Ik heb een zeehondje, met een geschaafd voorhoofd en een blauwe neusquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef fietsie het volgende:
*grumble* kleine kindervoetjes boven. "Ik had het koud in bed".
Ligt nu in trui met sokken aan onder de dekens...
Nou, buk maar dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, ziet er lekker uit! Ik krijg gelijk trek!
Ja? Vieze ranzige vette meukquote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, ziet er lekker uit! Ik krijg gelijk trek!
Met heel veel moeite.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe quote ik op mobiel een opmerking uit t vorige deel?
Ja!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Dat katje in de OP met chipsmondje.![]()
Na het vallen met steppen issie verkouden geworden? Damn, dat kan je aardig je nachtrust kosten...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zeehondje, met een geschaafd voorhoofd en een blauwe neus
Ja zat er al aan te komen.. en nu net maar natte handdoeken met vicks erop gesmeerd, opgehangen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na het vallen met steppen issie verkouden geworden? Damn, dat kan je aardig je nachtrust kosten...
Heb iemand in m'n whatsapp die steeds foto's daarvan als profielfoto heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja!
Pusheen's cat heet het.![]()
Ik lag vanmorgen in bed een uur te lachen om haar facebook. Zo schattig
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...
Gefferdemme, sterkte dan maar. Meestal als ze opwarmen in de dekentjes is het hoesten en blaffen....quote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zat er al aan te komen.. en nu net maar natte handdoeken met vicks erop gesmeerd, opgehangen.
Nachtrust jaDaarom was ik vanmorgen ook wat laat uit mijn bed
Ik wacht effe tot ze slaapt en dan pel ik die trui eraf, en de sokken erondervandaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...
Slim!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wacht effe tot ze slaapt en dan pel ik die trui eraf, en de sokken erondervandaan.
Daarom nu ook die vochtige handddoeken...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gefferdemme, sterkte dan maar. Meestal als ze opwarmen in de dekentjes is het hoesten en blaffen....
Heb ik met jou geDM't?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Faxie doet niet lief op DM. Tenminste, niet bij mij...
Ik ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wil geen Faxie zijn
Eén groot verschil: ik probeer niet elke vrouw van hier te neuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |