Ik heb een zeehondje, met een geschaafd voorhoofd en een blauwe neusquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef fietsie het volgende:
*grumble* kleine kindervoetjes boven. "Ik had het koud in bed".
Ligt nu in trui met sokken aan onder de dekens...
Nou, buk maar dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, ziet er lekker uit! Ik krijg gelijk trek!
Ja? Vieze ranzige vette meukquote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, ziet er lekker uit! Ik krijg gelijk trek!
Met heel veel moeite.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe quote ik op mobiel een opmerking uit t vorige deel?
Ja!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Dat katje in de OP met chipsmondje.![]()
Na het vallen met steppen issie verkouden geworden? Damn, dat kan je aardig je nachtrust kosten...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zeehondje, met een geschaafd voorhoofd en een blauwe neus
Ja zat er al aan te komen.. en nu net maar natte handdoeken met vicks erop gesmeerd, opgehangen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Na het vallen met steppen issie verkouden geworden? Damn, dat kan je aardig je nachtrust kosten...
Heb iemand in m'n whatsapp die steeds foto's daarvan als profielfoto heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja!
Pusheen's cat heet het.![]()
Ik lag vanmorgen in bed een uur te lachen om haar facebook. Zo schattig
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...
Gefferdemme, sterkte dan maar. Meestal als ze opwarmen in de dekentjes is het hoesten en blaffen....quote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zat er al aan te komen.. en nu net maar natte handdoeken met vicks erop gesmeerd, opgehangen.
Nachtrust jaDaarom was ik vanmorgen ook wat laat uit mijn bed
Ik wacht effe tot ze slaapt en dan pel ik die trui eraf, en de sokken erondervandaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laat dan maar. Dan wacht ik wel tot fietsie vertelt dat ze weer naar beneden kwam, nu met de klacht dat t te warm in bed is...
Slim!!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wacht effe tot ze slaapt en dan pel ik die trui eraf, en de sokken erondervandaan.
Daarom nu ook die vochtige handddoeken...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gefferdemme, sterkte dan maar. Meestal als ze opwarmen in de dekentjes is het hoesten en blaffen....
Heb ik met jou geDM't?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Faxie doet niet lief op DM. Tenminste, niet bij mij...
Ik ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wil geen Faxie zijn
Eén groot verschil: ik probeer niet elke vrouw van hier te neuken!
Klinkt als een tof persoon.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb iemand in m'n whatsapp die steeds foto's daarvan als profielfoto heeft.
Jammer ditquote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ok, ik lijd er niet onder.
Misschien heb ik hem wel eens afgepoeierd toen ik zijn reputatie nog niet kende.
Knuffelattackquote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil knuffelenWie komt mij knuffelen?
Voor zover ik weet niet. Maar ik ga écht niet onthouden wie mij DMt, dat zijn er iets teveel...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil knuffelenWie komt mij knuffelen?
Nou ik heb nog geen DM gestuurd naar jou volgens mij hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar ik ga écht niet onthouden wie mij DMt, dat zijn er iets teveel...
Sjah vroegah had je nog gewoon in je profiel staan dat DMmen verboden isquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar ik ga écht niet onthouden wie mij DMt, dat zijn er iets teveel...
Oei...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik heb nog geen DM gestuurd naar jou volgens mij hoor.
Maakt me helemaal niets uitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij kennende vast zo'n lompe, waarbij ik mezelf of jou zeer doe
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt me helemaal niets uit
Dat bleken veel mannen als uitnodiging te zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah vroegah had je nog gewoon in je profiel staan dat DMmen verboden is
Ja, tof wijfje wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een tof persoon.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort
Print je 'm uit en hang je 'm boeven je bed?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
Net een hd-foto van Faxie's aars gekregen.
Achje betonplaten voor kop. Veel voorkomende ziekte.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat bleken veel mannen als uitnodiging te zien.
En?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
Net een hd-foto van Faxie's aars gekregen.
Maar geen date materiaal?quote:
Fera wilde daar toen toch aan meedoen? Heb van de week stukje zitten kijken. Vond het jammerlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk Utopia. Weet nog niet zo goed wat ik ervan denken moet..
Van de verhalen die ik lees en hoor heb ik zoiets van NAh... laat maarquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk Utopia. Weet nog niet zo goed wat ik ervan denken moet..
Ik twijfel of het écht een goed programma wordt, of hetzelfde als Big Brother en al die andere realityflops.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera wilde daar toen toch aan meedoen? Heb van de week stukje zitten kijken. Vond het jammerlijk.
Ja, elke avond even naar kijken voordat ik het bed instap.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Print je 'm uit en hang je 'm boeven je bed?
Geen anale fissuur of zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En?
[..]
Maar geen date materiaal?
Ik ken niemand die erin zitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef fietsie het volgende:
Er spelen toch een clubje acteurs "die hier niet als acteur aan mee doen, maar als zichzelf" aan mee om het sappig te maken?
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken niemand die erin zit
Ik neem aan dat ze er ook wat emotioneel instabiele lui voor geselecteerd hebben?? Anders wordt er niet genoeg gevochten en/of geneukt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef fietsie het volgende:
Er spelen toch een clubje acteurs "die hier niet als acteur aan mee doen, maar als zichzelf" aan mee om het sappig te maken?
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, elke avond even naar kijken voordat ik het bed instap.
[..]
Geen anale fissuur of zo.
Foktopiaquote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze er ook wat emotioneel instabiele lui voor geselecteerd hebben?? Anders wordt er niet genoeg gevochten en/of geneukt.
Dat heeft big brother ook aan goede kijkcijfers geholpen..er gebeurde genoeg.quote:
Ik kijk het terug op internet. Ga er sowieso niet voor thuis blijvenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
Mis ik er wat aan? Of moet ik morgen een tv gaan aanschaffen?
Is er al geneukt?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk het terug op internet. Ga er sowieso niet voor thuis blijven
Dat soort tv zou niemand naar kijken, omdat je er te veel plaatsvervangende schaamte van krijgt.quote:
Niemand zou er nog wat aan missen als dat stukje land vandaag nog onder 4 meter water kwam te staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Buurpoes het volgende:
Mis ik er wat aan? Of moet ik morgen een tv gaan aanschaffen?
Mensen doodwensenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niemand zou er nog wat aan missen als dat stukje land vandaag nog onder 4 meter water kwam te staan.
Ik zit nu in de 2e aflevering. Dus nee.quote:
En dan is het alleen interessant mits het goed in beeld is gebrachtquote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu in de 2e aflevering. Dus nee.
Nou, dat is erg grof. Er wordt geen tv-geschiedenis geschreven, blijkbaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niemand zou er nog wat aan missen als dat stukje land vandaag nog onder 4 meter water kwam te staan.
Neuh als ze kunnen zwemmen hoeft niemand ze van me onder te duwen hoor.quote:
Dan kun je beter andere websites opzoeken...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan is het alleen interessant mits het goed in beeld is gebracht
Zodra er geneukt gaat worden zet ik het uit en kijk ik het sowieso niet weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan is het alleen interessant mits het goed in beeld is gebracht
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan kun je beter andere websites opzoeken...
Als iemand jouw werkgever aanbied om jouw kosten dubbel aan hem te betalen én te zorgen dat jij betaalt wordt, met als voorwaarde dat jij onder contract blijft staan, zal je werkgever dat echt niet weigeren. Voor ene jaar lang heeft die dan het budget van 2x jou om een vervanger te zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh als ze kunnen zwemmen hoeft niemand ze van me onder te duwen hoor.
Maar als ze een jaar gemist kunnen worden voor dat soort baggertv voegden ze elders ook al niet denderend veel toe...
Denken dat dit gebeurdquote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als iemand jouw werkgever aanbied om jouw kosten dubbel aan hem te betalen én te zorgen dat jij betaalt wordt, met als voorwaarde dat jij onder contract blijft staan, zal je werkgever dat echt niet weigeren. Voor ene jaar lang heeft die dan het budget van 2x jou om een vervanger te zoeken.
Wat voor dingen gebeuren er dan wel?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra er geneukt gaat worden zet ik het uit en kijk ik het sowieso niet weer.
Mijn werkgever zou me alleen al ontslaan omdat ik zou overwegen er aan deel te nemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als iemand jouw werkgever aanbied om jouw kosten dubbel aan hem te betalen én te zorgen dat jij betaalt wordt, met als voorwaarde dat jij onder contract blijft staan, zal je werkgever dat echt niet weigeren. Voor ene jaar lang heeft die dan het budget van 2x jou om een vervanger te zoeken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat soort tv zou niemand naar kijken, omdat je er te veel plaatsvervangende schaamte van krijgt.
Start van een nieuwe samenleving en de opbouw ervan. Zoals het bouwen van een wc etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dingen gebeuren er dan wel?
En hoe lang blijft dit interessant?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Start van een nieuwe samenleving en de opbouw ervan. Zoals het bouwen van een wc etc.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkgever zou me alleen al ontslaan omdat ik zou overwegen er aan deel te nemen.
Die heeft liever werknemers die alles op een rijtje hebben.
Oow iedereen is te vervangen, alleen er zijn organisaties die erg kritisch zijn over wat ze in huis halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat fietsie te vervangen is, net zoals iedereen
Tot ze elkaar de hersens inslaan, dan grijpt de regie in.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe lang blijft dit interessant?
Kloptquote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat fietsie te vervangen is, net zoals iedereen
Ik heb geen idee. Dat ben ik nu aan het uittesten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe lang blijft dit interessant?
Vind ik opzich wel een leuk idee voor een programma.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Start van een nieuwe samenleving en de opbouw ervan. Zoals het bouwen van een wc etc.
Kijk zelf maar een paar minuten. Naar mijn mening vooral typische westerlingenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ik opzich wel een leuk idee voor een programma.
Maar het is niet te hopen dat ze een representatieve groep hebben gekozen voor Nederland.
En dat laatste is nu wel een beetje jammerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tot ze elkaar de hersens inslaan, dan grijpt de regie in.
Oh ja want iemand ontslaan is zo makkelijk natuurlijk. Privé = privé.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow iedereen is te vervangen, alleen er zijn organisaties die erg kritisch zijn over wat ze in huis halen.
En mensen die aan dit soort bagger meedoen gaan ze iig in mijn clubje niet steunen, op geen enkele manier. Nou ja, tot aan de bushalte, na het aanzeggen van ontslag.
Voor dit soort onzin wel ja. 1 jaar vrijaf nemen voor een tv programma.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef rolklem het volgende:
[..]
Oh ja want iemand ontslaan is zo makkelijk natuurlijk. Privé = privé.
Zit niet in de huiskamer nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk zelf maar een paar minuten. Naar mijn mening vooral typische westerlingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |