Nou, dan heeft hij dat probleem even grondig opgelost.... nu hebben ze geen van beiden.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Ulx het volgende:
Bij vechtscheidingen heb je als man meestal het nakijken. Nou weet ik niet wat er is gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat moeder de vrouw het financiële afhandelen heeft gekoppeld aan het door de vader kunnen zien van de kinderen. En als je kinderen daarvoor gebruikt kunnen vaders door het lint gaan. Vooral omdat rechters toch eerder geneigd zijn te redeneren dat de kinderen hun moeder eerder nodig hebben dan hun vader.
En dan komt zijn heks-vrouw langs......quote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat in combinatie met een torenhoge alimentatie maakt dat zo iemand op een dag tot de conclusie komt dat 'ie niks meer te verliezen heeft, omdat zijn conclusie is dat 'ie alles al kwijt is....
Dit.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik persoonlijk vind het een walgelijke, misselijkmakende ontwikkeling dat het tegenwoordig kennelijk gebruikelijk is om in dit soort zaken de dader tot slachtoffer te bombarderen en het slachtoffer tot dader.
![]()
![]()
![]()
Het slachtoffer is het slachtoffer, de moordenaar is de moordenaar.
En welke (v)echtscheiding of ruzie dan ook rechtvaardigd NOOIT één of meerdere moorden.
Dan moet die persoon maar zelfmoord plegen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat in combinatie met een torenhoge alimentatie maakt dat zo iemand op een dag tot de conclusie komt dat 'ie niks meer te verliezen heeft, omdat zijn conclusie is dat 'ie alles al kwijt is....
...en die maakt wat verkeerde opmerkingen en blijft maar de kinderen gebruiken als chantagemiddel...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dan komt zijn heks-vrouw langs......
Dat jij je hier nog druk om kan maken na al die tig topics waar dit standaard gebeurt....quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik persoonlijk vind het een walgelijke, misselijkmakende ontwikkeling dat het tegenwoordig kennelijk gebruikelijk is om in dit soort zaken de dader tot slachtoffer te bombarderen en het slachtoffer tot dader.
![]()
![]()
![]()
Het slachtoffer is het slachtoffer, de moordenaar is de moordenaar.
En welke (v)echtscheiding of ruzie dan ook rechtvaardigd NOOIT één of meerdere moorden.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet die persoon maar zelfmoord plegen.
Dat neem je gemakshalve maar even aan, en bombardeer je en passant tot waarheid.... maar natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
...en die maakt wat verkeerde opmerkingen en blijft maar de kinderen gebruiken als chantagemiddel...
Nogmaals: niet goed te praten, maar het ligt vermoedelijk toch allemaal net wat anders dan dat meneer een psychopaat is en mevrouw de maagd Maria.
Ik schreef al eerder dat het een voorbeeld is en daar was dit een vervolg op.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neem je gemakshalve maar even aan, en bombardeer je en passant tot waarheid.... maar natuurlijk.
Waar komt je behoefte om de schuld af te schuiven op het slachtoffer eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder dat het een voorbeeld is en daar was dit een vervolg op.
Lees even, hysterisch huisvrouwtje.
Jij roept dat het vermoedelijk toch wat anders ligt dan meneer de psychopaat en moeder Maria.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder dat het een voorbeeld is en daar was dit een vervolg op.
Lees even, hysterisch huisvrouwtje.
Er is helemaal geen behoefte om de schuld af te schuiven op het slachtoffer. Er is gewoon een constatering dat veel mensen in dit soort zaken te simpel denken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar komt je behoefte om de schuld af te schuiven op het slachtoffer eigenlijk vandaan?
En waarom ga je in een discussie in vredesnaam dingen zeggen als "hysterisch huisvrouwtje"? Wat een enorm zwaktebod..
Wat begrijp je niet aan 'vermoedelijk' ?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij roept dat het vermoedelijk toch wat anders ligt dan meneer de psychopaat en moeder Maria.
Vertel, waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is helemaal geen behoefte om de schuld af te schuiven op het slachtoffer. Er is gewoon een constatering dat veel mensen in dit soort zaken te simpel denken.
En ja, ze gedraagt zich als een hysterisch huisvrouwtje.
Dit ligt wel voor de hand ja. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die de man financieel probeerde kaal te plukken wilde en uiteindelijk onder de grond ligt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Ulx het volgende:
Bij vechtscheidingen heb je als man meestal het nakijken. Nou weet ik niet wat er is gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat moeder de vrouw het financiële afhandelen heeft gekoppeld aan het door de vader kunnen zien van de kinderen. En als je kinderen daarvoor gebruikt kunnen vaders door het lint gaan. Vooral omdat rechters toch eerder geneigd zijn te redeneren dat de kinderen hun moeder eerder nodig hebben dan hun vader.
Uit o.a. de reacties in dit topic.quote:
En uiteindelijk kent het alleen maar verliezersquote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
De wetten omtrent het afhandelen van verkankerde huwelijken zijn gewoon gruwelijk achterhaald en nodigen uit tot chantage.
Dat klopt. M.i. moeten die wetten aangepast worden. Er zitten de nodige perverse prikkels in en het is niet meer van deze tijd. De tijden dat vrouwen niet werken en dat mensen max. 1 partner in hun leven hebben zijn gewoonweg voorbij.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
En uiteindelijk kent het alleen maar verliezers
Dan zie jij iets anders dan ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uit o.a. de reacties in dit topic.
Claudia zou overigens bij hem zijn geweest om te praten over centjes...
Tot nu toe heeft het allemaal weinig weg van een goed voorbereide actie van hem.
Nee, maar juridisch gezien is bv. er een wezenlijk verschil tussen moord en doodslag... Niet dat het een fout is en het ander goed, maar er is wel degelijk een behoorlijk groot verschil. Ook qua strafmaat en da's natuurlijk ook niet voor niets.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zie jij iets anders dan ik.
Dat weet ik (althans over "financiële problemen"). En wat heeft al dan niet "goed voorbereid" ermee te maken? Is de moord op de moeder van je kinderen dan ineens wel ok?
Er is hooguit een vermoeden dat de dader door iets wat de ex heeft gedaan/gezegd door het lint is gegaan. En dat is bij vechtscheidingen vaak iets met de combinatie alimentatie en kinderen. Als het een geplande actie van een doortrapte koelbloedige moordenaar was, was de man net zo snel opgepakt,quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar komt je behoefte om de schuld af te schuiven op het slachtoffer eigenlijk vandaan?
En waarom ga je in een discussie in vredesnaam dingen zeggen als "hysterisch huisvrouwtje"? Wat een enorm zwaktebod..
Leuk argument om aan je kinderen uit te gaan leggen dan... Denk niet dat die dat dan zo begrijpelijk zullen vinden..quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Dit ligt wel voor de hand ja. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die de man financieel probeerde kaal te plukken wilde en uiteindelijk onder de grond ligt.
Ok, je wil het juridisch benaderen? Prima.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar juridisch gezien is bv. er een wezenlijk verschil tussen moord en doodslag... Niet dat het een fout is en het ander goed, maar er is wel degelijk een behoorlijk groot verschil. Ook qua strafmaat en da's natuurlijk ook niet voor niets.
Daarom ontoerekeningsvatbaar. Jaartje of 6 zitten en dan kan papa weer herenigt worden met de kinderenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er is hooguit een vermoeden dat de dader door iets wat de ex heeft gedaan/gezegd door het lint is gegaan. En dat is bij vechtscheidingen vaak iets met de combinatie alimentatie en kinderen. Als het een geplande actie van een doortrapte koelbloedige moordenaar was, was de man net zo snel opgepakt,
Nou, de vader is direct opgepakt, heeft alles toegegeven en werkt mee met het onderzoek. Dat klinkt niet als iemand die een moord maandenlang heeft zitten voorbereiden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef senesta het volgende:
[
Maar we weten helemaal niets natuurlijk.
Haar lijk in het water dumpen was niet zo slim van hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Daarom ontoerekeningsvatbaar. Jaartje of 6 zitten en dan kan papa weer herenigt worden met de kinderen
Niet echt nee. Zal wel in paniek zijn geweest.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:28 schreef Cucum het volgende:
[..]
Haar lijk in het water dumpen was niet zo slim van hem.
Ik zou er niet op rekenen. Tenzij meneer een psychose had oid.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Daarom ontoerekeningsvatbaar. Jaartje of 6 zitten en dan kan papa weer herenigt worden met de kinderen
Hij is niet direct opgepakt (meer dan 24 uur later pas), hij heeft niet gelijk meegewerkt (waarom duurde het anders bijna 24 uur voor hij de vindplaats aanwees) en hij heeft niet meteen alles toegegeven (is door overbuurman die zijn auto waste en de verzorging van zijn gewonde arm bij de huisartsenpost pas verdacht geworden en opgepakt).quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, de vader is direct opgepakt, heeft alles toegegeven en werkt mee met het onderzoek. Dat klinkt niet als iemand die een moord maandenlang heeft zitten voorbereiden.
Las ik vandaag niet ergens dat de kans op een psychose veel kleiner is bij (zeer) intelligente mensen?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Tenzij meneer een psychose had oid.
Geen idee, maar ontoerekeningsvatbaarheid wordt niet snel aangenomen. Dat weet ik dan weer welquote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Las ik vandaag niet ergens dat de kans op een psychose veel kleiner is bij (zeer) intelligente mensen?
Het CV van meneer is wijst er iig niet op dat hij dom is.
De reden dat de vrouw twee dagen in het water heeft gelegen is dit:quote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is niet direct opgepakt (meer dan 24 uur later pas), hij heeft niet gelijk meegewerkt (waarom duurde het anders bijna 24 uur voor hij de vindplaats aanwees) en hij heeft niet meteen alles toegegeven (is door overbuurman die zijn auto waste en de verzorging van zijn gewonde arm bij de huisartsenpost pas verdacht geworden en opgepakt).
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Leandra het volgende:
Most endorsed skill: Change Management.... nou idd
Bij volwassenen doet men (ook in NL) de 1e 24 uur meestal niets ivm zelfbeschikkingsrecht van de volwassene. Zodra o.a. duidelijk werd dat de auto wassende buurman een andere verklaring had dan de dader/verdachte én dat hij zich bij de huisartsenpost had laten behandelen in combi met het feit dat haar auto nog bij hem stond is hij opgepakt (binnen 48, misschien zelfs 36 uur).quote:Op zondag 12 januari 2014 23:43 schreef Cucum het volgende:
[..]
De reden dat de vrouw twee dagen in het water heeft gelegen is dit:
Haar familie kan geen enkele reden verzinnen waarom de vrolijke Claudia zelf de benen zou hebben genomen. Toch wil de politie nog niet in actie komen. 'Er is geen enkele indicatie dat er iets met haar aan de hand zou zijn. In Nederland hebben meerderjarigen het recht om een tijdje niets van zich te laten horen', aldus een woordvoerder tegen Omroep Brabant.
Hoe duidelijk moesten ze het hebben, auto stond nog bij haar ex voor de deur! en er is geen enkele indicatie dat er iets mis zou zijn. Moet het bloed onder de deur doorkomen voor de politie iets vreemd gaat vermoeden?
Dat dat kàn in Nederland!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat deze "zaak" behoorlijk snel is opgelost.
Klopt.quote:het CV van meneer is wijst er iig niet op dat hij dom is
Als de dader meewerkt kan het snel gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij volwassenen doet men (ook in NL) de 1e 24 uur meestal niets ivm zelfbeschikkingsrecht van de volwassene. Zodra o.a. duidelijk werd dat de auto wassende buurman een andere verklaring had dan de dader/verdachte én dat hij zich bij de huisartsenpost had laten behandelen in combi met het feit dat haar auto nog bij hem stond is hij opgepakt (binnen 48, misschien zelfs 36 uur).
Klopt, hij is niet de eerste intelligente moordenaar die een domme moord begaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Klopt.
Als je zijn LinkedIn en Facebook bekijk zou je absoluut niet zeggen dat het een moordenaar is. Maar goed je kan niemand in het hoofd kijken en / of een kat in het nauw maakt gekke sprongen.
Wel gek dat niemand heeft gezien hoe hij haar vervoerd heeft
Hier was het wel heel erg duidelijk dat iets niet klopte.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij volwassenen doet men (ook in NL) de 1e 24 uur meestal niets ivm zelfbeschikkingsrecht van de volwassene. Zodra o.a. duidelijk werd dat de auto wassende buurman een andere verklaring had dan de dader/verdachte én dat hij zich bij de huisartsenpost had laten behandelen in combi met het feit dat haar auto nog bij hem stond is hij opgepakt (binnen 48, misschien zelfs 36 uur).
Heb ik niet gelezen. Heb mijn eerste post hier geplaatst zonder terug te lezen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef Cucum het volgende:
[..]
Hier was het wel heel erg duidelijk dat iets niet klopte.
Maar goed, ook hier zijn mensen die het niet zagen en SWAT teams (kennen ze van de televisie) erbij gingen halen.
Owja, geeft verder niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen. Heb mijn eerste post hier geplaatst zonder terug te lezen.
Dat weet maar 1 iemand. Ik denk niet dat er een heel plan achter zat. Zo'n slimme man had dan eea wel anders aangepakt denk ik.quote:Dat garandeert overigens niet dat het compleet ongepland was.
Nou ja, de buurman heeft haar dus niet zien vertrekken (kan niet), maar gelukkig is dit snel opgehelderd. Hoe vreselijk de uitkomst ook is. In onzekerheid leven is erger.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Cucum het volgende:
[..]
Owja, geeft verder niet.
Maar de buurman die de auto aan het wassen was, die heeft gezegd dat ze op een andere tijd is vertrokken. Dus je gaat naar je ex met de auto, maar je vertrekt zonder je auto want die stond er nog.En daarna krijgen ze ruzie en wordt ze vermoord..... rare volgorde.
Den Haag heeft geen idee van wat er in de samenleving omgaat en die afstand lijkt alsmaar groter te wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Dat weet maar 1 iemand. Ik denk niet dat er een heel plan achter zat. Zo'n slimme man had dan eea wel anders aangepakt denk ik.
Ik hoop dat Den Haag ook eens wakker wordt.
Er doen teveel vaders gekke dingen.
Die in een vechtscheiding / alimentatie verhaal liggen
Wie moet er dan voor de kosten opdraaien?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Dat weet maar 1 iemand. Ik denk niet dat er een heel plan achter zat. Zo'n slimme man had dan eea wel anders aangepakt denk ik.
Ik hoop dat Den Haag ook eens wakker wordt.
Er doen teveel vaders gekke dingen.
Die in een vechtscheiding / alimentatie verhaal liggen
Wat is dit voor onzin? In mijn omgeving werken zowel de vaders als de moeders, en beiden bijna fulltime (beide 4 dagen)quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef Cucum het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor de kosten opdraaien?
Vrouwen werken vaak alleen op dinsdagmiddag van 14.00 tot 17.00 uur en donderdag zijn ze de hele ochtend aanwezig. Daar kan je geen 3 kinderen van onderhouden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |