Ik heb een zeehondje, met een geschaafd voorhoofd en een blauwe neusquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef fietsie het volgende:
*grumble* kleine kindervoetjes boven. "Ik had het koud in bed".
Ligt nu in trui met sokken aan onder de dekens...
Nou, buk maar dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, ziet er lekker uit! Ik krijg gelijk trek!
Ja? Vieze ranzige vette meukquote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, ziet er lekker uit! Ik krijg gelijk trek!
Met heel veel moeite.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe quote ik op mobiel een opmerking uit t vorige deel?
Ja!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Dat katje in de OP met chipsmondje.![]()
Na het vallen met steppen issie verkouden geworden? Damn, dat kan je aardig je nachtrust kosten...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zeehondje, met een geschaafd voorhoofd en een blauwe neus
Ja zat er al aan te komen.. en nu net maar natte handdoeken met vicks erop gesmeerd, opgehangen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na het vallen met steppen issie verkouden geworden? Damn, dat kan je aardig je nachtrust kosten...
Heb iemand in m'n whatsapp die steeds foto's daarvan als profielfoto heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja!
Pusheen's cat heet het.![]()
Ik lag vanmorgen in bed een uur te lachen om haar facebook. Zo schattig
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...
Gefferdemme, sterkte dan maar. Meestal als ze opwarmen in de dekentjes is het hoesten en blaffen....quote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zat er al aan te komen.. en nu net maar natte handdoeken met vicks erop gesmeerd, opgehangen.
Nachtrust jaDaarom was ik vanmorgen ook wat laat uit mijn bed
Ik wacht effe tot ze slaapt en dan pel ik die trui eraf, en de sokken erondervandaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...
Slim!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wacht effe tot ze slaapt en dan pel ik die trui eraf, en de sokken erondervandaan.
Daarom nu ook die vochtige handddoeken...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gefferdemme, sterkte dan maar. Meestal als ze opwarmen in de dekentjes is het hoesten en blaffen....
Heb ik met jou geDM't?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Faxie doet niet lief op DM. Tenminste, niet bij mij...
Ik ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wil geen Faxie zijn
Eén groot verschil: ik probeer niet elke vrouw van hier te neuken!
Klinkt als een tof persoon.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb iemand in m'n whatsapp die steeds foto's daarvan als profielfoto heeft.
Jammer ditquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ok, ik lijd er niet onder.
Misschien heb ik hem wel eens afgepoeierd toen ik zijn reputatie nog niet kende.
Knuffelattackquote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil knuffelenWie komt mij knuffelen?
Voor zover ik weet niet. Maar ik ga écht niet onthouden wie mij DMt, dat zijn er iets teveel...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil knuffelenWie komt mij knuffelen?
Nou ik heb nog geen DM gestuurd naar jou volgens mij hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar ik ga écht niet onthouden wie mij DMt, dat zijn er iets teveel...
Sjah vroegah had je nog gewoon in je profiel staan dat DMmen verboden isquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar ik ga écht niet onthouden wie mij DMt, dat zijn er iets teveel...
Oei...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik heb nog geen DM gestuurd naar jou volgens mij hoor.
Maakt me helemaal niets uitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij kennende vast zo'n lompe, waarbij ik mezelf of jou zeer doe
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt me helemaal niets uit
Dat bleken veel mannen als uitnodiging te zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah vroegah had je nog gewoon in je profiel staan dat DMmen verboden is
Ja, tof wijfje wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een tof persoon.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort
Print je 'm uit en hang je 'm boeven je bed?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
Net een hd-foto van Faxie's aars gekregen.
Achje betonplaten voor kop. Veel voorkomende ziekte.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat bleken veel mannen als uitnodiging te zien.
En?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
Net een hd-foto van Faxie's aars gekregen.
Maar geen date materiaal?quote:
Fera wilde daar toen toch aan meedoen? Heb van de week stukje zitten kijken. Vond het jammerlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk Utopia. Weet nog niet zo goed wat ik ervan denken moet..
Van de verhalen die ik lees en hoor heb ik zoiets van NAh... laat maarquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk Utopia. Weet nog niet zo goed wat ik ervan denken moet..
Ik twijfel of het écht een goed programma wordt, of hetzelfde als Big Brother en al die andere realityflops.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera wilde daar toen toch aan meedoen? Heb van de week stukje zitten kijken. Vond het jammerlijk.
Ja, elke avond even naar kijken voordat ik het bed instap.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Print je 'm uit en hang je 'm boeven je bed?
Geen anale fissuur of zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En?
[..]
Maar geen date materiaal?
Ik ken niemand die erin zitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef fietsie het volgende:
Er spelen toch een clubje acteurs "die hier niet als acteur aan mee doen, maar als zichzelf" aan mee om het sappig te maken?
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken niemand die erin zit
Ik neem aan dat ze er ook wat emotioneel instabiele lui voor geselecteerd hebben?? Anders wordt er niet genoeg gevochten en/of geneukt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef fietsie het volgende:
Er spelen toch een clubje acteurs "die hier niet als acteur aan mee doen, maar als zichzelf" aan mee om het sappig te maken?
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, elke avond even naar kijken voordat ik het bed instap.
[..]
Geen anale fissuur of zo.
Foktopiaquote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze er ook wat emotioneel instabiele lui voor geselecteerd hebben?? Anders wordt er niet genoeg gevochten en/of geneukt.
Dat heeft big brother ook aan goede kijkcijfers geholpen..er gebeurde genoeg.quote:
Ik kijk het terug op internet. Ga er sowieso niet voor thuis blijvenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
Mis ik er wat aan? Of moet ik morgen een tv gaan aanschaffen?
Is er al geneukt?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk het terug op internet. Ga er sowieso niet voor thuis blijven
Dat soort tv zou niemand naar kijken, omdat je er te veel plaatsvervangende schaamte van krijgt.quote:
Niemand zou er nog wat aan missen als dat stukje land vandaag nog onder 4 meter water kwam te staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
Mis ik er wat aan? Of moet ik morgen een tv gaan aanschaffen?
Mensen doodwensenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niemand zou er nog wat aan missen als dat stukje land vandaag nog onder 4 meter water kwam te staan.
Ik zit nu in de 2e aflevering. Dus nee.quote:
En dan is het alleen interessant mits het goed in beeld is gebrachtquote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu in de 2e aflevering. Dus nee.
Nou, dat is erg grof. Er wordt geen tv-geschiedenis geschreven, blijkbaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niemand zou er nog wat aan missen als dat stukje land vandaag nog onder 4 meter water kwam te staan.
Neuh als ze kunnen zwemmen hoeft niemand ze van me onder te duwen hoor.quote:
Dan kun je beter andere websites opzoeken...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan is het alleen interessant mits het goed in beeld is gebracht
Zodra er geneukt gaat worden zet ik het uit en kijk ik het sowieso niet weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan is het alleen interessant mits het goed in beeld is gebracht
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan kun je beter andere websites opzoeken...
Als iemand jouw werkgever aanbied om jouw kosten dubbel aan hem te betalen én te zorgen dat jij betaalt wordt, met als voorwaarde dat jij onder contract blijft staan, zal je werkgever dat echt niet weigeren. Voor ene jaar lang heeft die dan het budget van 2x jou om een vervanger te zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh als ze kunnen zwemmen hoeft niemand ze van me onder te duwen hoor.
Maar als ze een jaar gemist kunnen worden voor dat soort baggertv voegden ze elders ook al niet denderend veel toe...
Denken dat dit gebeurdquote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als iemand jouw werkgever aanbied om jouw kosten dubbel aan hem te betalen én te zorgen dat jij betaalt wordt, met als voorwaarde dat jij onder contract blijft staan, zal je werkgever dat echt niet weigeren. Voor ene jaar lang heeft die dan het budget van 2x jou om een vervanger te zoeken.
Wat voor dingen gebeuren er dan wel?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra er geneukt gaat worden zet ik het uit en kijk ik het sowieso niet weer.
Mijn werkgever zou me alleen al ontslaan omdat ik zou overwegen er aan deel te nemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als iemand jouw werkgever aanbied om jouw kosten dubbel aan hem te betalen én te zorgen dat jij betaalt wordt, met als voorwaarde dat jij onder contract blijft staan, zal je werkgever dat echt niet weigeren. Voor ene jaar lang heeft die dan het budget van 2x jou om een vervanger te zoeken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat soort tv zou niemand naar kijken, omdat je er te veel plaatsvervangende schaamte van krijgt.
Start van een nieuwe samenleving en de opbouw ervan. Zoals het bouwen van een wc etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dingen gebeuren er dan wel?
En hoe lang blijft dit interessant?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Start van een nieuwe samenleving en de opbouw ervan. Zoals het bouwen van een wc etc.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkgever zou me alleen al ontslaan omdat ik zou overwegen er aan deel te nemen.
Die heeft liever werknemers die alles op een rijtje hebben.
Oow iedereen is te vervangen, alleen er zijn organisaties die erg kritisch zijn over wat ze in huis halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat fietsie te vervangen is, net zoals iedereen
Tot ze elkaar de hersens inslaan, dan grijpt de regie in.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe lang blijft dit interessant?
Kloptquote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat fietsie te vervangen is, net zoals iedereen
Ik heb geen idee. Dat ben ik nu aan het uittesten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe lang blijft dit interessant?
Vind ik opzich wel een leuk idee voor een programma.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Start van een nieuwe samenleving en de opbouw ervan. Zoals het bouwen van een wc etc.
Kijk zelf maar een paar minuten. Naar mijn mening vooral typische westerlingenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ik opzich wel een leuk idee voor een programma.
Maar het is niet te hopen dat ze een representatieve groep hebben gekozen voor Nederland.
En dat laatste is nu wel een beetje jammerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tot ze elkaar de hersens inslaan, dan grijpt de regie in.
Oh ja want iemand ontslaan is zo makkelijk natuurlijk. Privé = privé.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow iedereen is te vervangen, alleen er zijn organisaties die erg kritisch zijn over wat ze in huis halen.
En mensen die aan dit soort bagger meedoen gaan ze iig in mijn clubje niet steunen, op geen enkele manier. Nou ja, tot aan de bushalte, na het aanzeggen van ontslag.
Voor dit soort onzin wel ja. 1 jaar vrijaf nemen voor een tv programma.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef rolklem het volgende:
[..]
Oh ja want iemand ontslaan is zo makkelijk natuurlijk. Privé = privé.
Zit niet in de huiskamer nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk zelf maar een paar minuten. Naar mijn mening vooral typische westerlingen
Je werkgever hoeft het niet te accepteren. Maar als hij het wél accepteert, is het júist geen reden voor ontslag.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dit soort onzin wel ja. 1 jaar vrijaf nemen voor een tv programma.
Dan verzinnen ze wel wat anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Je werkgever hoeft het niet te accepteren. Maar als hij het wél accepteert, is het júist geen reden voor ontslag.
Denken dat een tv programma gaat betalen om iemand zijn baan te behoudenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Je werkgever hoeft het niet te accepteren. Maar als hij het wél accepteert, is het júist geen reden voor ontslag.
En toch is de boel geregeld en kan iedereen na een jaar weer terug naar zijn werk/school. Dus holladijee, waarom discussiëren?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat een tv programma gaat betalen om iemand zijn baan te behoudenen ontslag hoeft ook niet je krijgt gewoon de keuze dat als je mee wilt doen zelf ontslag moet nemen
Harde struggles hier meidquote:
Nee, zolderkamer is veel te koudquote:
Als het programma het regelt en het bedrijf dat goed vindt waarom niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch is de boel geregeld en kan iedereen na een jaar weer terug naar zijn werk/school. Dus holladijee, waarom discussiëren?
Ik zie het probleem niet. Het is namelijk niet op tv op het moment, maar gewoon terug te kijken op internet, wat ik nu doequote:
Jammer genoeg voor jou ís dat gewoon gebeurd. Net zoals verzekeringen, huur, kinderen, enzovoort, enzovoort.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat een tv programma gaat betalen om iemand zijn baan te behoudenen ontslag hoeft ook niet je krijgt gewoon de keuze dat als je mee wilt doen zelf ontslag moet nemen
Hmm, doe het morgen wel dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Het is namelijk niet op tv op het moment, maar gewoon terug te kijken op internet, wat ik nu doe
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou ís dat gewoon gebeurd. Net zoals verzekeringen, huur, kinderen, enzovoort, enzovoort.
Mensen die hun kinderen een jaar niet zien?!?!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou ís dat gewoon gebeurd. Net zoals verzekeringen, huur, kinderen, enzovoort, enzovoort.
Kinderen zijn hun ouder wel op tv iedere dagquote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen een jaar niet zien?!?!
Heerlijk verantwoordelijk enzo. En dan mogen de ziektenkostenverzekeraar en andere betalende clubs straks weer lekker collectief geld gaan steken in tere zieltjes die ondersteuning nodig hebben, een uitkerinkje links en rechts, sociaal werkers, de hele reutemeteut.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om het van de andere kant te bekijken? Die 15 mensen proberen een samenleving te creëren die beter is dan de huidige, aangezien de huidige zo ongelooflijk kapot verneukt is. Of dat gaat lukken of niet, is pas te zien over een jaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heerlijk verantwoordelijk enzo. En dan mogen de ziektenkostenverzekeraar en andere betalende clubs straks weer lekker collectief geld gaan steken in tere zieltjes die ondersteuning nodig hebben, een uitkerinkje links en rechts, sociaal werkers, de hele reutemeteut.
Want ipv verantwoordelijkheid moest pappa of mamma "zichzelf ontplooien"
Want het nut was het maken van tv? Want daarna gaat de knop gewoon op -uit- en is die "samenleving" weer weg. De centen zijn verdiend door John de Mol en de adverteerders, en het is klaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om het van de andere kant te bekijken? Die 15 mensen proberen een samenleving te creëren die beter is dan de huidige, aangezien de huidige zo ongelooflijk kapot verneukt is. Of dat gaat lukken of niet, is pas te zien over een jaar.
Als het lukt, is hun vader/moeder een held. Lukt het niet, heeft je vader/moeder een geniale poging gedaan die helaas gefaald is omdat deze samenleving gewoon te hard verkloot is.
Mensen die hun kinderen niet goed opvoeden?!?! En dat zie ik dagelijks. Dit is de eerste keer van mijn leven.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of het is een eye-opener voor de huidige samenleving. Probeer eens in kansen te denken, ipv in problemen, kom je een stuk verder mee in het levenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want het nut was het maken van tv? Want daarna gaat de knop gewoon op -uit- en is die "samenleving" weer weg. De centen zijn verdiend door John de Mol en de adverteerders, en het is klaar.
Ik geef liever mijn kind een goede kans. Mijn tijd komt wel weer, als hij 20 is ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het is een eye-opener voor de huidige samenleving. Probeer eens in kansen te denken, ipv in problemen, kom je een stuk verder mee in het leven
Dream on.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het is een eye-opener voor de huidige samenleving. Probeer eens in kansen te denken, ipv in problemen, kom je een stuk verder mee in het leven
Dan is dit programma niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik geef liever mijn kind een goede kans. Mijn tijd komt wel weer, als hij 20 is ofzo.
Geef je je kind liever een goede kans in deze verklote samenleving, of een goede kans in een nieuw gecreëerde samenleving die uiteindelijk duurzamer en beter is?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik geef liever mijn kind een goede kans. Mijn tijd komt wel weer, als hij 20 is ofzo.
Beter te dromen dan het hele leven door een negatieve bril te zien met dat niks beter kan en alles kut kut kut kut kut is.quote:
Daar ben jij anders behoorlijk goed in.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Beter te dromen dan het hele leven door een negatieve bril te zien met dat niks beter kan en alles kut kut kut kut kut is.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Beter te dromen dan het hele leven door een negatieve bril te zien met dat niks beter kan en alles kut kut kut kut kut is.
Ja, dáár erger ik me ook groen en geel aan. Maar ik weet eigenlijk ook niet of ik het zelf goed doe.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen niet goed opvoeden?!?! En dat zie ik dagelijks. Dit is de eerste keer van mijn leven.
Denken dat een programma als utopia iets gaat veranderen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef je je kind liever een goede kans in deze verklote samenleving, of een goede kans in een nieuw gecreëerde samenleving die uiteindelijk duurzamer en beter is?
Dingen gelijk al geen kans gevenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat een programma als utopia iets gaat veranderen.
Dit. Realisme.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat een programma als utopia iets gaat veranderen.
Op de schaal van "de wereld" is dit nog niet eens van de omvang van het kladpapiertje wat is gemaakt van de achterkant van een stenciltje met daarop het script van een peuterschool toneelstukje....quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dingen gelijk al geen kans geven
Want jij weet hoe ik mijn leven ingericht heb?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ben jij anders behoorlijk goed in.
Niets bereikt, en toch een hoop commentaar. Chapeau.
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof zeker niet dat dit gelijk de hele wereld veranderd. Maar ik geef het een kans, omdat ik wel vind dat er een verandering moet komen in deze verneukte samenleving. Utopia is een initiatief, die inderdaad is opgezet voor kijkcijfers en geld, maar het is toch een begin.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op de schaal van "de wereld" is dit nog niet eens van de omvang van het kladpapiertje wat is gemaakt van de achterkant van een stenciltje met daarop het script van een peuterschool toneelstukje....
Je hebt een poes.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef rolklem het volgende:
[..]
Want jij weet hoe ik mijn leven ingericht heb?
Uit het asiel.quote:
Ach we hebben al een paar duizend jaar geprobeerd beschaving op te bouwen. En het gekke is we blijven dezelfde fouten maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dingen gelijk al geen kans geven
Ik ken het programma verder niet... weet alleen dat het een soort BB is, en dat icm de naam schept wel een beeld...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof zeker niet dat dit gelijk de hele wereld veranderd. Maar ik geef het een kans, omdat ik wel vind dat er een verandering moet komen in deze verneukte samenleving. Utopia is een initiatief, die inderdaad is opgezet voor kijkcijfers en geld, maar het is toch een begin.
Ik ben niet naïef en ik ben absoluut wel realistisch, maar dingen gelijk afschrijven vind ik vooral pessimistisch
Je laat haar toch niet in de tuin van de buren poepen hè?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
Uit het asiel.
Een oude poes.
Zonder staart.
Met een half-manke poot.
Denk dat dat al héél veel meer is dan de gemiddelde mens en dit is nog maar één ding.
Waar poept jouw poes?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je laat haar toch niet in de tuin van de buren poepen hè?
Ik heb geen tuinquote:Op zondag 12 januari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je laat haar toch niet in de tuin van de buren poepen hè?
De kans dat het faalt is groot, omdat het Nederlanders zijn. En egoïsten. Zoals vrijwel iedereen in de huidige samenlevingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken het programma verder niet... weet alleen dat het een soort BB is, en dat icm de naam schept wel een beeld...
Maar als het een 'goede samenleving' moet worden, gaat dat echt de meest saaie TV ooit worden, en ik denk niet dat de heren producers dat voor ogen hebben
En ook niet zo'n ubermoderne urine recyclende toiletpot?quote:
Toch wel een kattenbak? *kijkt dreigend, voor zover dat lukt als onderdeurtje*quote:
de Mental Image is best grappigquote:Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Toch wel een kattenbak? *kijkt dreigend, voor zover dat lukt als onderdeurtje*
Nee omdat de kandidaten geselecteerd zijn met een bepaald doel voor ogen. En dat is echt niet het creeeren van een utopiaquote:Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De kans dat het faalt is groot, omdat het Nederlanders zijn. En egoïsten. Zoals vrijwel iedereen in de huidige samenleving
Ja, wie zouden we daarvoor dan wél moeten selecteren?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee omdat de kandidaten geselecteerd zijn met een bepaald doel voor ogen. En dat is echt niet het creeeren van een utopia![]()
Je hebt wel een vreemd beeld van de samenleving... zo erg is het allemaal niet hoor.
Vind jij misschien. Ik vind de huidige samenleving verkloot en egoïstisch. Geef mij de tijd maar voor alle technologie.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee omdat de kandidaten geselecteerd zijn met een bepaald doel voor ogen. En dat is echt niet het creeeren van een utopia![]()
Je hebt wel een vreemd beeld van de samenleving... zo erg is het allemaal niet hoor.
De middeleeuwen? De gouden eeuw? Of word je graag aan je haren naar een grot gesleept?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind jij misschien. Ik vind de huidige samenleving verkloot en egoïstisch. Geef mij de tijd maar voor alle technologie.
Het is goed met je Faxquote:Op zondag 12 januari 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
De middeleeuwen? De gouden eeuw? Of word je graag aan je haren naar een grot gesleept?
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 12 januari 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
De middeleeuwen? De gouden eeuw? Of word je graag aan je haren naar een grot gesleept?
Nou, je zou er in ieder geval geen TV van moeten maken met winst voor ogen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, wie zouden we daarvoor dan wél moeten selecteren?
*poging tot serieuze discussie*
Nee serieusquote:
Het egoïsme in het hedendaagse? Dat is echt niet altijd zo geweestquote:Op zondag 12 januari 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee serieus![]()
Welke perdiode? Want het is altijd al zo geweest allemaal. En momenteel is het zo erg allemaal niet eens.
Vorige eeuw?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het egoïsme in het hedendaagse? Dat is echt niet altijd zo geweest![]()
Voor de technologie zei ik. Dus voor computers, tv's, internet, mobieltjes, telefoons, al die shit.
Ja, liep niet goed af. Honger, ruzie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, je zou er in ieder geval geen TV van moeten maken met winst voor ogen.
Zijn er trouwens al niet van dat soort experimenten geweest met van die 'domes'? ...
Bleh geen zin om te zoeken
Misschien zelfs nog die eeuw ervoor..quote:
Je weet dat je toen geen enkel recht had behalve het aanrecht?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog die eeuw ervoor..
En de plicht tot barenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat je toen geen enkel recht had behalve het aanrecht?
Op elk moment is er wel iets aan te merken op de samenleving, ja. Maar liever dat, dan het egoïsme waarin we nu leven.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat je toen geen enkel recht had behalve het aanrecht?
Jaren wat? 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80? ... Ja toen was iedereen lief voor elkaarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het egoïsme in het hedendaagse? Dat is echt niet altijd zo geweest![]()
Voor de technologie zei ik. Dus voor computers, tv's, internet, mobieltjes, telefoons, al die shit.
Geen keuze want geen anticonceptie dan een plichtquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaren wat? 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80? ... Ja toen was iedereen lief voor elkaar
Met jou valt prima te praten gelukkigquote:Op zondag 12 januari 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Met jou valt ook niet te praten. Bij deze stop ik daar dan ook mee
Dat is waar, maar de mogelijkheden van nu zou ik toch niet willen missen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op elk moment is er wel iets aan te merken op de samenleving, ja. Maar liever dat, dan het egoïsme waarin we nu leven.
De mogelijkheden van nu, die de mensen zo egoïstisch maken?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de mogelijkheden van nu zou ik toch niet willen missen.
Dat wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Toch wel een kattenbak? *kijkt dreigend, voor zover dat lukt als onderdeurtje*
Ja, door alle mogelijkheden is men individualistisch geworden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mogelijkheden van nu, die de mensen zo egoïstisch maken?![]()
Ik zou het alleen al Utopia vinden als in ieder geval internet weg zou vallen. Dan praat men weer met elkaar ipv met hun scherm.
Er blijft absoluut niks van de wereld over op het moment dat nu internet weg zou vallen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mogelijkheden van nu, die de mensen zo egoïstisch maken?![]()
Ik zou het alleen al Utopia vinden als in ieder geval internet weg zou vallen. Dan praat men weer met elkaar ipv met hun scherm.
Dan zou ik niet weten wat ik zou moeten doen met mijn tijdquote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Er blijft absoluut niks van de wereld over op het moment dat nu internet weg zou vallen.
Totale anarchie.
Geen Fok meerquote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Er blijft absoluut niks van de wereld over op het moment dat nu internet weg zou vallen.
Totale anarchie.
Sociale contacten leggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat ik zou moeten doen met mijn tijd
Een dingen liken of facebook en daarop reageren heeft weinig met groepsvorming te maken. Zelfs dit topic heeft daar weinig mee te makenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Dat individualisme vind ik behoorlijk meevallen. Groepsvorming is zelfs groter dan ooit volgens mij dankzij het delen van alles.
Ik weet niet hoor, maar tot 15 jaar geleden hadden we geen internet. Al die tijd heeft de wereld toch echt wel bestaan. Ik vind het alleen jammer dat men nu alleen nog maar met internet bezig is. Ik vond het heerlijk zonder internet in mijn huis, toen het nog niet aangesloten was. Het is dat deze samenleving volledig draait om internet en dat men er maar vanuit gaat dat men leeft met internet. De mens heeft zichzelf afhankelijk gemaakt van internet. Kijk maar naar Revolution. Dat is ook geen perfecte wereld, maar je weet tenminste wat je aan de mensheid hebt, men is bezig met het beschermen en liefhebben van naasten, ipv met internet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Totale anarchie.
Snap ik wel, heb je niet geleerd door de komst van internetquote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik dat moet doen.
Ach dat herstelt zich wel meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Totale anarchie.
Natuurlijk kan dat. Maar ik heb zo veel sociale contacten via internet opgedaan. Ik heb die mensen al vaak ontmoet ook, ben er voor in het vliegtuig gestapt, ondanks vliegangst. Er zit ook veel goede kanten aan de mogelijkheden van vandaag.quote:
Ik heb het dan ook niet over liken van dingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een dingen liken of facebook en daarop reageren heeft weinig met groepsvorming te maken. Zelfs dit topic heeft daar weinig mee te maken
Ik zeg ook niet dat er geen goede kanten aan zitten. Maar ken jij iedereen in jouw straat? Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Maar ik heb zo veel sociale contacten via internet opgedaan. Ik heb die mensen al vaak ontmoet ook, ben er voor in het vliegtuig gestapt, ondanks vliegangst. Er zit ook veel goede kanten aan de mogelijkheden van vandaag.
Heb geloof ik sinds 2005 ofzo geen nieuwe vrienden gemaakt buiten internetquote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel, heb je niet geleerd door de komst van internet
Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geloof ik sinds 2005 ofzo geen nieuwe vrienden gemaakt buiten internet
Jup. En van de meeste ook het grootste deel van hun familie. En van bijna iedereen in het dorp hun voornaam. En op zijn minst van een kwart wat ze doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen goede kanten aan zitten. Maar ken jij iedereen in jouw straat? Dat bedoel ik maar
Dat is allemaal nep, gebakken lucht, mcdonaldssociale interactiequote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over liken van dingen.
Ik heb het over de ene na de andere hype die elkaar sneller opvolgen dan ooit, om maar een voorbeeld te noemen.
Tegenvallende reis?quote:
Wat mij betreft gaan we terug naar de middeleeuwen, maar het risico is dan wel dat ik al dood ben met mijn 36 jaar oud door een of andere enge ziekte.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar tot 15 jaar geleden hadden we geen internet. Al die tijd heeft de wereld toch echt wel bestaan. Ik vind het alleen jammer dat men nu alleen nog maar met internet bezig is. Ik vond het heerlijk zonder internet in mijn huis, toen het nog niet aangesloten was. Het is dat deze samenleving volledig draait om internet en dat men er maar vanuit gaat dat men leeft met internet. De mens heeft zichzelf afhankelijk gemaakt van internet. Kijk maar naar Revolution. Dat is ook geen perfecte wereld, maar je weet tenminste wat je aan de mensheid hebt, men is bezig met het beschermen en liefhebben van naasten, ipv met internet.
Klopt, nep. Net als dat altijd al geweest is. Zelfs voordat er internet was. Toen nog zelfs mee, want toen werd je vooral meegesleurd door de omgeving waar je je toevallig in bevond. Nu bestaat tenminste nog de illusie van keus.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is allemaal nep, gebakken lucht, mcdonaldssociale interactie
Yo tijn.quote:
Nee.quote:
Gegroet heer rolklem.quote:
De middeleeuwen waren nou niet bepaald een fijne tijd....quote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan we terug naar de middeleeuwen, maar het risico is dan wel dat ik al dood ben met mijn 36 jaar oud door een of andere enge ziekte.
Je kan onmogelijk de huidige tijd vergelijken met vroeger. Dat je het niet altijd leuk vind zoals het gaat, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar dat ligt niet aan internet denk ik. Dat ligt aan veel meer.
Die moest helaas wel mee.quote:
Het ligt inderdaad niet 'alleen' aan internet. Het ligt aan het gedrag dat de mens vertoont, hoe de mens ermee omgaat. Met alle ontwikkelingen. En in mijn ogen, gaat de mens er totaal verkeerd mee om. De mens kan er zoveel meer uithalen, maar omdat men individualistisch leeft, haalt men alleen datgene eruit, wat voor het individu zelf voldoende is.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan we terug naar de middeleeuwen, maar het risico is dan wel dat ik al dood ben met mijn 36 jaar oud door een of andere enge ziekte.
Je kan onmogelijk de huidige tijd vergelijken met vroeger. Dat je het niet altijd leuk vind zoals het gaat, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar dat ligt niet aan internet denk ik. Dat ligt aan veel meer.
Tja, sorry, De middeleeuwen fascineren mij dan weer....quote:Op zondag 12 januari 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
De middeleeuwen waren nou niet bepaald een fijne tijd....
Dat zeker, maar om nu te zeggen dat het leuk was om als bv boer te leven in die tijd nee dat dan weer nietquote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tja, sorry, De middeleeuwen fascineren mij dan weer....
Tja, ik blijf erbij dat zonder internet er een hoop meer ellende in de wereld zou zijn dan er op dit moment is. Alleen al de medische wereld zou een verschrikkelijke stap terug maken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad niet 'alleen' aan internet. Het ligt aan het gedrag dat de mens vertoont, hoe de mens ermee omgaat. Met alle ontwikkelingen. En in mijn ogen, gaat de mens er totaal verkeerd mee om. De mens kan er zoveel meer uithalen, maar omdat men individualistisch leeft, haalt men alleen datgene eruit, wat voor het individu zelf voldoende is.
Die tijd is al geweest. Maar dat bleek niet handig, dus toen kwam er geld. Even kort door de bocht.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het allerliefst leef ik in een tijd zonder geld. Maargoed, men is dat niet gewend, dus dat zal ook nooit gebeuren
quote:
Coolquote:
Ik was niet van plan boer te worden...Maar natuurlijk heb je wel gelijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeker, maar om nu te zeggen dat het leuk was om als bv boer te leven in die tijd nee dat dan weer niet
Dan moet je even wachten tot Star Trek realiteit wordtquote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het allerliefst leef ik in een tijd zonder geld. Maargoed, men is dat niet gewend, dus dat zal ook nooit gebeuren
Natuurlijke selectie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tja, ik blijf erbij dat zonder internet er een hoop meer ellende in de wereld zou zijn dan er op dit moment is. Alleen al de medische wereld zou een verschrikkelijke stap terug maken bijvoorbeeld.
Wat gebruiken ze dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot Star Trek realiteit wordt![]()
(Nee serieus, daar gebruiken ze geen geld. Was eens uitgelegd in een aflevering of film)
Geld of in elk geval valuta is nagenoeg zo oud als de mensheid, dus dan zou je heel ver terug moetenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hmm, weet niet of je dat wel echt zou durven...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mooi zo. *zou naast rolklem durven wonen*
De wortel van alle kwaad... Jointjes...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga mijn avond zonder internet verder vervullen met een wijntje en jointje op mijn balkon. Later!
Ik zal maar geen Reink spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga mijn avond zonder internet verder vervullen met een wijntje en jointje op mijn balkon. Later!
Nee man, chill.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:32 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
De wortel van alle kwaad... Jointjes...
Elk beroep had zijn nadelen in die tijdquote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik was niet van plan boer te worden...Maar natuurlijk heb je wel gelijk.
Waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nee vrouw, zou verboden moeten worden...
Nee, dan kun je beter alcohol verbieden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:
Omdat je, en dat geldt net zo goed voor drank, er jezelf mee de vernieling in helpt. En heel bot gezegd, betaal ik daar weer voor op den duur.quote:
Waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Er zijn meer evenenementen dan ooit waar hondderdduizenden mensen naartoe gaan...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie.
Begrijp me niet verkeerd, teruggaan wil niet per definitie zeggen dat het beter wordt. Maar de samenleving, de mensen onderling, de sociale contacten. Men kent dat tegenwoordig amper nog. Ja, als je vraagt naar sociale contacten hebben ze het over hun 100k vrienden op facebook. Sorry
Maar hoe kom je dan aan eten? Gewoon ruilen voor iets anders? Of is alles gratis?quote:
Alles is gratis. Maar iedereen gaat daar verantwoord mee om zodat je netto toch weer gelijk uitkomt.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan eten? Gewoon ruilen voor iets anders? Of is alles gratis?
Dat heeft Rusland ook geprobeerd, werkte nietquote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles is gratis. Maar iedereen gaat daar verantwoord mee om zodat je netto toch weer gelijk uitkomt.
Daar moet je met jointjes nog aardig goed je best voor doen hoor. Het effectiefste is een baal van 100 kilo op je hoofd laten vallen, heb ik wel eens begrepen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Omdat je, en dat geldt net zo goed voor drank, er jezelf mee de vernieling in helpt. En heel bot gezegd, betaal ik daar weer voor op den duur.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan eten? Gewoon ruilen voor iets anders? Of is alles gratis?
Star trek zou wel goed zijn voor de sociale contacten.. Beam me up, en je bent ergens anders..quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles is gratis. Maar iedereen gaat daar verantwoord mee om zodat je netto toch weer gelijk uitkomt.
Netjes. Doe mij zo'n utopie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
China toch ook? En Cuba? En Oost-duitsland?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft Rusland ook geprobeerd, werkte niet
Zou je die laatste zin nog eens nuchter willen typen...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar moet je met jointjes nog aardig goed je best voor doen hoor. Het effectiefste is een baal vannacht 100 kilo op je hoofd laten valken, heb ik wel eens begrepen.
Misschien moeten we dan ook allemaal 2 stuks fruit en 2 ons groente eten verplicht, stoppen met roken, 1 uur sporten per dag.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Omdat je, en dat geldt net zo goed voor drank, er jezelf mee de vernieling in helpt. En heel bot gezegd, betaal ik daar weer voor op den duur.
Toch niet Utopia? Dat is zo nep als wat.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan je op de TV zien tegenwoordig(Daar begon die hele discussie mee
)
Zou niet verkeerd zijn, maar mensen dwingen werkt toch niet.. Maar rokers en mensen die te veel drinken en wat dan nog, waarvan bewezen is dat het slecht voor je is, mogen van mij best een hoop meer betalen voor gezondheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan ook allemaal 2 stuks fruit en 2 ons groente eten verplicht, stoppen met roken, 1 uur sporten per dag.
Klote autocorrect!!!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Zou je die laatste zin nog eens nuchter willen typen...
Naar de instellingen en dan uitzetten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klote autocorrect!!!!!
Weet iemand hoe je dat op een Xperia uit kan zetten?
Helder antwoordquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar de instellingen en dan uitzetten.
Leugensquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Watertornado het volgende:
Amaretto puur, is eigenlijk helemaal niet lekker.
Instellingen > Taal en invoer > Spellingscontrole uitquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klote autocorrect!!!!!
Weet iemand hoe je dat op een Xperia uit kan zetten?
Doe maar nietquote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, maar mensen dwingen werkt toch niet.. Maar rokers en mensen die te veel drinken en wat dan nog, waarvan bewezen is dat het slecht voor je is, mogen van mij best een hoop meer betalen voor gezondheid.
HEY WT!!!!quote:
Nee... gewoon in t toetje, met jus of colaquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Watertornado het volgende:
China weet ik niet, de anderen wel ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
China toch ook? En Cuba? En Oost-duitsland?
Hey daar! Van welke film is jouw UI? Als ik zoek op "Lola frozen" kom ik bij een yoghurttent uit.quote:
Wollah!quote:
Deze dame begrijpt het!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... gewoon in t toetje, met jus of cola
Hmm, verbaast me niksquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Watertornado het volgende:
Nee, totaal niet.quote:
De film Frozenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey daar! Van welke film is jouw UI? Als ik zoek op "Lola frozen" kom ik bij een yoghurttent uit.
[..]
Wollah!
[..]
Deze dame begrijpt het!
Dank!!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Instellingen > Taal en invoer > Spellingscontrole uit
hmm, ik heb pure chocolade, melk en amaretto, dus zou het kunnen maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de warme choco is het echter geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hmm. jawel hoor, iemand die slecht voor zijn lijf zorgt draait daar ook zelf voor op, zodat de rest er niet voor opdraaid. Heel sociaal.quote:
Hoe ga je t controleren? De overheid weet al te veel van ons allemaal.quote:
Zo simpel is het niet, bovendien moet je dan nog veel meer dingen gaan uitsluiten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Hmm. jawel hoor, iemand die slecht voor zijn lijf zorgt draait daar ook zelf voor op, zodat de rest er niet voor opdraaid. Heel sociaal.
Taal en invoer heb ik niet. En bij taal en toetsenbord kan ik de spellingscontrole niet uitzetten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Instellingen > Taal en invoer > Spellingscontrole uit
Awwquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Taal en invoer heb ik niet. En bij taal en toetsenbord kan ik de spellingscontrole niet uitzetten.
Ah okequote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja komende donderdag dan wil ik wel poolen ja
Dan ben je gedoemdquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Taal en invoer heb ik niet. En bij taal en toetsenbord kan ik de spellingscontrole niet uitzetten.
O. Ik heb dit van m'n broertje, die heeft 'n Xperia Z.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als ik neuken typ, suggereert de auto-correct beuken... Terwijl ik van kusjekroelseks houd.quote:
Ik heb de Ray...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Ik heb dit van m'n broertje, die heeft 'n Xperia Z.
Vreemd dat het zoveel verschilt dan.quote:
KEIHARD BEUKENquote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als ik neuken typ, suggereert de auto-correct beuken... Terwijl ik van kusjekroelseks houd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als ik neuken typ, suggereert de auto-correct beuken... Terwijl ik van kusjekroelseks houd.
For the DEFAULT keyboard:-quote:
Gewoon googlen op "switch off autocorrect [merknaam+type]" en dan rolt het antwoord eruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |