De Chef Sport van de NOS heeft vooral hoofdbrekens wie hij nou bij Studio Voetbal aan tafel moet zetten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ik Chef Sport moet worden bij de NOS, dan wordt het allemaal veel beter.
Genee hoeft dan tenminste niet Engels te praten met Sven Kramerquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaatsen lijkt me wel een RTL7 sport.
ik denk dat de Chef Sport de Chef Voetbal aan tafel gaat zettenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Chef Sport van de NOS heeft vooral hoofdbrekens wie hij nou bij Studio Voetbal aan tafel moet zetten.
Die deed ook niet mee, dus niet heel rullevant. Of hadden ze het er wel de hele tijd over?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Montov het volgende:
Ze hebben het amper over Sven Kramer gehad.
Corgod of Dongod.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef marcodej het volgende:
Blokkie belt met Ruttegod? Of met Willygod?
Wat ik me afvroeg:quote:
En wie is dat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat de Chef Sport de Chef Voetbal aan tafel gaat zetten
Dat is Johans legerpet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg:
Waarom heb je nog een sinterklaas UI?
Of is dat geen mijter?
Arno is de chef voetbalquote:Op zondag 12 januari 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de witte chinees aka Arno Vermeulen
Joh, kan mij dat nou verrotten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg:
Waarom heb je nog een sinterklaas UI?
Of is dat geen mijter?
Nou ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Daar zou ik wel een scheve schaats mee willen rijden.
Succes ermee.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Daar zou ik wel een scheve schaats mee willen rijden.
Echt een helder licht is het al niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu echt doodziek van alle die nietszeggende open deuren van Pauline. Doe uit dat licht.
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Echt een helder licht is het al niet.
Niemand kan dat, behalve Sven.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan in het buitenland nooit naar de NOS stream kijken.
Als KPN je sponsort kan het blijkbaar wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan in het buitenland nooit naar de NOS stream kijken.
Hij reed het als een 1000 meter! Ho-HO. Kijk-kijk-kijk, wat een tussennronde zonder luchtcirculatie.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef wimderon het volgende:
Die versnelling van Verweij op de laatste kruising gaat ons nog jaren bijblijven uiteraard
Daarom geloof ik het ook niet. Is vast een edit van Martijn Hendriksquote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand kan dat, behalve Sven.
Het was in het geheim Arno op de NOS redactie.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom geloof ik het ook niet. Is vast een edit van Martijn Hendriks
Stormlooptopic vanaf 06:00quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgende week WK Sprint, tijd voor een nieuw topic.
Ik heb hem nog zien fietsen vandaag.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Sven zit gewoon in Nederland, verkeerde whereabouts ingevuld om zich optimaal voor te bereiden.
In het vliegtuig onderweg naar Inzell?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zien fietsen vandaag.
Hij zal d'r echt wel meer verstand van hebben dan jijquote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef DeeBee het volgende:
Hardop gelachen toen Herbert de overwinning van Blokkie toeschreef aan z'n keuze om voor een ander team te gaan rijden.
SPT / WK Sprint #1: Big in Japanquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgende week WK Sprint, tijd voor een nieuw topic.
Ik zag hem bij Kruidvatquote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zien fietsen vandaag.
Ok, bedankt dat je dit even laat weten, service hé!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij zal d'r echt wel meer verstand van hebben dan jij
Huh?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef Szura het volgende:
@annoukvdweijden: Ik snap trouwens niet zo goed waarom de @NOS wel ruimte heeft om het #EKAllround van a tot z uit te zenden en de #NK's niet kunnen. #niveau
Hahahahahaha een schaatsster die zeurt om mediaaandacht, wat een muts
#exitjufannouk
waar komt dát nou ineens vandaan..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef Szura het volgende:
@annoukvdweijden: Ik snap trouwens niet zo goed waarom de @NOS wel ruimte heeft om het #EKAllround van a tot z uit te zenden en de #NK's niet kunnen. #niveau
#exitjufannouk
Klinkt als:quote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef DeeBee het volgende:
Juf Annouk heeft er echt wel meer verstand van dan jullie hoor, zij is namelijk schaatster.
Ze moet niet zeuren. De NOS zendt het namelijk op prime time uit op Nederland 3 vanaf 28 februari van 20:30 tot 22:30quote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef DeeBee het volgende:
Juf Annouk heeft er echt wel meer verstand van dan jullie hoor, zij is namelijk schaatster.
100% anti-jufannouk!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef Szura het volgende:
#exitjufannouk
Wat zei ie precies, kreeg het maar half meequote:
Die Hersman denkt ook dat ie alles weet.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zei ie precies, kreeg het maar half mee
Die Hersman denkt ook dat 'ie alles weet.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Hersman, die denkt ook dat hij alles weet he? Kanonne!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Gemist.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Deze reportage met Sven en Jorrit is boeiender dan dat hele EK.
Toch is dit een zeer net puntenaantal voor een laaglandbaan en zeker in Hamar. Sub 150 punten haalde Kramer niet in 2010, EK was toen ook in Hamar. Hoefde toen niet meer echt aan de bak op de 10k maar overall zet Blokhuijsen nu vergelijkbare tijden neer met daarnaast een wat betere 10k.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Montov het volgende:
Kramer met een 148 puntentotaal vorig jaar. Nu minder.
Kramer heeft ook stappen gezet...die heeft nu praktisch op iedere baan 6:12 en 13:00 als basisniveau. Denk dat Kramer met 2 vingers in de neus had gewonnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch is dit een zeer net puntenaantal voor een laaglandbaan en zeker in Hamar. Sub 150 punten haalde Kramer niet in 2010, EK was toen ook in Hamar. Hoefde toen niet meer echt aan de bak op de 10k maar overall zet Blokhuijsen nu vergelijkbare tijden neer met daarnaast een wat betere 10k.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |