Als je geen problemen wil moet je een JAP nemen, duits heeft wel veel irritatie dingetjes ja, BMW en Mercedes nog erger volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onze Audi: Water in de achterlichten, LED daglicht voor binnen een jaar defect, ruitenwisser achter valt er regelmatig af, Multimedia systeem totaal defect, auto inmiddels nog geen 4 jaar oud
Onze Passat, Kabelboom vervangen, boordcomputer defect
De VW Multivan, Zakkers in de lak, automatische deuren die niet willen sluiten, div electronische problemen
De Passat van mijn nichtje, ene electronische probleem na het ander, motor problemen
Goed N=4, maar dit zegt mij niet dat VAG bovengemiddeld betrouwbaar is of kwalitatief zo geweldig goed is.
Waarmee je jouw stelling niet onderbouwt. Mist is kennelijk wat je zoekt. Teken van weten dat je geen punt hebt.quote:
Achterhaald.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef JDx het volgende:
Als je geen problemen wil moet je een JAP nemen
Ik geef alleen mijn ervaringen, geef aan dat de ADAC net als DEKRA de VAG zo betrouwbaar is, jij zegt de ADAC meer te vertrouwen dan mijn ervaringen en ik laat je zien dat de ADAC corrupt is.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarmee je jouw stelling niet onderbouwt. Mist is kennelijk wat je zoekt. Teken van weten dat je geen punt hebt.
Dus je geeft toe dat er problemen zijn, dank jequote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tegenover jouw ervaring staan weer andere ervaringen.
VAG heeft wel een probleem met downsize motoren (maar dat heeft iedere downsize motor, VAG liep daarmee gewoon voorop), maar ach... Ieder merk heeft wel iets.
Betrouwbaarheid is vooral een kwestie van goed omgaan met de techniek. Zelfs met downsize. Maar die krengen kunnen gewoon mishandeling helemaal niet handelen...
subjectieve mening.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de goedkope uitstraling, saaiheid troef, enz.
Mist dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik geef alleen mijn ervaringen, geef aan dat de ADAC net als DEKRA de VAG zo betrouwbaar is, jij zegt de ADAC meer te vertrouwen dan mijn ervaringen en ik laat je zien dat de ADAC corrupt is.
Ja, bij ieder merk.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat er problemen zijn, dank je
Dat klopt.quote:
In de Amerikaanse top 10 meest betrouwbare merken staan 7 Jappenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Achterhaald.
Nog even afgezien van de goedkope uitstraling, saaiheid troef, enz.
Zoveel onderzoeken, zoveel meningen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef iFrost het volgende:
In de Amerikaanse top 10 meest betrouwbare merken staan 7 Jappen
In een nieuw onderzoek van TÜV staan voornamelijk Jappen op de eerste plaats, op tweede plaats Duitsers.
Is die motor geschikt voor bio-ethanol?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Mr.J het volgende:
Qua kwaliteit en comfort rijdt deze echt heel lekker.En het standaard vermogen is al erg goed, zeker als je op een BP98 rijdt, eventueel wat aangevuld met bio-ethanol.
Denk wel als ik tzt onder de 17" velgen kom met iets andere vering dat je de oneffenheden in de weg wel wat meer zal voelen. Maar dat zal de trade off zijn.
Yep.quote:
Je kan zonder de boordcomputer anders in te stellen tot max 20% mengen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is die motor geschikt voor bio-ethanol?
Damn dat zou mij echt teveel werk zijn voor die paar euro elke keerquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je kan zonder de boordcomputer anders in te stellen tot max 20% mengen.
Ik meng zelf zo'n 15%. Dus 3 liter bio-ethanol (1,68 bij de Action, goedkoper dan BP98) per 17 liter aan de pomp.
Ik moest hieraan denkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Damn dat zou mij echt teveel werk zijn voor die paar euro elke keer
Kun je nagaan als je in de UAE iets aanschaftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:02 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Godverdomme en wij hier lekker ¤450 euro aftikken per kwartaal voor een fatsoenlijke diesel gezinsauto
Waarschijnlijk zit er in die 98 ook al alcohol. Zo tussen de 5&10%quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Je kan zonder de boordcomputer anders in te stellen tot max 20% mengen.
Ik meng zelf zo'n 15%. Dus 3 liter bio-ethanol (1,68 bij de Action, goedkoper dan BP98) per 17 liter aan de pomp.
De primaire drijfveer is performance he, niet een euro besparen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Damn dat zou mij echt teveel werk zijn voor die paar euro elke keer
Dacht zelf dat er in 95 juist 5% ethanol al inzat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er in die 98 ook al alcohol. Zo tussen de 5&10%
Ik tank altijd E85 wanneer ik de mogelijkheid heb. Is in Frankrijk nog goedkoper, soms onder de 1 euro per liter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |