Dat werkt allemaal drempelverlagend idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Klopt.
Daarbij toevoegend of iemand middelen heeft gebruikt die je versterken.
Waarom zeg je daar klopt op? Hoe kun je dat beargumenteren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Klopt.
Daarbij toevoegend of iemand middelen heeft gebruikt die je versterken.
.hier , halcon die bijna een ex de kanker sloeg , jij die tegen gehouden moest worden omdat je nders iemand het zh in zou slaan. rare luiquote:
Ik ben trajectbegeleider geweest in een TBS kliniek.quote:
De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef N.icka het volgende:
[..]
.hier , halcon die bijna een ex de kanker sloeg , jij die tegen gehouden moest worden omdat je nders iemand het zh in zou slaan. rare lui
Ja, valt wel mee toch als je 52 bent en dit is de eerste keer dat je zoiets meemaakt? En ze hebben me tegengehouden op mijn eigen verzoek, door dat te zeggen op hetzelfde moment, dus zo erg was het niet. Wist ook dat ik het niet moest doen, maar had het al te graag wel gedaan. Nee, echt agressief is dat niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef N.icka het volgende:
[..]
.hier , halcon die bijna een ex de kanker sloeg , jij die tegen gehouden moest worden omdat je nders iemand het zh in zou slaan. rare lui
Je hebt dus alleen ervaring met mensen die dit wel gedaan hebben en niet met mensen die dit niet gedaan hebben (verreweg de meerderheid der mensen) onder dezelfde omstandigheden... Misschien zijn er ooit toch wel markers geweest bij mensen die dit wel hebben gedaan, zijn die echter niet meer vast te stellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Ik ben trajectbegeleider geweest in een TBS kliniek.
Dus heb heel veel van dit soort mannen en vrouwen gezien en heel veel verhalen gehoord.
Zowel van clienten als mensen om hen heen
of zelfverdedigingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat het moord is. Het kan even goed doodslag zijn geweest. De precieze omstandigheden kennen we niet, dus nogal makkelijk om er even over te oordelen.
Ik bedoelde:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
Je hebt dus alleen ervaring met mensen die dit wel gedaan hebben en niet met mensen die dit niet gedaan hebben (verreweg de meerderheid der mensen) onder dezelfde omstandigheden... Misschien zijn er ooit toch wel markers geweest bij mensen die dit wel hebben gedaan, zijn die echter niet meer vast te stellen?
Nee, dan had hij het lijk niet verstopt denk ik.quote:
kat in nauw...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Nee, dan had hij het lijk niet verstopt denk ik.
Dan had je gezegd "we hadden ruzie, zij begon en ik moest me verdedigen"
Ik denk niet dat hij vrijdag op is gestaan en gedacht:
"zo vanmiddag sla ik toe"
Wellicht is er iets behoorlijk uit de hand gelopen en stond hij niet meer voor zichzelf in.
Emotionele rollercoaster met dramatisch einde. Letterlijk en figuurlijk. Voor alle partijen
Ja, okee, maar dan heb je het ook hè. Onder invloed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Ik bedoelde:
Ik heb een groot aantal mensen gezien die goed uit testen zijn gekomen.
Dat wil zeggen geen geestelijke problemen in de breedste zin des woord.
Maar die door een moment van knappen heel foute dingen hebben gedaan.
Al dan niet onder invloed.
Met name de timelag tussen het incident en het wegwerken van het lijk, spreekt niet echt in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Nee, dan had hij het lijk niet verstopt denk ik.
Dan had je gezegd "we hadden ruzie, zij begon en ik moest me verdedigen"
Ik denk niet dat hij vrijdag op is gestaan en gedacht:
"zo vanmiddag sla ik toe"
Wellicht is er iets behoorlijk uit de hand gelopen en stond hij niet meer voor zichzelf in.
Emotionele rollercoaster met dramatisch einde. Letterlijk en figuurlijk. Voor alle partijen
Ja, maar ja, meneer was ook wrs een beetje narcistisch... had het met zichzelf te doen wrs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef Plumooh het volgende:
Hij zal hebben moeten wachten tot de kinderen in bed lagen. Hij wilde eronderuit komen.
Beter had hij gewoon na het incident gebeld wat er was gebeurd.
Dat wachten gaf hem nog wel de gelegenheid om op het idee te komen om de politie te bellen en uit te leggen wat er voor was gevallen i.p.v. het lijk in het water te dumpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef Plumooh het volgende:
Hij zal hebben moeten wachten tot de kinderen in bed lagen. Hij wilde eronderuit komen.
Beter had hij gewoon na het incident gebeld wat er was gebeurd.
Wat dat betreft lijkt hij perfect bij die Katja te passen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, meneer was ook wrs een beetje narcistisch... had het met zichzelf te doen wrs.
Ja, dat weet ik niet... zal wel een lekkertje wezen wrs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt hij perfect bij die Katja te passen.
Klopt. Hij heeft bedenktijd gehad, en veel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Halcon het volgende:
Dat wachten gaf hem nog wel de gelegenheid om op het idee te komen om de politie te bellen en uit te leggen wat er voor was gevallen i.p.v. het lijk in het water te dumpen.
Gut feeling en speculatie, maar meneer poseerde iig... wat ik als man wel vreemd vind ergens...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Plumooh het volgende:
Ik kan niet aan de hand van enkel een foto oordelen of iemand narcistisch is.
Dat kan niemand denk ik.
Ook weet ik niet aan de hand van zijn foto of hij met zichzelf te doen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |