Ach en ik houd wel van een beetje grumpy zei ik toevallig ervoor nog.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Er staan gewoon aantoonbare feiten in zijn post.
Hoe kom je in hemelsnaam bij Arie Ribbens? Of ga je carnaval vieren?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
Waren jullie derde rangs BN-ers aan het afzeiken?
In dat geval draag ik Arie Ribbens voor.
Ik zag de naam Ben Cramer voorbij komen....Arie Ribbens is van hetzelfde bekendheidsniveau en is ook een lul.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam bij Arie Ribbens? Of ga je carnaval vieren?
Ik vond je al geen carnavalstype inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag de naam Ben Cramer voorbij komen....Arie Ribbens is hetzelfde bekendheidsniveau en is ook een lul.
Carnaval doen we niet aan hier in het Noorden...en ik als notoire chagrijn al helemaal niet.
Is ooit eens vreemd gegaan met de moeder van een ex-vriendin van me.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond je al geen carnavalstype inderdaad![]()
Ah vandaar Arie is een klootzak.
Kun je nagaan hij komt zo vriendelijk over op tv. Ben Cramer overigens niet, die is op tv ook een eikel.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is ooit eens vreemd gegaan met de moeder van een ex-vriendin van me.
Echt geen leuke dude.
Merel?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
Welke bekende mensen zijn wel aardig ?
Ik ken geen bekende mensen, dus geen ideequote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
25 jaar geleden is Youp van het Hek eens heel aardig voor me geweest.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dat hoop je maar. Mooie vrouwen zijn meestal niet zo aardig.quote:
Ben jij aardig?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hoop je maar. Mooie vrouwen zijn meestal niet zo aardig.
Het beeld wat je van mensen hebt via de media is idd niet altijd hetzelfde als dat ze irl zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hij komt zo vriendelijk over op tv. Ben Cramer overigens niet, die is op tv ook een eikel.
Ja. Ben ook lelijk.quote:
Ik dacht dat zij juist heel onvriendelijk waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
Bassie en Adriaan zijn ook best aardig, ik was klein en we hadden 1 kaartje gekocht, mochten gewoon 3 shows achter elkaar zien, die 2 dus gratis
Nee en dat geldt ook wel een beetje voor FOK! al is het meestal dat iemand hier een klootzak is maar irl niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het beeld wat je van mensen hebt via de media is idd niet altijd hetzelfde als dat ze irl zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |