SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeilijk he begrijpend lezenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=who+is+john+galt+%3F
quote:
Ik ken je maar met je oude nickname denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Adam Smith, Wealth of Nations
[..]
Zou het knap vinden als je je die nog herinnert.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ken je maar met je oude nickname denk ik
IHVK of Betuagenus?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou het knap vinden als je je die nog herinnert.
En jij?quote:
Je bent toch niet Min-e?quote:
volgens mij wilde je net een post quoten en werd dat per ongeluk een TRquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
Ik had zo veel leuke discussies hier, heeft mijn ogen geopend wat betreft de turken die WEL actief zijn, boeken lezen, anders durven zijn e.d.
Ik ben een digibeet, je hebt me doorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij wilde je net een post quoten en werd dat per ongeluk een TR
Helaas ervaar ik het andersquote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
Ik had zo veel leuke discussies hier, heeft mijn ogen geopend wat betreft de turken die WEL actief zijn, boeken lezen, anders durven zijn e.d.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een digibeet, je hebt me door
Opa vertelt....quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef siddha het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Dammmmmmnnnnn ouwe!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef siddha het volgende:
Het is wel frustrerend dat jullie mij wel kennen en ik jullie niet maar yep ik ben nu 42 en de laatste keer dat ik hier vertoefde was ik 38
Ik heb niet de prettige ervaringen die jij hebt met de Turken hierquote:
wuuutquote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef siddha het volgende:
Het is wel frustrerend dat jullie mij wel kennen en ik jullie niet maar yep ik ben nu 42 en de laatste keer dat ik hier vertoefde was ik 38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |