SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Ongelofelijk, dikke faalquote:Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Wat gaan we doen? En hij zegt 'Weet ik niet'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Welke stagiair zou er weg gaan bij AlettaOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Diepgravend gesprek is diepgravend."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wie van de 2 wordt de toekomstige geitenneuker, bij frigide Aletta?Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Julliequote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nederland tijdsveschil met Frankrijk?![]()
![]()
Eigenlijk zijn Claire en Judith helemaal niet leuk, je kunt nog zo knap zijn maar leuke meiden vallen niet op zo'n dooie gozer als Jan![]()
Claire komt over als een two-faced bitch.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik gok dat er straks evaluatiegesprekken komen voor de functie trainee bij AlettaIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Jupquote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef Revanches het volgende:
Claire komt over als een two-faced bitch.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef Yaros het volgende:
Ik gok dat er straks evaluatiegesprekken komen voor de functie trainee bij Aletta
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
een vriendschapVolgens mij zit je daar voor wat anders kerel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef Eerin het volgende:
Aletta moet volgende keer meedoen met "Boerin zoekt goedkope Pool"![]()
![]()
Oeh, lichamelijk contact
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Sinds heel wat jaren. Frankrijk heeft 12 verschillende tijdzones.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nederland tijdsveschil met Frankrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grutjes wat een chemie tussen die twee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit soort gesprekjes hebben vriendinnen toch onderling altijd?
Deze mannen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat een rare hippies. Kom dan gewoon als hulpje op die geitenboerderij en spreek af om elkaar eens per volle maan te neuken op het land ofzo...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Aletta is ook ontzettend saai. Net als die andere muts van BzV, kroket of frikandel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: