abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135427622
As TT says;

Ik zit de laatste tijd een beetje te winkelen en te puzzelen wat ik nou moet gaan rijden als de Niksan eruit moet. Wil ik eigenlijk niet, maar ik rijd tegenwoordig tussen de 1300 en 1600 kilometer per week woon-werk, dat deed ik voorheen altijd met de motor, maar na mijn crash afgelopen jaar heb ik besloten wat minder kilometers op de motor te gaan maken, omdat dat soort grappen toch wel een aardige impact kunnen hebben, letterlijk.
Nou rijd ik eigenlijk al jaren MRB vrije klassiekers, omdat ik de auto er toch voor erbij had, en er weinig kilometers mee maakte op jaarbasis, maar nu slurpt die dikke V6 me aardig arm, ook al tank ik in het buitenland. tevens gaat onze geweldige regering me straks dwingen om hem in de wintermaanden te stallen, en dus wordt het tijd om iets anders te gaan rijden, en gezien de kilometrages moet dat dus G3 of diesel gaan worden.

Nou ben ik dus al effe aan het rondgluren, maar het valt me op dat als je écht zuinig wilt rijden, je toch een redelijk recente bak moet gaan kopen, ik kwam toevallig net een (2007) A6 tegen met een dikke 3 liter diesel erin, en zo'n hok loopt gewoon bijna 1 op 20 met 150 paardjes op 1800 kilo, en als ik kijk naar iets wat een beetje in mijn budget past (3 - 4K) dan doen ze ineens weer 1 op 12, en met de BMW's is dat eigenlijk net zo; als je een beetje zuunig wilt rijden moet je aan een EDE, en dat kan SD'tje niet betalen :'(

Wat is nou een redelijke bak om te gaan rijden zonder dat ik erop leegloop?

Eisen;

- Zuinig,
- Beetje ruimte, hoeft geen balzaal, maar ik ben geen japannertje B-)
- Cruise control
- Beetje luxe mag best
- G3 of diesel (G3 lichte voorkeur)
- voor een Gasstel; max 200k gelopen, voor een tractor max. 250k
- budget; laten we eens kijken rond de 3000 - 3500¤
- GÉÉN stokbroden of Pizza-auto's.

shoot! :P

.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 13 januari 2014 @ 10:51:26 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135428797
Sorry, had niet gezien dat je een nieuwe had gemaakt, dus dubbel. My bad, deze maar dicht, in die andere verder ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')