True.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mja, Mandela was gewoon Joods natuurlijk.
Niets bijzonders inderdaad. Net zoiets als Beatrix die in bepaalde landen een hoofddoek om deed.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef waht het volgende:
[..]
Dat hebben alle helden als ze het beloofde land bezoeken.
Ja, zo doen ze in het geroofde land dan een stuk uitgesneden uit een voetbal op hun hoofd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets bijzonders inderdaad. Net zoiets als Beatrix die in bepaalde landen een hoofddoek om deed.
Corscadden, stoere naam. Verder is hij een belijdend Christen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja: http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Blair
Dat is niet eerbiedig, remlofquote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zo doen ze in het geroofde land dan een stuk uitgesneden uit een voetbal op hun hoofd.
Net als bij de bios met 3D-brillen staat er een bak waar je een keppeltje uit kan pakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Tem het volgende:
Iedereen krijgt gewoon gratis een keppeltje?
Joden en iets weggeven.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Tem het volgende:
Hierbij zijn de kruisvaarders ontmaskerd als crypto-Joden.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar staat "Blair had a deep feeling for Israel, born in part from his faith".
Ik heb een tyfushekel aan elk geloof maar de abrahamistische zijn wel het ergst.quote:
Bij de Klaagmuur krijg je er een als je er dicht bij wilt komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Tem het volgende:
Of je wordt gewoon neergeschoten.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef waht het volgende:
[..]
Bij de Klaagmuur krijg je er een als je er dicht bij wilt komen.
Volgens mijn docent penetreerden ze steden.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan anaalridder.
Niet zo ongemakkelijk als met een kogel in je nek.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Tem het volgende:
Zo, kan die wel weer.
Ik zou me ongemakkelijk voelen met een keppeltje, denk ik.
Noem je mij nu een NSB'er?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:37 schreef waht het volgende:
Jij zou neergeschoten worden idd, zijnde NSB'er.
Voor normale mensen wel degelijk, de morele onderlaag inderdaad niet. Maar dit is in elk land zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |