SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een maand of 13 toen ik ging lopen. Dus ik ben benieuwd wanneer zij dat gaat doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Juud-- het volgende:
Ojee Omen, je gaat binnenkort je handen volhebben aan Riley die opeens rond gaat lopen
Jup, zoutoplossing zit erin! Ze slaapt nuquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef -mandy- het volgende:
Heb je neusspray en/of luuff in huis Cwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook heel concreet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef bellelena het volgende:
Loj, L-E, sindskort heb ik/hebben we besloten dat er zeker nog wel meer kindjes bij ons mogen komen, maar nog niet a la minute hoor! Zelf heb ik een beetje 'eind dit jaar maar eens verder kijken' in m'n hoofd![]()
![]()
Loj, ik dacht dat het bij jullie al best concrete plannen waren! Ik vind het best spannend, dat er dan mensen zijn van 'mijn' lichting, die voor een tweede kindje gaan.
Hier kreeg ik de tip om de Luuf op de voetzooltjes te smeren, sokjes erover... Dat helpt goed tegen het hoesten. Daar had ze toch ook last van?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
E alweer voor de tweede keer beneden... t arme kind krijgt haast geen luchtLuuf zit al op dr borst, neusspray heb ik al 2x gedaan maar t werkt niet
Zo zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |