk even aanquote:
Ik pikte dat helaas nog net even meequote:
Domien <3quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eens Domienie luisteren. Ik ging hem bijna missen.
Als je de fles aan je mond zet drink je de wijn toch ook uit een glas.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afwas gedaan en weer een wijnglas laten vallen. Het wordt ondertussen mijn specialiteit, van de week maar nieuwe kopen om te laten vallen.
Da's niet sjiek en wij doen hier wel aan sjiek!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je de fles aan je mond zet drink je de wijn toch ook uit een glas.
Matige studentquote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's niet sjiek en wij doen hier wel aan sjiek!
Overigens zelf niets op.
Neuh.quote:
Omg alcoholvergiftiging allesquote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Zaterdagavond bij oma's verjaardag eerst aan het bier en uiteindelijk een limonade glas vol wijn. Gewoon omdat het kan.
(k)oma zuipenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Zaterdagavond bij oma's verjaardag eerst aan het bier en uiteindelijk een limonade glas vol wijn. Gewoon omdat het kan.
Even Pistol Annies quoten: "If heartbreak won't kill ya, you find something that will."quote:
Ik drink limonade altijd uit bierpullenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Is wel fijn en groot.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink limonade altijd uit bierpullen
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even Pistol Annies quoten: "If heartbreak won't kill ya, you find something that will."
Just the way I like itquote:
Heb je wel eens geiquote:
Godverquote:
Dat heb je wel eens geiquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef minthy het volgende:
Domien kwebbelde net iets over winterjassen. Ik heb helemaal nog geen jas aan buiten
Als je het koud krijgt kruip je maar lekker tegen mij aanquote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondingen![]()
Bovendien is het warm zat nog
Idd, net als regenjassenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondingen![]()
Bovendien is het warm zat nog
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het koud krijgt kruip je maar lekker tegen mij aanwat een geslijm
Precies!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Lief, maar volgens mij had ik je al uitgelegd dat ik al een kacheltje heb
[..]
Voor de regen de kerk uitquote:Precies!![]()
Binnen blijven als het regent
Geeft niks, ik vind jou ook nog steeds liefquote:
Soms staat er ook heel dicht een viskraam naast de kerkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik vind jou ook nog steeds lief![]()
Naar de kerk ga ik niet, mooi weer of kutweer
Katholiek worden dan, op steenworp van elke kerk een kroegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms staat er ook heel dicht een viskraam naast de kerk![]()
Smerig is dat
Kerken met een schrale bierlucht vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Katholiek worden dan, op steenworp van elke kerk een kroeg
Niet te hard zeggen, ik vind het heel erg prettigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef minthy het volgende:
Wat draaien ze veel Muse de laatste tijd
Ik typte het op een touchscreenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, ik vind het heel erg prettig![]()
Gelukkigquote:
Hai Mexje,quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk over op de aaifoon.
Pino112 komt nu liters.
Dat is toch altijd hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |