gewoon weer terugrollen joh!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben er ondertussen een beetje uitgerold.
Ech chill hoor!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Watwat, hiphop en jazz? Dat moet haast wel verschrikkelijk zijn.
Beter gewoon een chill setje van Gui Boratto ofzo.
Werk genoeg. Maar ik doe het via mijn vriend zijn bedrijfje. Uurtje factuurtje haha. Maar ik vind er niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat zijn ook leuke dingen!
Wat programmeer je dan? In de computer/ICT wereld is wel heel veel aanbod toch? Dat is wel super fijn
[..]
Dat weet ik. Ik ben idd nog jong, dus ik denk dat het vanzelf wel komt.
Ik ben van mening dat wanneer je iets kiest te gaan doen, alleen maar omdat daar banen in zijn te vinden en je verdiend er lekker mee, dat je dat niet volhoud op een langer termijn.
Maar voor NU heb ik wel een baantje nodig en het maakt me even niet uit wat, want ik ben nu één week thuis en ik verveel me dood.
Vorige week ontdekt dat er hele podcast mixes van Pokerflat op YouTube staan, aanrader!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Watwat, hiphop en jazz? Dat moet haast wel verschrikkelijk zijn.
Beter gewoon een chill setje van Gui Boratto ofzo.
Is ook wel chill ja maar voor dat soort dingen kijk ik meestal op soundcloud.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:07 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Vorige week ontdekt dat er hele podcast mixes van Pokerflat op YouTube staan, aanrader!
Zat ik in de source van soundcloud te grasduinen met developertooling (*kuchrippenkuch*), zie je staan "So you like to look under the hood? Www.souncloud.com/jobs". Lol!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is ook wel chill ja maar voor dat soort dingen kijk ik meestal op soundcloud.
Mja, dat was plan B, een playlist maken en die dan downen. Zag wel het eea langskomen voor playlists, maar nog niet gekeken of die nog werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan trouwens met behulp van hun api heel makkelijk hele playlists downloaden enzo.
Oke daar had ik niet aan gedacht ^^maar het is gelukt thanx!quote:
Verkapt zie mij eens bijna jarig zijn postquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef Susteren het volgende:
Over anderhalf uurtje rock ik 17 jaar lang deze aarde
Ahhhw, so cute!! You still think you matterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef Susteren het volgende:
Over anderhalf uurtje rock ik 17 jaar lang deze aarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |