In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
allemaal stiekum homosquote:Op zondag 12 januari 2014 23:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk iedereen ontdeugend op Ronaldo stemmen
werelds showtje he?quote:
absuluutquote:
ja maar natuurlijk karinquote:
Knotsgekke samenvatting gemist. Als je online kunt kijken en daarvoor een extensie hebt geïnstalleerd, dan kun je terugspoelen.quote:
Hoe doet Strootgod het?quote:
vertel aan tante esquote:
Jan Jongbloed al vergeten?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
Ed de Goeij is echt de slechtste keeper ooit die we op een WK hebben gehad.
Piair verdiende toen een penalty.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef OProg het volgende:
Dit was gelukkig wel minder kut dan WK 98.
Gvd een strikequote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
EN KEGELT DE BAL DOOR DE MUUR HEEN
Ed de Goeij mocht willen dat hij de helft van Jongbloeds talent had.quote:
Die van vier jaar later hadden we echt moeten en kunnen winnen.quote:
Dat was zo'n beetje mijn eerste voetbalherinneringquote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was gewoon verdiend verloren jongens, itt 98
Wij pakten ze terug in 2010 en naaien ze 4 jaar later weer in hun eigen landquote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
4 jaar later naaiden ze ons weer in Frankrijk
De penalty's.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
4 jaar later naaiden ze ons weer in Frankrijk
Dat is de Tom Touchquote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
hey wat is dit? Normaal is dat het filmpje het einde
Mijn eerste voetbalherinnering is Cambuur - Ajax van 11-04-1999quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje mijn eerste voetbalherinnering
Al knallen we daarna met 10-0 naar huis. Dat zou echt een compleet feest zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wij pakten ze terug in 2010 en naaien ze 4 jaar later weer in hun eigen land
Nooit wat gevonden, die Jongbloed. Misschien bevooroordeeld, maar als je de geweldige acties ziet bij de doelpunten in de finale '74 weet je wat ik bedoel. Hij kijkt alleen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ed de Goeij mocht willen dat hij de helft van Jongbloeds talent had.
Een 1-0 overwinning vind ik al voldoende.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Al knallen we daarna met 10-0 naar huis. Dat zou echt een compleet feest zijn.
Ik zet de In Memoriam alvast klaarquote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen nieuws over Raymann in het NOS Journaal
Mijn eerste voetbalherrineering isquote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is Cambuur - Ajax van 11-04-1999
moet je die watten uit je oren halenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Had ik maar gezapt. Ik hoor nu hele rare dingen.
ging jij daarna ook spugen tijdens potjes voetbal?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherrineering is
Nederland-Duitsland 1990.
Had ik ze er maar ingelaten joh. Ik hoorde in 1 minuut: mijn vader wil gepijpt worden en iets over een voorhuidsvernauwingquote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je die watten uit je oren halen
Waarschijnlijk ook die van Gertje Kruysquote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ging jij daarna ook spugen tijdens potjes voetbal?
maakte je toen ook al grappige comments op Fok?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is Nederland - Schotland 1992. Alleen kon ik het toen nog niet registreren.
Die van mij Ajax-Panathinaikos denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee toen lag ik in het ziekenhuis.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maakte je toen ook al grappige comments op Fok?
zalf op smerenquote:
Ik zou niet weten hoe dat werkt. Kijk morgen wel de herhaling, ergens, online.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Knotsgekke samenvatting gemist. Als je online kunt kijken en daarvoor een extensie hebt geïnstalleerd, dan kun je terugspoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |