Die is nog zwaarder dan die 055XPROBquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Uncle het volgende:
Interesse in een basalt Gitzo GT0931?#kijkennietkopen #nietduur #vriendeprijsje #beterbestaatniet #pmendan #hashtag #superdoei
Als 0,85kg zwaarder is dan 2,4kg wel jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is nog zwaarder dan die 055XPROB
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als 0,85kg zwaarder is dan 2,4kg wel ja![]()
Die heb ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is nog zwaarder dan die 055XPROB
Ja, die namen zijn om gek van te wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Die heb ik
Of in ieder geval een met ongeveer de zelfde naam
Hij's opzich wel chill maar als je de poten heel erg wijd zet en je doet een zware body erop met tele (in mijn geval 1d3 met 70-200 2.8) "zakt" hij wel vrij veel door het gewicht, had ik niet verwacht. Als je hem in normale breedte zet is dit eigenlijk niet het geval.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die namen zijn om gek van te worden
en bevalt die?
Gitzo heeft tenminste logica in de nummering. Zodra je die door hebt dan weet je aan de naam al wat je in huis hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die namen zijn om gek van te worden
en bevalt die?
Omdat ik die niet zag staan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gitzo heeft tenminste logica in de nummering. Zodra je die door hebt dan weet je aan de naam al wat je in huis hebt.![]()
En waarom zit deze discussie niet in het statieven topic?
Riepen die limburgers dat maar eens, dan zou de rest van nederland gelijk instemmen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:14 schreef Susteren het volgende:
Gvd wat een mongolen in Oude Pekela: "wij verklaren Groningen bij deze zelfstandig"!
Waarom haten op Limburgers? Dit is het enige stukje van Nederland waar je nog een beetje bourgondisch kan levenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef Uncle het volgende:
[..]
Riepen die limburgers dat maar eens, dan zou de rest van nederland gelijk instemmen!
Hadden ze moeten doen toen er nog gas wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:14 schreef Susteren het volgende:
Gvd wat een mongolen in Oude Pekela: "wij verklaren Groningen bij deze zelfstandig"!
Wij haten op limburg, niet op limburgersquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom haten op Limburgers? Dit is het enige stukje van Nederland waar je nog een beetje bourgondisch kan leven
Wel de enige provincie waar je een beetje hoogtemeters kunt maken op de fiets zonder dat je een viaduct op en neer moet trappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij haten op limburg, niet op limburgers
Om de hoeveel tijd maak je je sensor schoon?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Uncle het volgende:
En als we toch aan het klagen zijn... anders is mijn sensor altijd in 1x schoon en kostte het vandaag 4 swaps voordat alles weer spik en span was. Weet je wat die krengen kosten...![]()
[ afbeelding ]
#shiny #pixels #midwinterschoonmaak #tijdvooreentweedebody #susterenheefterdrie #hebgenoegvandiehashtags #einde
Enne te veel lenzen verkeerd gewisseld ofwat dat er zoveel stof in zit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Uncle het volgende:
En als we toch aan het klagen zijn... anders is mijn sensor altijd in 1x schoon en kostte het vandaag 4 swaps voordat alles weer spik en span was. Weet je wat die krengen kosten...![]()
[ afbeelding ]
#shiny #pixels #midwinterschoonmaak #tijdvooreentweedebody #susterenheefterdrie #hebgenoegvandiehashtags #einde
Weinig. Alleen als het echt nodig is... Laatste keer was vorig jaar maart voor onze vakantie. Meestal zit er wel wat zooi op maar dat zie je eigenlijk nooit terug op de foto. Nu had ik twee vuiltjes bovenin, en volgende week naar Oostenrijk dus dan ga ik die wel vaak voorbij zien komen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd maak je je sensor schoon?
Ik wissel sowieso veel/vaak/snel. En ze waren niet extreem vies. Maar na de eerste swap was het nog ergerquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Enne te veel lenzen verkeerd gewisseld ofwat dat er zoveel stof in zit?
#houdiktochnietvol #discipline #notmything #must #not #be #week #hastag #doeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
#nognooitsensorschoongemaakt #fuck356project #misschientocheensdoen #bentochmaaramateur #hashtag
Lightroom doet een goeie zaak wat betreft stof vuiltjes uit de wegruimen. Ik noem het een digitale versie van swiffer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
Het is maar goed dat ik toch kutfoto's maak, en die paar vuiltjes niet uitmaken
#blame #the #limboquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef J03llV het volgende:
Denk ik eindelijk met twitter klaar te zijn.. Komen de FOK Fotters om de hoek kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |