zal later thuis eens wat beter zoeken, Mazda 3 vind ik, als ik kijk naar de andere opties (MB 220CDi, A4 of andere VAG TDi e.d.) eigenlijk wel een stap je lager op de ranglijst.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Saab diesels zijn Opel diesels. Anders de 9-3 (niet de eerste generatie. Of (totaal anders) een Mazda 3, bv.
sjit, ja ik zit mobiel, dus ik ben niet zo vlot, sorry, heb die andere maar dichtgegooid, sorry Eleikoquote:Op maandag 13 januari 2014 10:31 schreef mvdejong het volgende:
Helaas, 20 minuten geleden : Zuinig, redelijk 'luxe', veel kilometers maken; hoe? Deel 2
maybe, is een VAG TDi, dus in principe wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef TR08 het volgende:
Een Passerati niks?
Ik rij er 5.8L/100km mee (model 2002, 240k gelopen). We rijden er veel stadsverkeer mee omdat mijn vrouw veel bij mensen langs moet voor haar werk.
Eens, maar wel.goedkoper.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zal later thuis eens wat beter zoeken, Mazda 3 vind ik, als ik kijk naar de andere opties (MB 220CDi, A4 of andere VAG TDi e.d.) eigenlijk wel een stap je lager op de ranglijst.
np.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sjit, ja ik zit mobiel, dus ik ben niet zo vlot, sorry, heb die andere maar dichtgegooid, sorry Eleiko
Ik vind de C klasse wel een mooie auto. A4 rijdt niet geweldig (vorige model).quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zal later thuis eens wat beter zoeken, Mazda 3 vind ik, als ik kijk naar de andere opties (MB 220CDi, A4 of andere VAG TDi e.d.) eigenlijk wel een stap je lager op de ranglijst.
helemaal waar, maar ik maak veel kilometers, dus ik wil een beetje een comfortabele auto (lees middenklasser), en de mazda 3 zit net aan de onderkant daarvan.quote:
300 pk meer jonguhquote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef IceDustbin2 het volgende:
Wat maakt een Passerati anders dan gewoon een Passat?
ik ook, alleen heeft die vervelende rotturk tegenover mijn schoonouders er ook eentje, maarja, daar doe je weinig aanquote:Op maandag 13 januari 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind de C klasse wel een mooie auto. A4 rijdt niet geweldig (vorige model).
die zijn er niet met G3 volgens mij.. niet rendabel.quote:
Nieuwe pomp, handgeschakeld, cruise control, airco (geen climate control) standaard 115pk TDI, station.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maybe, is een VAG TDi, dus in principe wel.
Met de oude of de nieuwe pomp? Combi of sedan? Opties? Linkje naar een advertentie? Kleur? Automaat? CC?
Passerati's zijn bij voorkeur rood.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef IceDustbin2 het volgende:
Wat maakt een Passerati anders dan gewoon een Passat?
quote:
Schoonouders laten verhuizen of een andere vrouw nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ook, alleen heeft die vervelende rotturk tegenover mijn schoonouders er ook eentje, maarja, daar doe je weinig aanis gewoon degelijk spul waar je met een beetje onderhoud easydepeasy 5ton op zet, in sommige gevallen nog wel meer ook, alleen zijn de oudere beter als de nieuwe, maar toen waren ze niet scheutig met opties.
in het voorgaande topic was mij verteld bij de nieuwere pompen vandaan te blijven, en eigk wil ik toch wel liever een automaat. Had er al een paar bekeken op het net, maar nette zijn niet overdreven dik gezaaid.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:47 schreef TR08 het volgende:
[..]
Nieuwe pomp, handgeschakeld, cruise control, airco (geen climate control) standaard 115pk TDI, station.
Dat is tenminste de auto die ik heb. En die is niet te koop. Maar Autotrader heeft vast wel een vergelijkbare auto in de aanbieding. Ik heb toen 3k betaald, was anders 4k geweest maar de airbag besturing moest vervangen, vandaar de matsprijs.
[..]
Passerati's zijn bij voorkeur rood.
1:19,5quote:Op maandag 13 januari 2014 12:36 schreef TR08 het volgende:
Mijn pa heeft een Touran gekocht die 1:19.5 loopt, dat is een automaat uit 2007.
Wat de passat automaten qua verbruik doen weet ik niet.
Juist als je zoveel km's gaat maken, wil ik kritisch zijn: waarom de automaat? De hele A73 en A2 kun je doorrollen in 5 (of 6, als je die hebt). Weinig file, alleen het laatste stukje voor Maastricht soms (na de kruising met de A79). Aangezien de automaten uit die bouwjaren vaak een meerverbruik van 10 tot 15% betekenen, zou ik dan voor een handbak gaan. 80% van de route merk je het verschil niet, maar aan de pomp juist wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in het voorgaande topic was mij verteld bij de nieuwere pompen vandaan te blijven, en eigk wil ik toch wel liever een automaat. Had er al een paar bekeken op het net, maar nette zijn niet overdreven dik gezaaid.
en geen rode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |