Caligula.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef TwenteFC het volgende: Weet iemand nog een paar goede films over de Romeinen of de Grieken?
Hallo Tyronquote:
Aantal maanden dat Feyenoord zonder hoofdprijs zit.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aantal Ajacieden die nog in de Arena zitten in de 90e minuut?
Dan zit je nog laag vrees ik...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Aantal maanden dat Feyenoord zonder hoofdprijs zit.
Goed, beetje druk. Maar wel ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Dven.
[..]
Hallo DonRanja.
Hoe gaat het met jullie twee?
En meteen tegen Ruiz ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:36 schreef Tyron het volgende:
Zondag eindelijk weer voetbal, kan niet wachten!
Ik ook niet!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:36 schreef Tyron het volgende:
Zondag eindelijk weer voetbal, kan niet wachten!
Goed, Tyron.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Dven.
[..]
Hallo DonRanja.
Hoe gaat het met jullie twee?
Hij gaat misschien invallen maar opvallen zal hij niet. Met een beetje geluk nog uitvallen met een blessure ook. Maar laat ik hem nu niet te veel afvallen. Hij zal de PSV-supporters vast nog wel gaan bevallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou apart zijn als ze hem meteen opstellen, ik denk dat hij in gaat vallen.
Haha wat toevallig, het rijmt allemaal op elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij gaat misschien invallen maar opvallen zal hij niet. Met een beetje geluk nog uitvallen met een blessure ook. Maar laat ik hem nu niet te veel afvallen. Hij zal de PSV-supporters vast nog wel gaan bevallen.
Gewoon classics ja tochquote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Saind het volgende:
Ik wil nieuwe schoenen maar weet niet welke.
Geen crocs dragenquote:
Ik heb laatst drie paar gekocht, niks mis meequote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Saind het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb laatst drie paar gekocht, niks mis meeJe lijkt wel een zigeunerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Mephisto of Bata lijkt me.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Saind het volgende:
Een bepaalde gebande user zou je Birkenstocks aanraden...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Saind het volgende:
Bereid je maar voor, hij zal vast wel 'toevallig' meelezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een bepaalde gebande user zou je Birkenstocks aanraden...
Wie zijn er tegenwoordig allemaal gebannedquote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een bepaalde gebande user zou je Birkenstocks aanraden...
Oh fuck...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, hij zal vast wel 'toevallig' meelezen.
Als ik hier klaar ben, in elk geval jij.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie zijn er tegenwoordig allemaal gebanned
Ik zal je eens een ban voor je bakkes geven, Belg/.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik hier klaar ben, in elk geval jij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
Ik heb me geregistreerd op voetbalzone. 2 uur later was ik gebanned.
Stoer zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
Ik heb me geregistreerd op voetbalzone. 2 uur later was ik gebanned.
Dat maakt je alleen maar meer verdacht om zigeuner te zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nietes, ik kom niet uit Bulgarije
De reden is me nog steeds niet duidelijk. Ik heb volgens mij 5 posts gedaan en allen waren positief en vrij van scheldwoorden. Ik bedoel, ik zit niet op FOK!, derhalve ben ik mij er van bewust me gewoon te gedragen.quote:
Nee Sjaak, daar kunnen we alleen maar van dromen. Hallo.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo stoer zijn jij en ik niet hoor GGMM. Goedemiddag trouwens
Hallo.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Sjaak, daar kunnen we alleen maar van dromen. Hallo.
Lolbroek. Moet je eerst een auto jatten om tot hier te geraken...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal je eens een ban voor je bakkes geven, Belg/.
niet zo bescheiden jongenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo stoer zijn jij en ik niet hoor GGMM. Goedemiddag trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |