SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Fopje op 03-02-2014 23:08:13 ]
Niet heel gek dat het lastig was hoor, die plank is gewoon een sluwe vos!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:29 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Haha die laatste van de OP, ik moest echt ff zoeken
quote:
Hahaha ban.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Vergeten de tet'n te blurren, mag dat?
[..]
We geven het door.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:40 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Trouwens, die quote en edit knop moet omgedraaid worden, ik klik altijd verkeerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:46 schreef einzeinz het volgende:
Leuk topic!
GVD die van Hitler had ik zelfs gewoon over gekeken.
Stel je voor dat ze ooit eens een historische foto in een krant willen zetten en ze nemen zonder enig vermoeden een foto die hier is gephotoshopt met plank
Doet me aan deze denkenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:46 schreef einzeinz het volgende:
Leuk topic!
GVD die van Hitler had ik zelfs gewoon over gekeken.
Stel je voor dat ze ooit eens een historische foto in een krant willen zetten en ze nemen zonder enig vermoeden een foto die hier is gephotoshopt met plank
Is dat Bert?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon lekker die 'no pants subway' doen nu. Morgen komt er sowieso iets in de krant.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou je gewoon een insider moeten hebben die dat fixt
quote:Op maandag 13 januari 2014 03:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
Best een leuk topic dit...![]()
[ afbeelding ]
Wat doet Will Smith daar?quote:
Ik wilde bijna zeggen dat je hem wel moet opslaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij zit nog wel nagenoeg helemaal vooraan!
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
nee, bert is evil is toch net ff eerder.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef HaJee het volgende:
Plank voor de Rijdende Rechter undercover in conflictsituatie...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:57 schreef HaJee het volgende:
Plank voor de Rijdende Rechter undercover in conflictsituatie...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef Kotzooi het volgende:
[ afbeelding ]
"Apparently Jonny was somehow able to be tutored by Plank as stated in the episode "Mission Ed-Possible."
Bron:http://ed.wikia.com/wiki/Plank
Apparently.... right....
quote:
Deze zijn ook goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |