quote:Op maandag 13 januari 2014 08:24 schreef IrCute het volgende:
6 months sober + jetlag + weinig gegeten + alcohol = not even once
2 dagen lang liggen kotsen, dikke blackout alles![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel had je op
![]()
Weet ik niet preciesquote:
lkkr erwtensoepje op de gront.Als je niet bij Fanta langs wilde/durfde had je het ook wel gewoon mogen zeggen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Met je handenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesGenoeg wodka & tequila in ieder geval. Ik wist ook niet meer hoe ik tequila moest drinken, vroeg steeds aan mijn vrienden hoe ik het allemaal moest vasthouden.
ja lach maar, ik had net een boterham met rundvleessalade (die een paar dagen over de datum was) achter de kiezenquote:
Valt wel mee. Gewoon ff lezen wat k gemist heb, quote ctrl-c ctrl-v in notepad, reactie eronder en door nar de volgendequote:
Watquote:Op maandag 13 januari 2014 09:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je niet bij Fanta langs wilde/durfde had je het ook wel gewoon mogen zeggen, denk ik.
alles voor de famequote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon ff lezen wat k gemist heb, quote ctrl-c ctrl-v in notepad, reactie eronder en door nar de volgende
Ja idd moet toch die e-credibility houdenquote:
lkkr erwtensoepje op de gront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind wel geil als van die 12-16 jarige meisjes kotsen
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fat 'bovenste shirt van de stapel' Hank.
gast ben je blind ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag er wel iets meer vlees aan, dit meisje is maar een skrielkipje als je het mij vraagt! Een buikje van een vrouw hoort zacht te zijn en geen buik waar je je kop lelijk aan kan bezeren door die strak getrainde buikspieren.. enfin, smaken verschillen natuurlijk!
Die is niet winterklaar nee..
Buikspieren OK. Graten die door het vel heen prikken omdat ze zwaar ondervoed is, niet OK.
zijn quotes van andere mensenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast ben je blind ofzo
deze is goed te raken
Ik moet hier altijd een beetje om huilen. 'Kijk mij politiek correct zijn door een slank meisje af te kraken.' Link topic?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag er wel iets meer vlees aan, dit meisje is maar een skrielkipje als je het mij vraagt! Een buikje van een vrouw hoort zacht te zijn en geen buik waar je je kop lelijk aan kan bezeren door die strak getrainde buikspieren.. enfin, smaken verschillen natuurlijk!
Die is niet winterklaar nee..
Buikspieren OK. Graten die door het vel heen prikken omdat ze zwaar ondervoed is, niet OK.
Net zoals dat gehuil over de bikinibridequote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd een beetje om huilen. 'Kijk mij politiek correct zijn door een slank meisje af te kraken.' Link topic?
lkkr erwtensoepje op de gront.Well then.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |