Caligula.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef TwenteFC het volgende: Weet iemand nog een paar goede films over de Romeinen of de Grieken?
Hallo Tyronquote:
Aantal maanden dat Feyenoord zonder hoofdprijs zit.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aantal Ajacieden die nog in de Arena zitten in de 90e minuut?
Dan zit je nog laag vrees ik...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Aantal maanden dat Feyenoord zonder hoofdprijs zit.
Goed, beetje druk. Maar wel ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Dven.
[..]
Hallo DonRanja.
Hoe gaat het met jullie twee?
En meteen tegen Ruiz ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:36 schreef Tyron het volgende:
Zondag eindelijk weer voetbal, kan niet wachten!
Ik ook niet!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:36 schreef Tyron het volgende:
Zondag eindelijk weer voetbal, kan niet wachten!
Goed, Tyron.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Dven.
[..]
Hallo DonRanja.
Hoe gaat het met jullie twee?
Hij gaat misschien invallen maar opvallen zal hij niet. Met een beetje geluk nog uitvallen met een blessure ook. Maar laat ik hem nu niet te veel afvallen. Hij zal de PSV-supporters vast nog wel gaan bevallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou apart zijn als ze hem meteen opstellen, ik denk dat hij in gaat vallen.
Haha wat toevallig, het rijmt allemaal op elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij gaat misschien invallen maar opvallen zal hij niet. Met een beetje geluk nog uitvallen met een blessure ook. Maar laat ik hem nu niet te veel afvallen. Hij zal de PSV-supporters vast nog wel gaan bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |