ja lach maar, ik had net een boterham met rundvleessalade (die een paar dagen over de datum was) achter de kiezenquote:
Valt wel mee. Gewoon ff lezen wat k gemist heb, quote ctrl-c ctrl-v in notepad, reactie eronder en door nar de volgendequote:
Watquote:Op maandag 13 januari 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je niet bij Fanta langs wilde/durfde had je het ook wel gewoon mogen zeggen, denk ik.
alles voor de famequote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon ff lezen wat k gemist heb, quote ctrl-c ctrl-v in notepad, reactie eronder en door nar de volgende
Ja idd moet toch die e-credibility houdenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:24 schreef IrCute het volgende:
6 months sober + jetlag + weinig gegeten + alcohol = not even once
2 dagen lang liggen kotsen, dikke blackout alles![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind wel geil als van die 12-16 jarige meisjes kotsen
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fat 'bovenste shirt van de stapel' Hank.
gast ben je blind ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag er wel iets meer vlees aan, dit meisje is maar een skrielkipje als je het mij vraagt! Een buikje van een vrouw hoort zacht te zijn en geen buik waar je je kop lelijk aan kan bezeren door die strak getrainde buikspieren.. enfin, smaken verschillen natuurlijk!
Die is niet winterklaar nee..
Buikspieren OK. Graten die door het vel heen prikken omdat ze zwaar ondervoed is, niet OK.
zijn quotes van andere mensenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast ben je blind ofzo
deze is goed te raken
Ik moet hier altijd een beetje om huilen. 'Kijk mij politiek correct zijn door een slank meisje af te kraken.' Link topic?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag er wel iets meer vlees aan, dit meisje is maar een skrielkipje als je het mij vraagt! Een buikje van een vrouw hoort zacht te zijn en geen buik waar je je kop lelijk aan kan bezeren door die strak getrainde buikspieren.. enfin, smaken verschillen natuurlijk!
Buikspieren OK. Graten die door het vel heen prikken omdat ze zwaar ondervoed is, niet OK.
Net zoals dat gehuil over de bikinibridequote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd een beetje om huilen. 'Kijk mij politiek correct zijn door een slank meisje af te kraken.' Link topic?
lkkr erwtensoepje op de gront.Well then.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lkkr erwtensoepje op de gront.ben jij die meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey fanta"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
niks mis met huilen maar dit zijn gewoon lekkere nummersquote:Op maandag 13 januari 2014 07:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Tering Drinky, jij ligt sowieso huilend in de foetushouding met deze muziek.
Rise 'n shine niggas! Degene die 't laatst opstaat is een homo. Heb niks tegen homo's overigens.
waren reacties op een artikel van autoblog.nlquote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd een beetje om huilen. 'Kijk mij politiek correct zijn door een slank meisje af te kraken.' Link topic?
jy moett hier miss om huile maar ik wordt hierr dus kk aggresief vaNn!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk deze music video!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met huilen maar dit zijn gewoon lekkere nummers
Armen en benen zijn niet in lijn met haar buik. Meer spiermassa en definitie op armen en benen is welkom.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ben jij dat op die plaatjequote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Armen en benen zijn niet in lijn met haar buik. Meer spiermassa en definitie op armen en benen is welkom.
lkkr erwtensoepje op de gront.Dronken kotsmeisjuhs. Lekker makkelijk. Gehehehe. Nomsayyin"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
jy ferkoopt je kontje gwn achter centraal. hahahaquote:
Mijn behandelingen bij de psycholoog, tegen mijn chronische plaatsvervangende schaamte op FOK!, zijn er ook alweer door heen dit jaar, maatje.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
Oogkanker dankzij dat gepost als een 11-jarige niet-westerse allochtoon.
Daar gaat m'n eigen risico weer voor dit jaar, bedankt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
Oogkanker dankzij dat gepost als een 11-jarige niet-westerse allochtoon.
Daar gaat m'n eigen risico weer voor dit jaar, bedankt.
geef elkaar lekkr een knuffl. hommos.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn behandelingen bij de psycholoog, tegen mijn chronische plaatsvervangende schaamte op FOK!, zijn er ook alweer door heen dit jaar, maatje.
Schelden met homo, hoe oud ben je?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
geef elkaar lekkr een knuffl. hommos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |