quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef J03llV het volgende:
Denk ik eindelijk met twitter klaar te zijn.. Komen de FOK Fotters om de hoek kijken.
haha, #hashtage #faal door een #moderatorquote:
#tijdisgeld #mattiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Lightroom doet een goeie zaak wat betreft stof vuiltjes uit de wegruimen. Ik noem het een digitale versie van swiffer.
Maar het voordeel is dat je die afslag, net als onze sus, niet hoeft te nemen als je dat niet wilt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wel de enige provincie waar je een beetje hoogtemeters kunt maken op de fiets zonder dat je een viaduct op en neer moet trappen![]()
Maar dan heeft limburg weer als nadeel dat er gewoon echt een afslag Susteren is op weg naar het zuiden.
#hashtag #hallo #taalfautje #hihiquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, #hashtage #faal door een #moderator
Neah jungske, doe bus mich toch eine #that's #lifequote:
Ik ben er ook al wel weer klaar mee. Ik check hem uit hier voor vandaag. Houdt het een beetje rustig hier hequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden..#Confused
Neh, doe hier toch maar niet aan mee
Haha, komt goed baasquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik ben er ook al wel weer klaar mee. Ik check hem uit hier voor vandaag. Houdt het een beetje rustig hier he
Want Brabant doet daar niet aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom haten op Limburgers? Dit is het enige stukje van Nederland waar je nog een beetje bourgondisch kan leven
Ik laat het altijd doen. Zit nu op een 1x per jaar schema, als het nog eens ergens gratis kan, neem ik dat ook mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd maak je je sensor schoon?
Neequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Want Brabant doet daar niet aan
Had het 3 maanden geleden laten doen, zit er al weer eentje opquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik laat het altijd doen. Zit nu op een 1x per jaar schema, als het nog eens ergens gratis kan, neem ik dat ook mee.
sinds ik in Zuid Afrika een 'stof-incidentje' had in de modelen of nowhere vind ik dat ik het in elk geval zelf moet kunnen, en op verre reizen de spullen mee moet hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik laat het altijd doen. Zit nu op een 1x per jaar schema, als het nog eens ergens gratis kan, neem ik dat ook mee.
en al die tijd voor ons verborgen houden...quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep. Niet elke dag, maar wel zeer regelmatig
das lang iddquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
sinds ik in Zuid Afrika een 'stof-incidentje' had in de modelen of nowhere vind ik dat ik het in elk geval zelf moet kunnen, en op verre reizen de spullen mee moet hebben.
Gratis door een pro is altijd beter maar de laatste keer bij KE was 2 uur op je beurt wachten
Wat moet die Gitzo GT0931 nu kosten xD?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDan keek ik verkeerd.
Hoe duur zou dat zijn dan?
Haha welke wijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep. Niet elke dag, maar wel zeer regelmatig
Results or it didn't happenquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik wilde eerst de kerk naar mijn studio halen maar dat pastte niet dus mn studio maar verplaatst
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |