In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
ik hoop dat Arno commentaar levert bij het curling tijdens de OSquote:Op zondag 12 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno kiest iets met eigen commentaar
Hans van Zetten bij de freestyle snowboarders.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dat Arno commentaar levert bij het curling tijdens de OS
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het de moeite waard om nog te kijken of niet?
Fris en frivool ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
De goals van Bakkali waren 10x beter dan de onzin die ze nu laten zien
Wie?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
De goals van Bakkali waren 10x beter dan de onzin die ze nu laten zien
zullen wij trouwens ons samen kwalificeren voor de OS 2018 voor het rodelen?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans van Zetten bij de freestyle snowboarders.
Die speler die even het hoogtepunt uit zijn carrière mee mocht maken.quote:
Dat lijkt mij een beetje gay.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zullen wij trouwens ons samen kwalificeren voor de OS 2018 voor het rodelen?
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een beetje gay.
De neuk is dit.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat deze sport is toegestaan in Ruslandquote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zitten nog zo diep in de kast dat ze Narnia aan kunnen raken.quote:
je hebt je voetbalverstand wel bewezen inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bakkali is de grootste hype ooit.
Al werd ik wel voor gek verklaard.
Beneden wordt het pak op gaatjes gecontroleerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat deze sport is toegestaan in Rusland
GGMM maakte zich aardig belachelijk toen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bakkali is de grootste hype ooit.
Al werd ik wel voor gek verklaard.
Legendarisch zelfs.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen Studio Voetbal op zwart ging
Beste show ooit
Jammer genoeg is Arno's hoofd glow in the darkquote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat mediapark weer stroomstoringen krijgen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste show ooit
als de bovenste een stijfje heeft dan verliest een paar secondenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Beneden wordt het pak op gaatjes gecontroleerd.
Vooral dat beeld van Co een uur lang. Geweldige televisie!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste show ooit
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Arno's hoofd glow in the dark
Enkel om ze uit te lachen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Iedereen kankert op SV, maar ze kijken wel allemaal
GGMM is een voorzichtig persoon. Die vertelt het zo dat je hem nooit concreet ziet wordenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
GGMM maakte zich aardig belachelijk toen.
Ies koeltoerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Bij gebrek aan beter. Echt bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Zegt niks. We kijken ook DWDDquote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
We wachten op Raymann.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Op dit moment kan je vrij weinig andersquote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Bij de onderste zorgt dat voor meer grip.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als de bovenste een stijfje heeft dan verliest een paar seconden
Onlogisch inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hier het centrum affikt, kijkt ook iedereen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, goed hè?!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HI HA HO. Heb je die helemaal zelf verzonnen?![]()
![]()
Moet je je pillen ook op tijd innemen.quote:
Is 900.000 naar het schijnt, al maakt dat het niet minder triest.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Een miljoen voor 16 wedstrijden.PSV
Waarom zouden ze daar wakker van liggen? Gemeente Eindhoven betaalt toch wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor de e meeste centra in Nederland is dat geen ramp.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hier het centrum affikt, kijkt ook iedereen.
Jawel, maar hij speelt ongeveer een keer per twee maanden een goede wedstrijd.quote:
De zusters waren te druk met jouw uitbraak.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet je je pillen ook op tijd innemen.
Ze gaan het nu helemaal anders doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Degradatie kandidaatquote:Op zondag 12 januari 2014 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is ook geen toeval dat hij bij een PL-middenmoter is geflopt.
Ja en Ajax betaalt 2 miljoen voor het huren van Bojan, die nog helemaal niks heeft laten zienquote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
2 miljoen ja? en trouwens dat maakt hetn iet minder triest.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Ajax betaalt 2 miljoen voor het huren van Bojan, die nog helemaal niks heeft laten zien
Geweldige speler die Ruiz, en best logisch als je net achter de koploper staat en nog kampioen kan worden. Maar nu slaat het nergens op.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze gaan het nu helemaal anders doen.
Met de jeugd enzo en vooral geen beslissingen uit paniek.
Zijn salaris is 3 miljoen, ken je feiten.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Ajax betaalt 2 miljoen voor het huren van Bojan, die nog helemaal niks heeft laten zien
Ajax verdient z'n geld tenminste zelf door CL inkomsten. Bovendien is die 2 miljoen voor een heel seizoen + europa + bekerwedstrijden. PSV speelt enkel nog competitiewedstrijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Altijd dat naar Ajax kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als hij scoort is het vaak schitterend. Maar het is gewoon te weinig.quote:
Ruiz is geen spits, ei.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Shreyas het volgende:
Ruiz is trouwens wel beter dan Sigthorsson, Hoesen en Bojan bijelkaar, maar dat ter zijde.
Wie is dit?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef AmaninFull het volgende:
Ik begrijp niet waarom ajax zo stelselmatig genegeerd wordt. We hebben het over de club die de laatste drie jaar kampioen is geworden, dit seizoen de andere ploegen qua prestaties compleet overstijgt, en weer free-wheelend naar de titel op weg is (laten we even heel eerlijk zijn, de rest maakt geen kans, nee ook feyenoord niet). Ik weet dat veel mensen een schurfthekel hebben aan ajax en het daarom er niet over willen hebben, maar dan kan je tenminste enige objectiviteit tonen en toegeven hoe bizar Studio voetbal sinds jaren naar ajax kijkt.
Maar goed, we hadden het over boetius en bakkali *zucht*
oh wacht ze hebben het er nu toch over
Nu denk je dat het minder erg is wat PSV nu doetquote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen hoorde ik je niet hoor, dat maakt het nogal hypocriet
twitter:Dion_H94 twitterde op zondag 12-01-2014 om 23:23:48Alsjeblieft, kan iemand die Arno Vermeulen van de tafel afslaan. Degene met de grootste bek die het minst gepresteerd heeft #studiovoetbal reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef AmaninFull het volgende:
Ik begrijp niet waarom ajax zo stelselmatig genegeerd wordt. We hebben het over de club die de laatste drie jaar kampioen is geworden, dit seizoen de andere ploegen qua prestaties compleet overstijgt, en weer free-wheelend naar de titel op weg is (laten we even heel eerlijk zijn, de rest maakt geen kans, nee ook feyenoord niet). Ik weet dat veel mensen een schurfthekel hebben aan ajax en het daarom er niet over willen hebben, maar dan kan je tenminste enige objectiviteit tonen en toegeven hoe bizar Studio voetbal sinds jaren naar ajax kijkt.
En toch is hij efficiënter en scoort hij makkelijker dan de 3 namen die ik noemde. Dat maakt het nog erger eigenlijk.quote:
'Toen hoorde ik je niet hoor, dat maakt het nogal hypocriet'quote:Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu denk je dat het minder erg is wat PSV nu doet?
Totaal andere situatie. Had PSV dit gedaan in het begin van het seizoen, dan was het een geweldige 'aankoop' geweest. Nu is het enkel een speler die in de weg staat voor eigen talenten. Hij maakt je geen kampioen in 16 wedstrijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen hoorde ik je niet hoor, dat maakt het nogal hypocriet
Kloon van davyleiden?quote:
....quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Toen hoorde ik je niet hoor, dat maakt het nogal hypocriet'
Dat zeg ik, niks anders
Ze staan 7e, een plek waar een club als PSV niet thuishoort. Dan is het niet gek dat je je gaat versterken. Je wil op z'n minst toch wel Europees voetbal halen, lijkt me.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Totaal andere situatie. Had PSV dit gedaan in het begin van het seizoen, dan was het een geweldige 'aankoop' geweest. Nu is het enkel een speler die in de weg staat voor eigen talenten. Hij maakt je geen kampioen in 16 wedstrijden.
Dacht dat PSV juist geen Europa League wilde spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze staan 7e, een plek waar een club als PSV niet thuishoort. Dan is het niet gek dat je je gaat versterken. Je wil op z'n minst toch wel Europees voetbal halen, lijkt me.
Met wat sterke drank. En dan zonder de jus d'orange.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
Denken dat er Jus d Orange wordt geschonken in de skyboxen van het Gelredome.
Topopmerking.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze staan 7e, een plek waar een club als PSV niet thuishoort. Dan is het niet gek dat je je gaat versterken. Je wil op z'n minst toch wel Europees voetbal halen, lijkt me.
Maar jij moet niet denkenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dacht dat PSV juist geen Europa League wilde spelen.
Het legendarische duo van weleerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef Shreyas het volgende:
Arno noemt alleen Cambuur om Wilfred Genee te sarren.
Als je na 18 wedstrijden 7e staat zou het gek zijn als je niet zou gaan twijfelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dus er wordt zelfs getwijfeld of Europees voetbal wordt gehaald? Haha!
BreedjeDaquote:Op zondag 12 januari 2014 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
"Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda"
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
"Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda"
Uh, okéquote:Op zondag 12 januari 2014 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sanders gaat weg in april, helaas.
Noad Advendo Combinatiequote:Op zondag 12 januari 2014 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Blatter iig wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Evertjan het volgende:
in 2022 is Jan Mulder toch wel dood mag ik hopen?
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Een WK in de kerstvakantie lijkt me ook niks.
Dat zijn ook weer afkortingen:quote:
Nee beetje buiten staan kleumen met je biertje op het Museumplein lijkt mij ook geen puik idee.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij kan toch gewoon willen kijken?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gargamel heeft zich niet geplaatst
Raymann?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
Normaal is er een topshow op dit tijdstip.
nazivoetbal?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef Grifte het volgende:
Ik wil Engels voetbal in mijn kerstvakantie
Optyfen met dat natievoetbal
Als het maar niet tegelijk met de spelen isquote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb je soms een nare ervaring met Tante Es gehad?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
rot op met die teringdebiel
Hij heeft wel net zo'n baard als hij 2 dagen niet scheert.quote:
Zeg maar gerust Tante S.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je soms een nare ervaring met Tante Es gehad?
Kan die tussen de jurken Joodse leuzen ten gehore brengenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft wel net zo'n baard als hij 2 dagen niet scheert.
Blindquote:Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
is Hiddink dan nog bondscoach van Oranje in 2022
Bedankt ouwequote:Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
1 gratis Geraldine voor jou.
[ afbeelding ]
NOS en nieuwe mediaquote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was de functie van dat Teletekst shot?
Knipping is undercover als Joep Schreuderquote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef Evertjan het volgende:
ik wacht wel op het onderzoek van Knipping en van Duren over Qatar
Nou heeft die stagair dat bericht niet voor niks getypt.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
idd we worden gewoon WKquote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef CaptainCookie het volgende:
"Stel" dat het WK misgaat. Haha. Stel.
Toine kon dit wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Grifte het volgende:
Tom, houdt het gewoon lekker bij het presenteren van That Final Day. Daar was je fenomenaal, hier zit je alleen maar in de weg.
Weg met Ajax iddquote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weer een fout bij de KNVB. Opdoeken.
Doe uit dat licht, weg die club.
Zodat ze een mentale voorsprong hebben op VIquote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een slap geouwehoer. Snap niet dat er deze week een SV wordt uitgezonden.
Ach, als er wel is gevoetbald is het niet veel beterquote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een slap geouwehoer. Snap niet dat er deze week een SV wordt uitgezonden.
Fixedquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder Een Tia heeft last van een TIA Jan Mulder een andere verklaring is er niet
Je verwacht het niet.quote:
Zeikplaat van een goede bandquote:Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef Mansjester het volgende:
Angie, angieeeeeeeeee
Willem is fan van de Rolling Stones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |