SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Nohquote:Op maandag 13 januari 2014 11:05 schreef Tally het volgende:
Luchtkusjes!
https://www.dropbox.com/s(...)4%2012%2009%2056.mov
Soepstengels bij ons bij de soep...quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef vencodark het volgende:
Waar staan in de supermarkt eigenlijk de soepstengels? Wilde ze laatst kopen voor A maar kon ze niet vinden. Had ook geen zin het te vragen.![]()
Ohja, wanneer zetten jullie je baby van maxi cosi over naar zo'n nr. 1 stoeltje?
Ik zie op de site wel dat je de maxi cosi gebruikt tot 12 maanden maar dat je kind ook al in de nr. 1 vanaf 9 kilo/9 maanden mag.
Het overlapt dus.
Mijn moeder liet laatst een foto zien aan haar collega en die vroeg of het wel de juiste foto was. Want dat is toch de oudste? Neehej das de jongste!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Noh![]()
![]()
Wat een lekkerding, echt een kopietje van Zoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door .Sparkling. op 13-01-2014 19:42:03 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piekie, wat ene lekkere nacht. Ik snap dat je meteen brak bent na zo’n lange tijd.
Loj,voor de verjaardag
Envoor de nachten
Tally, ik kan die filmpjes niet zien (op werk) maar wat lijken luchtkusjes me lief. En dat ze zo fan is van haar grote zus
L-E dat gaat goed die nachten. En jouw posts zijn zo grappigHahaquote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn moeder liet laatst een foto zien aan haar collega en die vroeg of het wel de juiste foto was. Want dat is toch de oudste? Neehej das de jongste!
Van de week zag ik op Facebook (ja ja) een "mop" die ging: Een schoonmoeder kwam op kraamvisite bij haar eerste kleinkind. En zei de vrouw: dat kind lijkt niets op mijn zoon.
De kraamvrouw zei: Zie je dit, dit is een vagina (stond er platter) en geen kopieermachine!
Zou ik dan wel een kopieermachine hebben
Spark, voor je spoiler![]()
En wat fijn dat je vertrouwen gaat krijgen dat het goed gaat qua voedingen.
Vandaag is mijn neefje jarig. Vorig jaar de laatste verjaardag dat ik nog zwanger was. Ben ik ook een beetje emo over. Nog maar tien dagen een baby
Ik zou hem zo lang mogelijk in de MC laten. Is de veiligste manier van vervoeren. Het gaat trouwens op lengte, niet zozeer op aantal maanden. Als de bovenkant van de oren tot de rand komen moet je over.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef vencodark het volgende:
Ohja, wanneer zetten jullie je baby van maxi cosi over naar zo'n nr. 1 stoeltje?
Ik zie op de site wel dat je de maxi cosi gebruikt tot 12 maanden maar dat je kind ook al in de nr. 1 vanaf 9 kilo/9 maanden mag.
Het overlapt dus.
Kijken bij de soep...weet je dat ik daar geen seconden aan gedacht heb?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Soepstengels bij ons bij de soep...
En de maxi-cosi: J. Is overgegaan toen ie niet meer lekker zat in de groep 0 stoel. Voor t gewicht hoefde t niet (nog net geen 9 kilo bij een jaar), maar t was gewoon krijsen elke keer. In de groep 1 stoel (een smalle voor onze schrielepoot) is ie weer tevreden.
Ligt dus aan de bouw van jouw kind, is ie groot en zwaar, zal ie al met 9 maanden wisselen, anders later.
Ah, dat laatste vind ik een goede richtlijn ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou hem zo lang mogelijk in de MC laten. Is de veiligste manier van vervoeren. Het gaat trouwens op lengte, niet zozeer op aantal maanden. Als de bovenkant van de oren tot de rand komen moet je over.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef L-E het volgende:
Zijn er hier, naast Loj, nog meer mensen die binnenkort voor gezinsuitbreiding gaan?
Ohh dit wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]maar eerst maar eens een cyclus krijgen. Vooralsnog niets gebeurd sinds stoppen met de pil. Denk dat ik nog teveel borstvoeding geef. Maar ben niet van plan dat af te bouwen voor kinderwens dus het zal nog wel even duren voor ik zwanger ben.
Jullie? Wanneer had je nou dat gesprek met de gyn?
Ohja, jijquote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]maar eerst maar eens een cyclus krijgen. Vooralsnog niets gebeurd sinds stoppen met de pil. Denk dat ik nog teveel borstvoeding geef. Maar ben niet van plan dat af te bouwen voor kinderwens dus het zal nog wel even duren voor ik zwanger ben.
Jullie? Wanneer had je nou dat gesprek met de gyn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of gewone melk met papquote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje tussendoor? Hoe doen jullie dat met de melk straks als jullie kindjes 1 jaar zijn? Vervang je dan alle flessen met gewone melk? Bij mijn oudste zijn we toen opvolg melk gaan geven maar die heeft daardoor nooit gewone melk gedronken.
Nu heeft Kyan om half vijf echt honger en dat is ook het enige moment dat zijn fles op gaat (en we het echt te vroeg vinden voor een boterham) maar vult het straks wel genoeg als ik die zou vervangen voor gewone melk? Of moet ik kv nr blijven geven?
Ik weet het gewoon echt niet zo goed.
en hij kan het wel gebruiken. Vandaag cb geweest en hij is 9025 gr en 71 cm (maar die geloof ik niet helemaal)
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Omentielvo het volgende:
Ass. Ik blijf nog wel kV aanbieden zolang ze dat nog wilt. Ik heb alle hoop erop dat ze vanzelf minder gaat drinken. En lunch ga ik dan gewone melk aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |