quote:Op maandag 13 januari 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
PSV is toch ook gewoon comedy joh?
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 13 januari 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer. Vrouwenvoetbal kan me niet boeien maar ik plaats haar wel onder de categorie 'lekker'.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ging even over PSV. Niet zo moeilijk doen. (leed)Vermaak over de tegenstander hoort er ook gewoon bij.quote:
Knikkende knietjes allesquote:
quote:
De platte kar kan van stal ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar het is gewoon normaal hoor.
Winterbandjes eronder alles. Hollakidee.quote:
Nee, die trapt er in blessuretijd bij een 1-0 achterstand nog effe twee inquote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig hebben jullie Riedewald, die speelt hem er wel uit.
Depay kan dan wel de middag van z'n leven hebben tegen Van Rhijnquote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig hebben jullie Riedewald, die speelt hem er wel uit.
Ja lekker. Van Rhijn opzoeken en voorbij, wachten tot hij weer bijgesloten is en dan van 40 meter op goal schieten. Dat gaat hem worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Depay kan dan wel de middag van z'n leven hebben tegen Van Rhijn
Bij Depay is het altijd 50/50, met Cilesen op goal gaan er kols vallen zeg ik je.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja lekker. Van Rhijn opzoeken en voorbij, wachten tot hij weer bijgesloten is en dan van 40 meter op goal schieten. Dat gaat hem worden.
Tenzij hij die bal er dan wel inschiet. Vind het wel een goeie speler, alleen een vreselijk mannetjequote:Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja lekker. Van Rhijn opzoeken en voorbij, wachten tot hij weer bijgesloten is en dan van 40 meter op goal schieten. Dat gaat hem worden.
Zo denken wij PSV supporters over Fischer. Behalve dat we dat dan geen goeie speler vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij hij die bal er dan wel inschiet. Vind het wel een goeie speler, alleen een vreselijk mannetje
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo denken wij PSV supporters over Fischer. Behalve dat we dat dan geen goeie speler vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |