Maar jullie PSV supporters nemen we al een tijdje niet meer serieus.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo denken wij PSV supporters over Fischer. Behalve dat we dat dan geen goeie speler vinden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Iedereen behalve Anouk en Babiche mag gaan
Verder vind ik vrouwenvoetbal niet interessant
Oh. Dat vind ik nou echt jammer om te horen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Maar jullie PSV supporters nemen we al een tijdje niet meer serieus.
Die maakt er wel eentje zondagquote:Op maandag 13 januari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo denken wij PSV supporters over Fischer. Behalve dat we dat dan geen goeie speler vinden.
Ik moest wel lachen. Maar Fischer gaat 2x scorenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kans acht ik aanwezig ja. Ik denk dan ook dat wij volledig de boot in gaan. Ajax is natuurlijk getergd na die schertsvertoning eerder dit seizoen en hij lijkt me iemand die zich persoonlijk in zijn eer aangetast voelt en daardoor een wereldpartij speelt.quote:
3-1quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kans acht ik aanwezig ja. Ik denk dan ook dat wij volledig de boot in gaan. Ajax is natuurlijk getergd na die schertsvertoning eerder dit seizoen en hij lijkt me iemand die zich persoonlijk in zijn eer aangetast voelt en daardoor een wereldpartij speelt.
Wat denk jij dat het wordt?
Moge de beste winnen. En dat zal Ajax in dit geval wel zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Maar Fischer gaat 2x scoren
Ik ben bang dat het nog afgetekender wordt. Kans die PSV maakt is dat Moisander weer een complete off-day heeft en dat Poulsen speelt.quote:
Ik hoop het wel maar Ajax heeft toch ook veel kansen nodig om er 1 te maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog afgetekender wordt.
Poulsen zal vast niet spelen. Blind is de eerste CVM en Poulsen de tweede, en Boilesen is de eerste en Riedewald tweede linksback.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog afgetekender wordt. Kans die PSV maakt is dat Moisander weer een complete off-day heeft en dat Poulsen speelt.
Dat is al jaren zo. Spelers van de modaalste clubs rossen en bal er met alles wat ze hebben in als ze een kans krijgen, maar (oa) supertalent Fischer ramt alles naast en overquote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar Ajax heeft toch ook veel kansen nodig om er 1 te maken.
Als het meezit en ze maken er binnen een kwartier 2 dan kan nog wel leuk worden maar als ze wel creëren en niet afmaken wordt het een hele moeizame middagquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Spelers van de modaalste clubs rossen en bal er met alles wat ze hebben in als ze een kans krijgen, maar (oa) supertalent Fischer ramt alles naast en over.
Poulsen heeft toch aardig veel gespeeld eerste seizoenshelft?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Poulsen zal vast niet spelen. Blind is de eerste CVM en Poulsen de tweede, en Boilesen is de eerste en Riedewald tweede linksback.
Wij zijn helaas compleet aangewezen op de grillen van één speler.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het meezit en ze maken er binnen een kwartier 2 dan kan nog wel leuk worden maar als ze wel creëren en niet afmaken wordt het een hele moeizame middag
Inderdaad maar dat kwam omdat Boilesen niet beschikbaar was voor de lb positiequote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poulsen heeft toch aardig veel gespeeld eerste seizoenshelft?
Ik verwacht een afwachtend PSV dat hoopt op een counter zoals vroegah, alleen hebben ze nu die kwaliteit niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij zijn helaas compleet aangewezen op de grillen van één speler.
In Eindhoven wisten ze er eerder dit seizoen wel raad mee. Uit in Rotterdam ging het helemaal mis.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht een afwachtend PSV dat hoopt op een counter zoals vroegah, alleen hebben ze nu die kwaliteit niet echt.
Ja dat was onverwacht, ik denk dat de scherpte er nu wel is.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Eindhoven wisten ze er eerder dit seizoen wel raad mee. Uit in Rotterdam ging het helemaal mis.
Het zou apart zijn als de scherpte er nu niet is.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was onverwacht, ik denk dat de scherpte er nu wel is.
Gras is groen, 11 tegen 11, alles kan gebeuren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het meezit en ze maken er binnen een kwartier 2 dan kan nog wel leuk worden maar als ze wel creëren en niet afmaken wordt het een hele moeizame middag
Leek me wel goed juist om ze te onderschatten.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat PSV onderschatten het domste is wat je kan doen.
Ja, ze hebben een hele kutte periode gehad, maar het is natuurlijk geen totaal kwaliteitsloos team.
Zo zie je toch dat Heatwave er net wat meer kijk op heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Leek me wel goed juist om ze onderschatten.
Snap ook niet waar het vandaan komt dat Ajax dit zomaar even wint.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat PSV onderschatten het domste is wat je kan doen.
Ja, ze hebben een hele kutte periode gehad, maar het is natuurlijk geen totaal kwaliteitsloos team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |