SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeilijk he begrijpend lezenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=who+is+john+galt+%3F
quote:
Ik ken je maar met je oude nickname denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Adam Smith, Wealth of Nations
[..]
Zou het knap vinden als je je die nog herinnert.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ken je maar met je oude nickname denk ik
IHVK of Betuagenus?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou het knap vinden als je je die nog herinnert.
En jij?quote:
Je bent toch niet Min-e?quote:
volgens mij wilde je net een post quoten en werd dat per ongeluk een TRquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
Ik had zo veel leuke discussies hier, heeft mijn ogen geopend wat betreft de turken die WEL actief zijn, boeken lezen, anders durven zijn e.d.
Ik ben een digibeet, je hebt me doorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij wilde je net een post quoten en werd dat per ongeluk een TR
Helaas ervaar ik het andersquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
Ik had zo veel leuke discussies hier, heeft mijn ogen geopend wat betreft de turken die WEL actief zijn, boeken lezen, anders durven zijn e.d.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een digibeet, je hebt me door
Opa vertelt....quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Dammmmmmnnnnn ouwe!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef siddha het volgende:
Het is wel frustrerend dat jullie mij wel kennen en ik jullie niet maar yep ik ben nu 42 en de laatste keer dat ik hier vertoefde was ik 38
Ik heb niet de prettige ervaringen die jij hebt met de Turken hierquote:
wuuutquote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef siddha het volgende:
Het is wel frustrerend dat jullie mij wel kennen en ik jullie niet maar yep ik ben nu 42 en de laatste keer dat ik hier vertoefde was ik 38
Damn en hoe jong ben jij?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb niet de prettige ervaringen die jij hebt met de Turken hierOf beter gezegd, ik ervaar niet dat ze ''anders'' zijn.
We hadden hele leuke discussies over religies bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb niet de prettige ervaringen die jij hebt met de Turken hierOf beter gezegd, ik ervaar niet dat ze ''anders'' zijn.
Dan kan ik je vader wel zijn?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
wuuut
Ik had geen leeftijd bij je naam, maar dat je 42 was had ik niet verwacht.
Jij bent anders. 1luv (no homo)quote:
Abi, ben seni tanimiyorum ya. Was grapje lanquote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef siddha het volgende:
[..]
We hadden hele leuke discussies over religies bijvoorbeeld
Dus je bent niet slayage?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent anders. 1luv (no homo)
[..]
Abi, ben seni tanimiyorum ya. Was grapje lan
We hebben de oudjes weggepest hier. Ons volgende slachtoffer is Weissman, zoals je merkt boeken we voortgang.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:59 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan kan ik je vader wel zijn?En ben ik de enige oude lul hier?
Ik moet jullie weer kennen denk ikquote:
Slayage, stimorol, ik en dan pas Weissman. Wel de juiste volgorde aanhouden hè.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben de oudjes weggepest hier. Ons volgende slachtoffer is Weissman, zoals je merkt boeken we voortgang.
Nee man, kusura bakma. Slayage mocht willen dat hij mij was.quote:
Kijk, zo ken ik je weerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef zarGon het volgende:
We hebben de oudjes weggepest hier. Ons volgende slachtoffer is Weissman, zoals je merkt boeken we voortgang.
you all are agist here aroundquote:Op zondag 12 januari 2014 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
En PU artist hè.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Agist, sexist, con artist, rapist... Niet te vertrouwen deze lui hier
Jouw vader was wel jong toen hij vader werd dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent iets jonger dan mn pa hahahahab
Wat?! Jij was toch 30 jaar?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent iets jonger dan mn pa hahahahab
Yup.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw vader was wel jong toen hij vader werd?
Het verklaart een hoop...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw vader was wel jong toen hij vader werd?
Oh ja en datquote:
Wel aan de vrouw en kits ?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef siddha het volgende:
Maar ik ben jong van geest, heb nog lang haar en waarschijnlijk ben ik stommer dan vroeger, en heb weer plannen
Wat voor plannen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef siddha het volgende:
Maar ik ben jong van geest, heb nog lang haar en waarschijnlijk ben ik stommer dan vroeger, en heb weer plannen
No wife, no kids?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef siddha het volgende:
Only a girlfriend no kidsquote:Op zondag 12 januari 2014 20:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh ja en datplayer enzo, jewaitzelluf
[..]
Wel aan de vrouw en kits ?
Dankjewel en geen dankquote:Op zondag 12 januari 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thats a secret. Laat me eens genieten van dit moment. Tnx voor verneuken. Doei!!
Vind je het erg?quote:
Hahhaa, die is beter dan "mijn kapper is dood".quote:
TR?quote:maar mijn plan nu is ergens settelen ikdenk dat ik wel weet waar, het is iig wel heel ver van hier,
vind jij lang haar ook mooi?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
gewoon jaloers dat mannen mooier haar hebben dan vrouwen
Ik heb in Istanbul gewoond tot 2 jaar terug en nee ik zou nooit meer in Turkije willen wonen,die hele kapitalisme gedoe maakt de oude turkije kapot, ik vond die mentaliteit niet fijnquote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahhaa, die is beter dan "mijn kapper is dood"..
[..]
TR?
quote:
tot aan mn kont maar het ziet wel wat grijzer dan vroegehquote:Op zondag 12 januari 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niets mis met mooi en verzorgd lang.
waar danquote:Op zondag 12 januari 2014 20:19 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb in Istanbul gewoond tot 2 jaar terug en nee ik zou nooit meer in Turkije willen wonen,die hele kapitalisme gedoe maakt de oude turkije kapot, ik vond die mentaliteit niet fijn
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef siddha het volgende:
[..]
[..]
tot aan mn kont maar het ziet wel wat grijzer dan vroegeh
Als je het echt wilt weten Pit Cairn islands eilanden groep met heelweinig bewonersquote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar dan
ben benieuwd waar je geen last hebt van kapitalisme
Door mensen zoals hij en jij hebben we last van de vergrijzing.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat doe je goed voor je leeftijd. Hoe minder aanhang des te beter.
Maar ik zou wel een vader willen zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
wat is mooi?quote:
Gewoon een bloedlijn van duizenden jaren houdt dan op met bestaan. Gekke gedachte hè?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb prachtig haar nigga.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
gewoon jaloers dat mannen mooier haar hebben dan vrouwen
7 miljard is te veel en mijn broers en zussen hebben allen kinderen dus mijn soort zal niet uitstervenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon een bloedlijn van duizenden jaren houdt dan op met bestaan. Gekke gedachte hè?
Misschien vindt hij/zij zichzelf een slecht exemplaar. Dan is het maar goed dat desbetreffend persoon zich niet wil voortplanten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon een bloedlijn van duizenden jaren houdt dan op met bestaan. Gekke gedachte hè?
Het zal me een rotzorg zijn eigenlijk. Weet je wat ik wel gek vind...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien vindt hij/zij zichzelf een slecht exemplaar. Dan is het maar goed dat desbetreffend persoon zich niet wil voortplanten.
Ik heb wat tegen de wereld maar persoonlijk zou ik denk ik een hele goede vader zijn (ook al zegt iedereen het zelfde over zich zelf)quote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien vindt hij/zij zichzelf een slecht exemplaar. Dan is het maar goed dat desbetreffend persoon zich niet wil voortplanten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn eigenlijk. Weet je wat ik wel gek vind...Buitenaardse wezens zijn toch niet compatible met mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarop baseer je dat je denkt dat je een "hele goede vader" zou zijn?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen de wereld maar persoonlijk zou ik denk ik een hele goede vader zijn (ook al zegt iedereen het zelfde over zich zelf)
ik hou ervan om mijn kennis te delen, ik hou niet van geweld en ik ben heel sociaalquote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat je denkt dat je een "hele goede vader" zou zijn?
Dat weet ik eigenlijk niet. Als ik Dragonball Z moet geloven is dat wel mogelijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Buitenaardse wezens zijn toch niet compatible met mensen.
Dat maakt iemand een goede vader? Ok.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:41 schreef siddha het volgende:
[..]
ik hou ervan om mijn kennis te delen, ik hou niet van geweld en ik ben heel sociaal
Fictiequote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Als ik Dragonball Z moet geloven is dat wel mogelijk.
Misschien dat de mens een snufje buitenaardse genen heeft, je weet wel die theorie diequote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En buitenaardse wezens (tot op heden) niet?
Jij bent het bewijs dat buitenaardse wezens bestaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En buitenaardse wezens (tot op heden) niet?
Look who's talking.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent het bewijs dat buitenaardse wezens bestaan.
insgelijksquote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
Oh en nog kandil mubarek voor iedereen
#gezelligheid #gavur #bzzttceyran #nkfvas
Istanbul is na zonsondergang als de lichten aan zijn op haar mooistquote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef zarGon het volgende:
Net een andere (Istanbul met Kız Kulesi) gezien..
WOW!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef zarGon het volgende:
Net een andere (Istanbul met Kız Kulesi) gezien..
Eens!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Istanbul is na zonsondergang als de lichten aan zijn op haar mooist
Elke avond liep ik langs eminonu te genieten van istanbul maar dat was de weinige mooie momenten anders was 16 uur per dag of werken of reizenquote:
Yasli oldugun belli onlar anca dert yaniyor.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Elke avond liep ik langs eminonu te genieten van istanbul maar dat was de weinige mooie momenten anders was 16 uur per dag of werken of reizen
Bij Eminonu beginnen, lopend tot Kabatas, daar finukuler naar Taksim, daar lekker eten in een zijstraat. Heb je zo een halve dag vol. Istanbul guzel.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Elke avond liep ik langs eminonu te genieten van istanbul maar dat was de weinige mooie momenten anders was 16 uur per dag of werken of reizen
De mooie kant van istanbulquote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bij Eminonu beginnen, lopend tot Kabatas, daar finukuler naar Taksim, daar lekker eten in een zijstraat. Heb je zo een halve dag vol. Istanbul guzel.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bij Eminonu beginnen, lopend tot Kabatas, daar finukuler naar Taksim, daar lekker eten in een zijstraat. Heb je zo een halve dag vol. Istanbul guzel.
Anlamadim seni canimquote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yasli oldugun belli onlar anca dert yaniyor.
Klopt, wanneer die ontiegelijk lelijke gebouwen in het donker minder zichtbaar zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Istanbul is na zonsondergang als de lichten aan zijn op haar mooist
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt, wanneer die ontiegelijk lelijke gebouwen in het donker minder zichtbaar zijn.
Istanbul heeft heel veel lelijke gebouwen maar Istanbul zelf is een mooie stad alleen die ghettos ver buiten de centrum is zeg maar disturbingquote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt, wanneer die ontiegelijk lelijke gebouwen in het donker minder zichtbaar zijn.
Ze willen dat aanpakken met 'kentsel dönüşüm'. Op zich een goede intentie, maar helaas zie je plotseling overal winkelketens uit de grond gestampt worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef siddha het volgende:
[..]
[..]
Istanbul heeft heel veel lelijke gebouwen maar Istanbul zelf is een mooie stad alleen die ghettos ver buiten de centrum is zeg maar disturbing
Het openbaar vervoer is inderdaad super (afgezien van de drukte zo nu en dan..). Nu nog de metro-verbinding tussen Aksaray en Taksim/Sishane...quote:Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze willen dat aanpakken met 'kentsel dönüşüm'. Op zich een goede intentie, maar helaas zie je plotseling overal winkelketens uit de grond gestampt worden.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik blij verrast was met de voortgang bij het openbaar vervoer (was er een paar jaar niet geweest).
Ik vind dat TOKI te veel sovjet unie achtige appartementen eruit stampt, die waarschijnlijk na een economische malaise zullen verminderen en het beeld vernietigen. Ietwat afgelegen stuk grond met dan 3/4 van zulke gebouwen erop, terwijl er niks word gedaan aan de omgeving. Waarom niet meter voor meter alles opknappen?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze willen dat aanpakken met 'kentsel dönüşüm'. Op zich een goede intentie, maar helaas zie je plotseling overal winkelketens uit de grond gestampt worden.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik blij verrast was met de voortgang bij het openbaar vervoer (was er een paar jaar niet geweest).
Misschien blijft de economie wel gewoon stabiel en worden de winkelcentra alleen maar drukker.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Een groot deel van die winkelcentra gaan leeg staan wanneer de economie tegen gaat zitten en ook Turken steeds meer online kopen... zonde inderdaad.
Meer groen zou ik graag zien, helaas is vaak niet haalbaar.
Stabiel? wellicht, maar die kans lijkt mij niet zo groot.quote:[im[quote]Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien blijft de economie wel gewoon stabiel en worden de winkelcentra alleen maar drukker.
Gebaseerd op? Vraag ik me serieus af.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stabiel? wellicht, maar die kans lijkt mij niet zo groot.
De komende twintig jaar ga je toch wel weer ups en downs zien lijkt mij, daarnaast is druk niet altijd kopen, kopen, kopen... maar vaak kijken, kijken, niet kopen
Oude topics doorlezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/yeahshesquats
Oeh, via "user-stats" op http://piles.nl/fok/ is het mogelijk om het postaantal van iedereen op te zoeken. Later maar even uitbreiden.quote:
Agreed, en dan niet op z'n Turks met drie halve grasveldjes en wat verdwaalde bomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Een groot deel van die winkelcentra gaan leeg staan wanneer de economie tegen gaat zitten en ook Turken steeds meer online kopen... zonde inderdaad.
Meer groen zou ik graag zien, helaas is vaak niet haalbaar.
Die appartementen zijn omringt met groen, toch? Maar wel op de manier waarop jij het beschrijft, geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef expans het volgende:
[..]
Agreed, en dan niet op z'n Turks met drie halve grasveldjes en wat verdwaalde bomen.
Gewoon zoals hier, dik park van paar km2 midden in de stad etc.
3e brug, nieuw vliegveld, hogesnelheidslijn, nieuw doorvoerkanaal. Lijkt mij allemaal gezonde investeringen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:40 schreef Unlabeled het volgende:
Zolang de meest tokkie Turken de mogelijkheid krijgen om tig creditcards te gebruiken terwijl ze geeneens (vast en redelijk) inkomen hebben blijft de Turkse economie één grote bubbel die vroeg of laat zal barsten. Vooral de 'vermaterialisering' van de Turkse samenleving zal dit traject doen versnellen. Te vergelijken met de wereldwijde financiële crisis van 2008, maar dan op nationale schaal.
That being said... de Turkse mentaliteit (lees: de regering) focust zich op de korte termijn zoals WammesWaggel dat zegt. En dit is altijd zo geweest. De regering zou zich bezig moeten houden met duurzame investeringen en zich tevens niet alleen concentreren rond Istanbul, Izmir en Ankara. Mijn ouders komen oorspronkelijk uit het noord westelijk gedeelte van Turkije (redelijk dichtbij het hoofdstad en Istanbul voor Turkse begrippen), maar man wat is het daar achtergesteld zeg. Kan me bijna niet voorstellen hoe erg het dan in het oosten moet zijn.
Ankara heeft 4-6 ultra grote parken. Lopend doe je er 3 uur over schat ik, echt huge. Verder hebben veel wijken een eigen kleinere park.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die appartementen zijn omringt met groen, toch? Maar wel op de manier waarop jij het beschrijft, geloof ik.
Turken kunnen niet met luxe zaken als een park omgaan. Vaak een klein parkje tegengekomen in Turkije waar dan simpelweg niet voor is gezorgd en zelfs slecht mee omgegaan is. Om maar niet te spreken over het afval...
Je kunt veel zeggen over Nederlanders, maar algemeen genomen gaan ze hier veel beter om met de omgeving. In Turkije worden er geen fucks gegeven, ze verwachten wel dat de overheid het oplost en schoonhoudt.
Kernwapens waarvoor? Wat zou dat toevoegen (behalve dat Turkije dan bij een select groepje hoort)?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef expans het volgende:
Ik denk trouwens dat Erdo en co langzaamaan de weg open willen stellen voor kernwapens.
Centrale(s) bouwen icm Japan, samenwerken met Pakistan om nukes te fiksen.
Omdat er dan geen reden voor is?quote:Alleen als Iran ze niet krijgt, krijgen wij ze ook nooit.
Volgens mij is Ankara een uitzondering hierop, mocht ik de getallen van de officiële cijfers geloven. Ik weet echter niet of deze cijfers ook kloppen, met name of burgers hier daadwerkelijk iets van merken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ankara heeft 4-6 ultra grote parken. Lopend doe je er 3 uur over schat ik, echt huge. Verder hebben veel wijken een eigen kleinere park.
Als Ankara het kan, waarom zouden andere steden het niet kunnen en volgen?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is Ankara een uitzondering hierop, mocht ik de getallen van de officiële cijfers geloven. Ik weet echter niet of deze cijfers ook kloppen, met name of burgers hier daadwerkelijk iets van merken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als Ankara het kan, waarom zouden andere steden het niet kunnen en volgen?
Ankara heeft echt veel groen, ok niet vergelijkbaar met NL maar dat is ook logisch.
quote:Kişi başına düşen yeşil alan
İZMİR 5.13 metrekare
ANKARA 18 metrekare
İSTANBUL 6.4 metrekare
http://www.ntvmsnbc.com/id/25360356/ / 2012
Dat zijn zeker de goede dingen, maar ik merk ook dat men materialistischer is geworden zoals Unlabeled dat al zei.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
3e brug, nieuw vliegveld, hogesnelheidslijn, nieuw doorvoerkanaal. Lijkt mij allemaal gezonde investeringen.
Zelfs in ons dorp (paar honderd inwoners) leggen ze nu verharde wegen. Afgelopen tientallen jaren is dit nooit gebeurd.
Brah dit zijn echt die argumenten die alle AKP stemmers opnoemen; niks mis mee maar dit is allemaal korte termijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
3e brug, nieuw vliegveld, hogesnelheidslijn, nieuw doorvoerkanaal. Lijkt mij allemaal gezonde investeringen.
Zelfs in ons dorp (paar honderd inwoners) leggen ze nu verharde wegen. Afgelopen tientallen jaren is dit nooit gebeurd.
Regionale kracht.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kernwapens waarvoor? Wat zou dat toevoegen (behalve dat Turkije dan bij een select groepje hoort)?
Het is wel zonde dat er geïnvesteerd wordt in kernenergie. Begrijpelijk (korte termijn), maar Fukushima laat zien dat zelfs Japan (die op dat gebied zoveel meer kennis en ervaring heeft) niet kan garanderen dat het goed blijft gaan.
[..]
Omdat er dan geen reden voor is?
Hoezo AKP erbij betrekken? Maakt toch niet uit wie het doet, het gaat er om dat het gebeurd en dat mag best gezegd worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:34 schreef expans het volgende:
[..]
Brah dit zijn echt die argumenten die alle AKP stemmers opnoemen; niks mis mee maar dit is allemaal korte termijn.
Standaardargument wat ik hoor is; ''eskiden seker bulamiyorduk, mazut yoktu, onun icin sirada bekliyorduk'' etc.
Alleen denken ze niet van, wat als het weer zo slecht gaat, waarom spelen we daar nu al niet op in?
Kijk wat er in 2008 is gebeurd, kijk wat er in Nederland is gebeurd met alle woningen..
Als dat in Turkije gebeurt, icm creditcardschulden zijn mensen zwaar de lul. Vooral omdat ze daar gewend zijn om zelfs artikelen van 30 TL met taksit betalen.
En dat vliegveld he, prachtig dat er word ingespeeld op zulke resultaten maar is het echt nodig? Kunnen ze niet beter de efficiëntie verhogen van de andere twee dmv renovaties? Ik heb het gevoel dat er minder naar zulke dingen word gekeken en meer naar ''kijk ons eens dingen bouwen''.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo AKP erbij betrekken? Maakt toch niet uit wie het doet, het gaat er om dat het gebeurd en dat mag best gezegd worden.
Ornek ver, wat zou je meer willen zien?
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
http://similarminds.com/leader.html.
Wat is het resultaat bij jullie? Ik maak 'm vanavond wel.
Je lijkt net Wilders, alles is fout alles is verkeerd maar zelf niet opnoemen wat wel beter zou zijn zelf niet met oplossingen komen. Ja makkelijk roepen minder corruptie. Dan roep ik, Turkije moet rijker worden, makkelijk he, maar hoe dat zoeken ze maar uit. Lekker simpel ben je.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:45 schreef expans het volgende:
[..]
En dat vliegveld he, prachtig dat er word ingespeeld op zulke resultaten maar is het echt nodig? Kunnen ze niet beter de efficiëntie verhogen van de andere twee dmv renovaties? Ik heb het gevoel dat er minder naar zulke dingen word gekeken en meer naar ''kijk ons eens dingen bouwen''.
Sws geen corruptie, tis nu van ''olsun soysunlar, en azindan birsey yaparak soyuyorlar bizi'
Dat vliegveld is met het oog op de toekomst wel nodig man. Turkije/Istanbul kan dan echt een hub zijn tussen Europa en Azië.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:34 schreef expans het volgende:
[..]
En dat vliegveld he, prachtig dat er word ingespeeld op zulke resultaten maar is het echt nodig? Kunnen ze niet beter de efficiëntie verhogen van de andere twee dmv renovaties? Ik heb het gevoel dat er minder naar zulke dingen word gekeken en meer naar ''kijk ons eens dingen bouwen''.
Gaaf om te zien, terwijl Europese luchthavens groeien met 1-3% groeit Istanbul Ataturk met ruim 20%.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vliegveld is met het oog op de toekomst wel nodig man. Turkije/Istanbul kan dan echt een hub zijn tussen Europa en Azië.
Er is sowieso hevig geïnvesteerd in luchtvaart. Van 21,3 miljoen in 2006 (Istanbul Atatürk) naar 37,3 miljoen in 2011 naar 45 miljoen in 2012.
Zo'n sterkte positie maakt Turkije alleen maar sterker. En zo trek je ook de macht weg bij Europese luchthavens zoals Heathrow, Frankfurt en Schiphol.
9 vragen gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
http://similarminds.com/leader.html.
Wat is het resultaat bij jullie? Ik maak 'm vanavond wel.
Tot en met 2010 kwam er geen enkele Turkse luchthaven voor in de top 30 van de wereld. Vervolgens zijn we in twee jaar zijn van positie 30 naar positie 20 gestegen en het zal me ook niet verbazen als we in 2013 ook een aantal plekken zijn gestegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaaf om te zien, terwijl Europese luchthavens groeien met 1-3% groeit Istanbul Ataturk met ruim 20%.
Moeder Theresaquote:
Hmm ik zal maar nog een keer doen, ingehaald worden in wreedheid door een meisje is ergquote:
Hahaha. Ik ben zeker geen moeder Theresaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Hmm ik zal maar nog een keer doen, ingehaald worden in wreedheid door een meisje is erg![]()
Dan heb je op FOK! duidelijk een andere persoonlijkheid dan IRL.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben Moedertje T. 45 vragen. Wist 't wel.
Hoewel ik mijzelf eerst als Adolf had ingeschat, we hebben beiden een aversie richting iets.
Kari gibi laf atmasana durmadan.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je op FOK! duidelijk een andere persoonlijkheid dan IRL.
quote:
En wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kari gibi laf atmasana durmadan.
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef zarGon het volgende:
http://diplomacy.skewl.net/board.php?gameID=4#gamePanel
Nog maar één persoon nodig. Iemand zin en/of trek?.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
fuuu...
Verkeerde kaart gekozen. Even opnieuw..
Ze was blijkbaar niet zo 'heilig'.quote:
quote:Dubieuze zorg voor de zieken
Voordat Moeder Teresa stierf opende ze 517 ‘homes for the dying’ in 100 verschillende landen. Tweederde van de armen en zieken die hier welkom waren, hoopte er behandeld te worden door een arts. Het andere deel lag op sterven zonder dat zij hier de passende zorg bij kregen. Artsen bezochten de huizen en zagen een groot gebrek aan hygiëne en ongeschikte omstandigheden. Er was een tekort aan echte zorg, onvoldoende voeding en er waren geen pijnstillers. Dit kwam echter niet door gebrek aan geld, want de stichting van Moeder Teresa kreeg honderden miljoenen dollars. Het probleem was eerder de opvatting van de ‘vredestichtster’. “Er is iets moois in het zien van de armen die hun lot accepteren, om te lijden zoals de Passie van Christus. De wereld verkrijgt veel van hun leed,” was haar antwoord op de kritiek, geciteerd door atheïstische journalist en schrijver Christopher Hitchens. Zelf kreeg ze aan het eind van haar leven zorg in een modern Amerikaans ziekenhuis.
Twijfelachtige politiek en vreemde boekhouding
Hoe gul ze was met haar gebeden, zo gierig was ze met de miljoenen van haar stichting. Bij de vele overstromingen in India of de explosie van een pesticidenfabriek in Bhopal bood ze tal van gebeden en gedenkpenningen van de Heilige Maagd aan, maar geen directe of monetaire hulp. En dat terwijl ze moeiteloos de hoogste Franse ere-onderscheiding ontving en subsidie aannam van ex-dictator Duvalier in Haïti. Miljoenen werden overgemaakt naar rekeningen van de OMN die grotendeels geheim werden gehouden. “Gezien het zuinige beheer van Moeder Teresa, kan men zich afvragen waar de miljoenen dollars voor de meest armen onder de armen gebleven zijn,” zegt Larivée.
http://www.scientias.nl/m(...)ve-een-heilige/81568
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://diplomacy.skewl.net/board.php?gameID=5
Join deze. Ik cancel die andere.
is ze nu niet officieel een heilige ?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze was blijkbaar niet zo 'heilig'.
[..]
iintro http://diplomacy.skewl.net/intro.phpquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Hoe werkt dit spel eigenlijk?
Love, peace & rock and rollquote:
thanks!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
iintro http://diplomacy.skewl.net/intro.php
Naja, alleen dit onderzoek maakt haar niet officieel een niet-heilige.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef siddha het volgende:
[..]
is ze nu niet officieel een heilige ?
Hmmm, ik zat te denken wie ik als een heilige zou benoemen niet veel namen maarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja, alleen dit onderzoek maakt haar niet officieel een niet-heilige.
Ataturk als heilige?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef siddha het volgende:
[..]
Hmmm, ik zat te denken wie ik als een heilige zou benoemen niet veel namen maar
Albert Einstein
Albert Schweitzer
Leonardo da Vinci
Giordano Bruno
en ja met al zijn "fouten"Mustafa Kemel Ataturk
twee duitsers twee italianen en een Turken ja ook alleen maar mannen
Heel simpel zonder hem geen Turkije en hadden we grieks als voertaal maar hij heeft turkije kans gegeven om te bloeien zoals in vroegere tijden en niet in middeleeuwse manier, nee als een seculiere republiek met islam als hoofdgeloof, in welke andere islamitische landen zie je het zelfde?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ataturk als heilige?Explain. Please.
Vertel eens, waarom ben je zo trots op de huidige Turkije? Wat is er precies zo seculier aan Turkije at the moment?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef siddha het volgende:
[..]
Heel simpel zonder hem geen Turkije en hadden we grieks als voertaal maar hij heeft turkije kans gegeven om te bloeien zoals in vroegere tijden en niet in middeleeuwse manier, nee als een seculiere republiek met islam als hoofdgeloof, in welke andere islamitische landen zie je het zelfde?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef siddha het volgende:
[..]
Heel simpel zonder hem geen Turkije en hadden we grieks als voertaal maar hij heeft turkije kans gegeven om te bloeien zoals in vroegere tijden en niet in middeleeuwse manier, nee als een seculiere republiek met islam als hoofdgeloof, in welke andere islamitische landen zie je het zelfde?
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]___________________________________________!
Ik kijk niet naar Turkije met de ogen van een AKP er maar als je de bigger picture bekijkt zie je dat Turkije nog in een groei proces ziet en dat religie en democratie nog aan elkaar moeten wennen. Ik zie Erdogan dan ook niet meer dan een obstakel is voor het verdere intregratie van vrijheid, wetenschap en economie Denk je dat Erdogan zal lukken dat Turkije een theocratie wordt? Nee want de Turkse volk is in mijn ogen slimmer dan dat. fuck Iran, SA en al die landen waar wij dus er niet op moeten lijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom ben je zo trots op de huidige Turkije? Wat is er precies zo seculier aan Turkije at the moment?
Hoe is Turkije precies gegroeid?
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]___________________________________________!
Mijn opa heeft in de westen(Trakya) gevochten en ja ataturk is een heiligequote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vatan, millet en Sakarya, toch?
Groeiproces? For real? Wat is er beter dan, let's say, 20 jaar geleden?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Turkije met de ogen van een AKP er maar als je de bigger picture bekijkt zie je dat Turkije nog in een groei proces ziet en dat religie en democratie nog aan elkaar moeten wennen. Ik zie Erdogan dan ook niet meer dan een obstakel is voor het verdere intregratie van vrijheid, wetenschap en economie Denk je dat Erdogan zal lukken dat Turkije een theocratie wordt? Nee want de Turkse volk is in mijn ogen slimmer dan dat. fuck Iran, SA en al die landen waar wij dus er niet op moeten lijken
Jij hebt geen idee waar jouw rahmetlik opa voor heeft gevochten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Mijn opa heeft in de westen(Trakya) gevochten en ja ataturk is een heilige
en jij welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee waar jouw rahmetlik opa voor heeft gevochten.
Dan ben jij bevooroordeeld, mijn opa was een bekende atheist in zijn tijd en ja hij heeft voor een seculiere land gevochten misschien moet jij de discussies volgen wat onderde jong turken gevoerd werd, het was zelfs zo dat er zelfs joden en christenen in die groep zaten jij moet wel eerst de geschiedenis goed leren!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In ieder geval weet ik dat jouw opa niet voor een seculiere staat heeft gevochten
Zonder Ataturk geen Turkije, wat snap je van de antwoord niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Groeiproces? For real? Wat is er beter dan, let's say, 20 jaar geleden?
Ik doelde niet eens op Erdogan btw. Ik doelde op Ataturk. Wat heeft hij bereikt?
Oh goodie. Tis er zo een. Zeker Turkse vlag op je rug als tattooquote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Zonder Ataturk geen Turkije, wat snap je van de antwoord niet?
Ah, dan neem ik rahmetlik terug, voor mijn part was je opa een Shintoist, als je deel neemt aan een leger wat strijd voor de preservatie van het kalifaat en sultanaat, dan mag je misschien denken dat je eigen opvattingen een rol spelen in de geleverde strijd, maar uiteindelijk ging het om wat Ataturk in het geheim plande, dat je opa en Ataturk vergelijkbare opvattingen had, is niets meer dan toeval.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan ben jij bevooroordeeld, mijn opa was een bekende atheist in zijn tijd en ja hij heeft voor een seculiere land gevochten misschien moet jij de discussies volgen wat onderde jong turken gevoerd werd, het was zelfs zo dat er zelfs joden en christenen in die groep zaten jij moet wel eerst de geschiedenis goed leren!
Shintoisme is een mooie geloof, enja hij is rahmetlik, een beetje beschamend wat je nu zegtquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, dan neem ik rahmetlik terug, voor mijn part was je opa een Shintoist, als je deel neemt aan een leger wat strijd voor de preservatie van het kalifaat en sultanaat, dan mag je misschien denken dat je eigen opvattingen een rol spelen in de geleverde strijd, maar uiteindelijk ging het om wat Ataturk in het geheim plande, dat je opa en Ataturk vergelijkbare opvattingen had, is niets meer dan toeval.
Je dwaalt van het onderwerp, zelfs Ataturk heeft in zijn eigen memoires gezegd dat hij zijn ware motieven geheim hield tot hij alle touwtjes in handen had, over de geschiedenis gesproken, lees je in.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Shintoisme is een mooie geloof, enja hij is rahmetlik, een beetje beschamend wat je nu zegt
Iran is alleen maar zo omdat het de regering een kans geeft om de bevolking in bedwang te houden en zich te verzetten tegen inmenging van buitenaf.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Turkije met de ogen van een AKP er maar als je de bigger picture bekijkt zie je dat Turkije nog in een groei proces ziet en dat religie en democratie nog aan elkaar moeten wennen. Ik zie Erdogan dan ook niet meer dan een obstakel is voor het verdere intregratie van vrijheid, wetenschap en economie Denk je dat Erdogan zal lukken dat Turkije een theocratie wordt? Nee want de Turkse volk is in mijn ogen slimmer dan dat. fuck Iran, SA en al die landen waar wij dus er niet op moeten lijken
tirbiyesizquote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Burada ama oruspu kari gibi erkek doldu
Zeker in Nederland geboren, maar mijn Allah is gelukkig niet jouw allah.dus nee. En denk je toen Istanbul bezet was dat die mensen voor kalifaat gevochten hebben? Get real! Die mensen vochten om hun zelf en hun families te redden en niet ottomaanse rijk of de kalifaat te redden en ja vooral die mede moslims (arabieren) hebben de turken verraden daar hadden ze die seculieren er niet voor nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je dwaalt van het onderwerp, zelfs Ataturk heeft in zijn eigen memoires gezegd dat hij zijn ware motieven geheim hield tot hij alle touwtjes in handen had, over de geschiedenis gesproken, lees je in.
Waarom, van wie dient hij rahmet te krijgen, van Allah?
Nee en zo extreem ben ik niet hoor maar ik heb jaren in Turkije gewoond en heb daar veel mee gemaakt.Als je niet ziet hoe Turkije veranderd is de laatste 50 jaar, nou jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh goodie. Tis er zo een. Zeker Turkse vlag op je rug als tattoo
Vermoedelijk verwar je 'Ilah' / 'tanri' met Allah, er is maar een Allah, in de Islam in ieder geval, dit verwarren is typerend voor kemalisten, maar goed. Je moet Ataturks(!) Balikesir Hutbesi eens terug lezen, daarin zegt hij zelf als leider(!) van de strijdkrachten dat ze voor het Kalifaat strijden. De Turkse republiek is pas in 1928 een seculiere staat geworden, zo een 5 jaar nadat Lausanne al was getekend.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Zeker in Nederland geboren, maar mijn Allah is gelukkig niet jouw allah.dus nee. En denk je toen Istanbul bezet was dat die mensen voor kalifaat gevochten hebben? Get real! Die mensen vochten om hun zelf en hun families te redden en niet ottomaanse rijk of de kalifaat te redden en ja vooral die mede moslims (arabieren) hebben de turken verraden daar hadden ze die seculieren er niet voor nodig
I agree to disagreequote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vermoedelijk verwar je 'Ilah' / 'tanri' met Allah, er is maar een Allah, in de Islam in ieder geval, dit verwarren is typerend voor kemalisten, maar goed. Je moet Ataturks(!) Balikesir Hutbesi eens terug lezen, daarin zegt hij zelf als leider(!) van de strijdkrachten dat ze voor het Kalifaat strijden. De Turkse republiek is pas in 1928 een seculiere staat geworden, zo een 5 jaar nadat Lausanne al was getekend.
20 jaar geleden waren de OEH PAS OP ISLAM GEVAAR REN WEG mongolen aan de macht.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee en zo extreem ben ik niet hoor maar ik heb jaren in Turkije gewoond en heb daar veel mee gemaakt.Als je niet ziet hoe Turkije veranderd is de laatste 50 jaar, nou ja
Degene die aan de macht komt onderdrukt de rest. Vicieuze cirkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
20 jaar geleden waren de OEH PAS OP ISLAM GEVAAR REN WEG mongolen aan de macht.
En nu: OEH PAS OP MENSEN DIE ANDERS DAN WIJ BIDDEN/GELOVEN/KLEDEN mongolen aan de macht.
Graag iets er tussen in. Waarin iedereen wordt gerespecteerd en mensen met hoofddoekjes naar de universiteit konden, alevieten niet voor incesthoeren werden uitgemaakt, koerden hun taal konden spreken etc. Utopie, immers Turkije inwonenden moeten altijd gelijk hebben.
Nou, dit waren mijn 2 cents, daarmee mag je het doen.
Ik zou jouw perceptie niet kunnen veranderen jij ziet wat jij wilt zien, verder niets voor mij is 1923 het belangrijkste en ja Ataturk had veel tijd nodig om Turkije op te bouwen na de schandalige sultanaat/kalifaat beleid was het ook tijd om al die scherven bij elkaar te vegen. Als ik naar de uitkomst kijk heeft Hij dan ook een uitstekend werk afgeleverd anders is SA misschien wel een land voor jou?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarmee precies, is er een feitelijke onjuistheid in mijn post?
Van Turkije naar SA springen is ook weer zo extreem.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zou jouw perceptie niet kunnen veranderen jij ziet wat jij wilt zien, verder niets voor mij is 1923 het belangrijkste en ja Ataturk had veel tijd nodig om Turkije op te bouwen na de schandalige sultanaat/kalifaat beleid was het ook tijd om al die scherven bij elkaar te vegen. Als ik naar de uitkomst kijk heeft Hij dan ook een uitstekend werk afgeleverd anders is SA misschien wel een land voor jou?
Welke andere islamitische land is dan alternatief voor turkije?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef expans het volgende:
[..]
Van Turkije naar SA springen is ook weer zo extreem.
Dat jij niet wilt zien dat Ataturk een draaikont is kan ook niets aan doen, leunen op het Kalifaat tot hij alle touwtjes in handen heeft om ze vervolgens het land uit te gooien, op z'n minst hypocriet / oppertunistisch noemen, ongeacht de geslaagde / gefaalde resultaten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zou jouw perceptie niet kunnen veranderen jij ziet wat jij wilt zien, verder niets voor mij is 1923 het belangrijkste en ja Ataturk had veel tijd nodig om Turkije op te bouwen na de schandalige sultanaat/kalifaat beleid was het ook tijd om al die scherven bij elkaar te vegen. Als ik naar de uitkomst kijk heeft Hij dan ook een uitstekend werk afgeleverd anders is SA misschien wel een land voor jou?
Geen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef siddha het volgende:
[..]
Wleke andere islamitische land is dan alternatief voor turkije?
Maak jij je vorige discussie eerst eens af, meneer Wilders.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef expans het volgende:
[..]
Iran is alleen maar zo omdat het de regering een kans geeft om de bevolking in bedwang te houden en zich te verzetten tegen inmenging van buitenaf.
Kunnen wij nog weleens wat van leren.
Kan ik nu dan zeggen dat ik "agree to disagree"? trouwens heb je gelijk over SA maar ja ik wilde dan ook een theocratisch land noemen waar jij bv niet eens auto mag rijdenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat jij niet wilt zien dat Ataturk een draaikont is kan ook niets aan doen, leunen op het Kalifaat tot hij alle touwtjes in handen heeft om ze vervolgens het land uit te gooien, op z'n minst hypocriet / oppertunistisch noemen, ongeacht de geslaagde / gefaalde resultaten.
Saudi Arabie, is een kanker van de Islamitische wereld en dat doet niets af aan de discussie over Turkije.
Wat, is TS vrouw???quote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan ik nu dan zeggen dat ik "agree to disagree"? trouwens heb je gelijk over SA maar ja ik wilde dan ook een theocratisch land noemen waar jij bv niet eens auto mag rijden
Wat is er agree to disagree dan, ik heb het hier over historische feiten, niets meer niets minder, dat jij dat niet wilt accepteren, is niets meer dan historische feiten verwerpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan ik nu dan zeggen dat ik "agree to disagree"? trouwens heb je gelijk over SA maar ja ik wilde dan ook een theocratisch land noemen waar jij bv niet eens auto mag rijden
Dat tekentje zegt dat zij een vrouw is?quote:
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat tekentje zegt dat zij een vrouw is?
Wij zij eens dat wij niet eens zijn (vertaald) jij hebt over de manier van ataturk en hoe hij aan de macht is gekomen en ik heb over dat zonder Ataturk ook geen Turkije zou zijn geweest laat staan een sultanaat/kalifaat. Jij hebt over draaikonterij en ik heb over zijn standvastigheid. Jij hebt over zijn hypocrisie en ik heb over zijn waarachtigheid.jij hebt over zijn verraad enikheb over zijn toekomst visie enz.......quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er agree to disagree dan, ik heb het hier over historische feiten, niets meer niets minder, dat jij dat niet wilt accepteren, is niets meer dan historische feiten verwerpen.
En?quote:
Dat Ataturk het Kalifaat heeft gebruikt is een historisch feit, niet mijn mening, maar ook in zijn eigen bewoordingen. Draaikonterij en hypocrisie dat zijn mijn benoemingen van zijn daden daarna, prima, Ill take that, maar geen idee hoe jij mij zou noemen als ik Anaturk was en jij Sultana en dit overkwam jou.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef siddha het volgende:
[..]
Wij zij eens dat wij niet eens zijn (vertaald) jij hebt over de manier van ataturk en hoe hij aand de macht is gekomen en ik heb over dat Ataturk ook geen Turkije zou zijn geweest laat staan een sultanaat/kalifaat. Jij hebt over draaikonterij en ik heb over zijn standvastigheid. Jij hebt over zijn hypocrisie en ik heb over zijn waarachtigheid.jij hebt over zijn verraad enikheb over zijn toekomst visie enz.......
Je moeder.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Weissman het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Triggershot en een inwoner van Noord-Korea ?
transgender?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wat onderdelen wat normaliter een vrouw niet is gegund.
Neuh, zG., Julis, Xaban, JFM, Borte en Magnificent mogen best wel een grapje maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook al niet meer tegen een grapje
Serieus?quote:
Kan tochquote:
Oh wacht, dan log ik even in met m'n andere accountquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, zG., Julis, Xaban, JFM, Borte en Magnificent mogen best wel een grapje maken.
Haha.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh wacht, dan log ik even in met m'n andere account
Je avatar heeft me in war gebrachtquote:
Wie is het?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, gayer dan dat kan niet.
Het is wel creepyquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=633
Vertel (convoy).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Verloren van Ayça.. Maar ik heb nu wel door hoe 'convoy' werkt.
.
Iemand snel zin in een potje? Gewoon 1 vs. 1, Engeland vs. Turkije.
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/dna-test-nl-1/32625274quote:Onderzoek de afkomst van je voorouders bij DNA-test.nl (vanaf ¤ 99,99/1 pers.)
Er werd gezien hoe een oude man ging fappen en dat werd deels vastgelegd...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef zarGon het volgende:
NWS / Voel je je begluurd? Misschien is dat ook zo..
Auch..
Is dat nou alleen als je je camera aan laat staan ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef zarGon het volgende:
NWS / Voel je je begluurd? Misschien is dat ook zo..
Auch..
Alleen onbeveiligde cams.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat nou alleen als je je camera aan laat staan ?
Of kunnen ze tegenwoordig hackers ofzo ook al je camera aanzetten.....
1:Onbeveiligde cams?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef expans het volgende:
[..]
Alleen onbeveiligde cams.
Alleen soms was het fucking creepy want dan zag je een camera gericht op een babybedje in het donker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef expans het volgende:
[..]
Gewoon security cams (simpele) ergens opgehangen, alleen het bedrijf erachter die de software leverde had een fout oid, of mensen waren te lui om het te beveiligen. Je had zo'n site kon je kiezen uit camera's overal op de wereld...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe zou het afgelopen zijn met MT en meneer Snor? Çok merak ettim...
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laf atmasaydiniz kiza hersey devam edecektiiiiii
quote:Virgin boy eggs or tong zi dan (Chinese: 童子尿煮鸡蛋; pinyin: Tóngzǐ Niào Zhǔ Jīdàn) are a traditional delicacy of Dongyang, China made by cooking eggs in urine collected from young boys. Every year in early spring time, the urine of prepubertal school boys preferably under 10 years is collected and boiled with eggs and sold for 1.50 yuan, around twice the price of a regular boiled egg. Dongyang residents believe "the eggs decrease body heat, promote better blood circulation and just generally reinvigorate the body." In 2008, Dongyang recognized the eggs as "local intangible cultural heritage."
http://en.wikipedia.org/wiki/Virgin_boy_egg
Sorry, ik ben bezig met mijn scriptie, dus ik kan niets kansloos hier blijven hangenquote:
Vanwaar dat gezichtje ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33623&type=2&theater
Stond een tijdje geleden al in dit topic.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe je biologie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had een 7 voor mn herkansingen van Neurologie. Ging dus beter dan verwacht!@
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cool!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nee ik denk gewoon iemand die daar op die pagina rondhangt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, goed gedaan met al die gebaartjes en het haten op anderen, lief bij mama spelen maar ondertussen....![]()
Is dit een bekende actrice?
Ja die hehe. Maar het ging echt niet zoals ik in gedachten had. Zat steeds te zuchten en binnensmonds te vloeken, kreeg ik te horen van de gast die naast me zat haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cool!
De herkansing waarvan je dacht dat je die had verprutst?Zoja, blijkt maar weer eens dat ik (terecht) meer vertrouwen heb in een persoon dan die persoon zelf.
quote:Beste leden,
Vanaf heden hebben we ons beleid aangepast. We willen geen leden meer die jonger dan 14 jaar zijn en leden die ouder dan 27 jaar zijn.
Profielen zonder foto's zullen ook verwijderd worden als we vermoedens hebben dat deze zijn van personen ouder dan 27 of jonger dan 14 jaar zijn.
Ook als je bijvoorbeeld 26 bent en je lijkt ouder dan je leeftijd, wordt je profiel ook verwijderd. Deze leden zijn het ons verplicht om dit aan ons te bewijzen indien wij het vragen.. Geen bewijs? Geen profiel ! Wel bewijs? Dan halen we je profiel terug!
Tevens willen wij nog het volgende benadrukken. Wij gaan geen waarschuwingen meer geven, 1 overtreding is een verwijdering!
Veel leden denken dat wij scheidsrechters zijn met gele kaarten, maar dat zijn we dus niet.
Ik hoop op jullie begrip!
met vriendelijke groet,
TurkishPlace beheer
Fijn dat je het toch hebt gehaald!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die hehe. Maar het ging echt niet zoals ik in gedachten had. Zat steeds te zuchten en binnensmonds te vloeken, kreeg ik te horen van de gast die naast me zat haha.
Wtf doe jij op die site?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al die Turkse vrouwen van boven de 21 die ze verwijderen voelen zich meteen stokoud![]()
Dat is die peetsj op facebook van dat filmpje met dat grappige Turkse meisje uit die link van Yuri_Boyka en ik wilde slechts kijken of er nog meer van warenquote:
Yesss. Bedankt voor het vertrouwen trouwens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fijn dat je het toch hebt gehaald!
haha, dat is wat ik soms doe.quote:
Beetje vals, datquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
haha, dat is wat ik soms doe.
weet je wel, dan komen mensen hele verhalen aanhangen, dan zeg ik gewoon "duuuussss?" of als ik echt zin hebt om irritant te doen zeg ik "haha leuk, ja, duuuusss?"
dus is synoniem voor ergo weet je
je kreeg er vast de zenuwen vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Peptalkquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yesss. Bedankt voor het vertrouwen trouwens.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:06 schreef zarGon het volgende:
R&P / tattoo meisje
kijk mij lol hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |