abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135776233
heb je al een hoefijzer voor in de grille? :+
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:18:49 #152
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_135777065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:03 schreef -niemand- het volgende:
heb je al een hoefijzer voor in de grille? :+
wel een ster voor in de voorruit >:) :') (8>
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_135777136
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:18 schreef lipje het volgende:

[..]

wel een ster voor in de voorruit >:) :') (8>
:')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:23:19 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135777319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
@SD
Ga je ook een spritmonitor account bijhouden? :P
Nee, ben ik te lui voor :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef yup het volgende:

[..]

Ik snap je redenatie zeer goed. Maar toch vind ik dit een zeer overdreven verhaal.

Je moet ook niet vergeten, een turbo is niet alleen sneller, de versnellingsbakverhoudingen zijn langer dus met jou gebruik zijn ze ook zuiniger. Vergelijk maar een Golf SDi met een TDi. Doordat die SDi geen trekkracht heeft en achterlijke bakverhoudingen is een TDi in de praktijk zuiniger.

En hoe vaak vervang jij je turbo? Die van mijn E46 heeft bij 191k ofzo een nieuwe turbo gehad, let wel, de face lift 320d met 150 pk tussen 2001 en 2003 hebben zwakke turbo's... Ik heb auto's gezien met 5 ton op de teller met de eerste turbo erop. Het is allemaal goed mogelijk MITS:

De auto netjes warmgereden word en na een knalsessie rustig rijden zodat de turbo kan afkoelen.
Er goede olie gebruikt word.
Die olie ook op tijd ververst word.
De auto een fatsoenlijke turbo erop heeft, van sommige type auto's is het bekend dat de turbo's vroegtijdig overlijden.

Zeker voor jou gebruik zou ik toch een turbo prefereren, je rijd lange stukken (neem ik aan!) en geen stukjes naar de Appie om brood te halen. Dat laatste is dus echt funest voor je turbo (en zowiezo motor).

Maar wat je gekocht hebt vind ik extreem netjes, en juist met automaat een pre. Overigens zou ik de automaat bak olie laten spoelen / verversen dan schakelt ie nog lekkerder (als dat nog niet is gedaan) en leeft die bak langer (alhoewel dat ding heeft bijna geen power dus zal vast wel eeuwig lopen).
Ik heb nu deze al gekocht, en dat is waar ik tevreden mee ben. Wie weet ga ik in de toekomst wel weer op zoek, maar ik ben redelijk auto-vast; als ik eenmaal iets heb, doe ik het niet snel meer weg zolang het naar mijn zin is.
Ik heb gewoon iets tegen turbo's, en ik weet ook wel dat de ene turbo de andere niet is, en dat een turbodiesel net effe iets anders is als een benzine-turbo motor, maar toch.. ik moet iets hebben wat bom-proof en betrouwbaar is, en ik denk dat ik dat net heb gekocht. ;)
Ik ga er eerst eens lekker een poosje mee rijden; eens kijken of hij aan mijn verwachtingen voldoet, en anders maak ik tzt wel weer geld vrij om hem in te ruilen op iets anders. Dit was is denk ik een goede auto voor een goede prijs, en voor datzelfde geld raak ik hem zo weer kwijt; ik kan me er niet echt een buil aan vallen. Nu moet hij eerst effe aan de bak om centjes te maken, dan een beetje fatsoeneren en op smaak brengen, en dan gaan we in de toekomst misschien wel weer kijken of ik er afstand kan- en wil doen op het juiste moment en voor de juiste deal.

De toekomst gaat het leren :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135777948
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit is een Mk1 en in die tijd waren dat gebruikelijke scores. Heb niet de illusie dat een W124 veiliger is! Mk2 Mondeo scoort voor die tijd ook matig, maar is wel ruim, rijdt goed en niet slecht qua betrouwbaarheid. Mk3 Mondeo is echt wel veilig!
Het is een MK2. Dat kan je zien aan die rondere vormen.

De MK3 mondeo is ook niet heel veilig. Tijdens de crashtest stort de hele kooiconstructie in en verwond het stuur je...

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Eleiko het volgende:

[..]

De eerste C-klasse scoorde nog slechter...
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik ben blij dat we nu in 2014 leven...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135778305
Wat een gelul over Mondeo's, terwijl SD een echte Benz heeft gekocht... Tsssk, tsssk, tsssk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135778807
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

en wat meer pk's en een bultje meer koppel. En een naar dure brandstofpomp en meer motorelektronica. Is dus duurder in onderhoud en minder duurzaam.
Eens de verstuivers die ik al in me hadden heb gehad kan je niet op je handen tellen
pi_135783909
Ik heb voor ik mijn 320d kocht een c250 td overwogen. Compleet onvindbaar en indien wel gevonden de hoofdprijs vragen voor een compleet afgetrapt hok. En wel netjes : de hoofdprijs x 2 ervoor vragen...

En zoals gezegd geluiddraak ik heb respect voor ieders keuze. Maat van me had een Corsa 1.7d gekocht. Why? "Ding moet gewoon zo lang mogelijk lopen voor zo min mogelijk dieselap ( dus kosten), want ik rij er alleen maar naar werk mee" Klinkt zeer logisch en ik snap het wel in Nederland autohaatland. Als ik niet naar het buitenland ging had ik ook een trager apparaat gekocht. Want bijv. Mrb is krankzinnig hoog hier. Iig een van de hoogste in de EU. Alle omringende landen zijn veel goedkoper.
pi_135783943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef DS4 het volgende:
Wat een gelul over Mondeo's, terwijl SD een echte Benz heeft gekocht... Tsssk, tsssk, tsssk.
Ik had een Omega gekocht.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_135786666
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Eleiko het volgende:

Ik had een Omega gekocht.
Dus?
pi_135791843
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dus?
Niet iedereen hier is dichtgetikt op Mondeos of Benzen.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_135792040
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:

Niet iedereen hier is dichtgetikt op Mondeos of Benzen.
Dat lijkt mij logisch, maar hier ging het toch echt om een auto voor SD. Dus lijkt mij dat de norm.
pi_135792081
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch, maar hier ging het toch echt om een auto voor SD. Dus lijkt mij dat de norm.
Eens, maar hij vraagt hier suggesties dus komt er van alles voorbij.
pi_135792841
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:11 schreef Eleiko het volgende:

Eens, maar hij vraagt hier suggesties dus komt er van alles voorbij.
Ok, maar het Mondeo geneuzel liep uit de hand en de vraag wat jij gekocht zou hebben nadat SD eenmaal geslaagd is lijkt mij ook niet zo relevant... maar het was met name dat Mondeo geneuzel wat echt helemaal nergens meer op sloeg.

O well.
pi_135793007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ok, maar het Mondeo geneuzel liep uit de hand en de vraag wat jij gekocht zou hebben nadat SD eenmaal geslaagd is lijkt mij ook niet zo relevant... maar het was met name dat Mondeo geneuzel wat echt helemaal nergens meer op sloeg.

O well.
ik word ook wild van n Mondeo. Heeft toch ook n link met Maserati he.
pi_135793213
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:41 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

ik word ook wild van n Mondeo. Heeft toch ook n link met Maserati he.
Namelijk dat ze beide beginnen met de letter M? :')
pi_135794626
Ja, en Maserati gebruikt al jaren Mondeo achterlichten op zn kop. De Noble M12 heeft ze ook.

+ nu heeft de Mondeo sinds kort ook een Maserati front.
http://www.kicker.de/news(...)-maserati-front.html

Is maar ff gekkigheidje tussendoor. Ford Mondeo krijgt meer credits en Maserati is afgeschreven :)
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:48:51 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135795292
And we don't give a fuck.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135795373
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
And we don't give a fuck.
spreek voor jezelf. 'We' my ass
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:56:10 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135795601
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

spreek voor jezelf. 'We' my ass
Een schizofreen is nooit alleen.

Ik gooi het alarm er wel op, anders is er straks weer machtsmisbruik gehuil dat ik mijn eigen topic zit te modden; huil huil, snik snik..

Bliep bliep.. Snotje!

:W w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')