Ohwquote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ze de ochtend bedoelen L0t
Wat fijn dat de therapie zo goed gaat! Had echt het idee dat jullie er ook al heel snel voor zouden gaan maar nog ff rustig aan dusquote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, jij
Eind januari hebben we dat gesprek. Om eerlijk te zijn verwachten we geen keiharde nee te horen, ik wil wel graag wat vragen beantwoord hebben. Verder wil ik uiteraard eerst therapie afronden, maar zoals het nu gaat zal dat lukken voordat Sticker 1 is geworden. Maar dit jaar sowieso niet hoor, even een jaar net zo slank eindigen als ik het in ben gegaan.
Ik zou gewoon volle melk aanbieden. Zitten ongeveer evenveel calorieën in. Je zou er een schepje pap aan toe kunnen voegen als je denkt dat hij er te weinig aan heeft. Maar goed, Lauren krijgt al maanden pap met volle melk.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje tussendoor? Hoe doen jullie dat met de melk straks als jullie kindjes 1 jaar zijn? Vervang je dan alle flessen met gewone melk? Bij mijn oudste zijn we toen opvolg melk gaan geven maar die heeft daardoor nooit gewone melk gedronken.
Nu heeft Kyan om half vijf echt honger en dat is ook het enige moment dat zijn fles op gaat (en we het echt te vroeg vinden voor een boterham) maar vult het straks wel genoeg als ik die zou vervangen voor gewone melk? Of moet ik kv nr blijven geven?
Ik weet het gewoon echt niet zo goed.
en hij kan het wel gebruiken. Vandaag cb geweest en hij is 9025 gr en 71 cm (maar die geloof ik niet helemaal)
Hier ook, en dan met krul er in, terwijl de rest alleen een klein beetje slag heeft. Krijg je zo'n mooie kuifpony vanquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef L-E het volgende:
Hier ook een pony van 5 cm idd. Hormonen zijn echt bitches.
Klopt. Maar ik durf te wedden dat je geen verschil ziet als ze slapen. Het verschil zit echt in de gezichtsuitdrukkingen en het karaktertje.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
Kyara, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind je meisjes echt steeds meer een "eigen" gezichtje krijgen en dus minder op elkaar lijken! Ik twijfel serieus of het roze shirt er wel 1 van jou is Het zou ook die kleine van LB kunnen zijn met dat haar
Die weddenschap durf ik echt niet aan te gaan inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik durf te wedden dat je geen verschil ziet als ze slapen. Het verschil zit echt in de gezichtsuitdrukkingen en het karaktertje.
Nou...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
Shandaly! Zo te zien had Lars het wel even naar zijn zin met spelen![]()
Je kan maar ergens een record in hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef bellelena het volgende:
Shandalymegapost! Jullie hebben het record om elkaar heen draaien
En handig, publiekelijke oppas voor Femke
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat fijn dat de therapie zo goed gaat! Had echt het idee dat jullie er ook al heel snel voor zouden gaan maar nog ff rustig aan dus.
En ik vond mezelf echt veel mooier met de zwangerschapskilo's dan de magere lat die ik nu ben dus dat is nog een extra bonus.
+1!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef L-E het volgende:
Hier ook een pony van 5 cm idd. Hormonen zijn echt bitches.
+1quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Juud-- het volgende:
Moeilijk om mee te blijven praten hier nu ik niet meer fulltime thuis ben, hoe doen jullie dat toch?? Na een dag werken/kind kroelen/in bad/in bed/huis aan kant maken/enz. ben ik helemaal afgeserveerd en dan lukt het me wel om bij te lezen maar niet om alles te onthouden. Beetje stom om hier dan steeds binnen te vallen en niet sociaal te kunnen doen. Voel me ook ietwat geïntimideerd door al die megaposts
Ja of krijg ontslag!quote:
Hm nah toch maar nietquote:
Empatische ex-werkgever..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Of gewoon geen contractverlenging! Terwijl je op de IC ligt! Een en al feest!
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
LB, hoe tof, van harte!
belleDan kunnen we elkaars onbedoelde pony bewonderen!
Jeetje. Fijne werkgever. Maar hoe je dat schrijft. Ik moest daar om lachenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder IC, maar dit idd! En zelfs dan kom ik er niet aan toequote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier voorlopig nog geen tweede. Eerst nog even een tijdje genieten van B en dat mijn lijf weer in vorm is. Had ik niet verwacht aangezien ik 25 kilo was aangekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een maand of 13 toen ik ging lopen. Dus ik ben benieuwd wanneer zij dat gaat doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Juud-- het volgende:
Ojee Omen, je gaat binnenkort je handen volhebben aan Riley die opeens rond gaat lopen
Jup, zoutoplossing zit erin! Ze slaapt nuquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef -mandy- het volgende:
Heb je neusspray en/of luuff in huis Cwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook heel concreet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef bellelena het volgende:
Loj, L-E, sindskort heb ik/hebben we besloten dat er zeker nog wel meer kindjes bij ons mogen komen, maar nog niet a la minute hoor! Zelf heb ik een beetje 'eind dit jaar maar eens verder kijken' in m'n hoofd![]()
![]()
Loj, ik dacht dat het bij jullie al best concrete plannen waren! Ik vind het best spannend, dat er dan mensen zijn van 'mijn' lichting, die voor een tweede kindje gaan.
Hier kreeg ik de tip om de Luuf op de voetzooltjes te smeren, sokjes erover... Dat helpt goed tegen het hoesten. Daar had ze toch ook last van?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
E alweer voor de tweede keer beneden... t arme kind krijgt haast geen luchtLuuf zit al op dr borst, neusspray heb ik al 2x gedaan maar t werkt niet
Zo zielig
Oh, dat vind ik ook nog wel een optie ja. Ze draaide net toen ik haar neerlegde zelf al half op haar zij, misschien dat ik straks even haar buik probeer als ik haar er nog eens uithaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Troeta het volgende:
Op haar buik laten slapen? Loopt het allemaal er wat makkelijker uit. Sterkte!
Waarom wakker maken? Kraan aanzetten en met dr in je armen er naast zitten?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Douchen kan wel ja, maar dan moet ik dr weer echt wakker maken... tot nu toe is ze alles in halfslapende staat ondergaan.
Ze ligt alweer te snikken
Ik begrijp em nog nietquote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Het duurde heeel lang voordat ik 'm begreep..
Er staat ass... in dit geval bedoeld als afkorting van de username, maar t betekent ezel of kontquote:
Nou ze is nu al half oververhit in dr slaapzak op mijn arm... daar ga ik niet mee stomenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom wakker maken? Kraan aanzetten en met dr in je armen er naast zitten?
Nope... tafel is ook al een oudje, weinig lak/beschermlaag, en ik zag het veel te laat, dus het was er al goed ingetrokken. Denk dat de enige remedie volledig afschuren en schilderen is... Hmm... misschien eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef pessie het volgende:
shandaly! Oh wat naar zeg! Met billendoekjes nog schoon gekregen?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er staat ass... in dit geval bedoeld als afkorting van de username, maar t betekent ezel of kont
Ik zag de grap er ook niet in, het lag dus niet alleen aan mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:50 schreef danic het volgende:
[..]oh zo. Nja weet je, ik zag de grap niet zo omdat Omen altijd Ass schrijft. Maar schijnbaar viel het nu ineens op
Laat mijn humor met rust jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag de grap er ook niet in, het lag dus niet alleen aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |