quote:
Ik heb de test 6x gedaan om te kijken of er variatie op zou treden, de resultaten:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk verwacht Nikita Chroesjtsjov te zijn.
Idem. Maar verder ben ik best lief hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Serieus ingevuld en jawel..
[ afbeelding ]
Na 9 vragen had ik dezelfde.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Via deze link kun je een testje doen van 45 vragen waar je qua sociaal vermogen, empathie en andere zaken zal worden getest. Als resultaat krijg je een label van 1 van de grote leiders.
Ik kwam op ..
[ afbeelding ]
Uit
Hier ook Kennedy.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Via deze link kun je een testje doen van 45 vragen waar je qua sociaal vermogen, empathie en andere zaken zal worden getest. Als resultaat krijg je een label van 1 van de grote leiders.
Ik kwam op ..
[ afbeelding ]
Uit
Zo goed was die Teresa anders niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij zijn te goed voor deze wereld.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef thabit het volgende:
Help! Ik ben Einstein en mijn vrouw is Hitler! Alle Joden nog an toe!
Beetje de duivel evil pratenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Het zal wel ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. Maar verder ben ik best lief hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |